Szukaj

Informacje o Subaru Legacy V Kombi 2.0 D 150KM 110kW od 2009

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1989 roku. W ofercie Subaru Legacy zastąpił model Leone. Legacy tylko teoretycznie nawiązuje do swojego poprzednika, gdyż od początku był od niego większy i znacznie bardziej komfortowy. Od początku dostępny w wersjach sedan i kombi, których cechą charakterystyczną jest napęd na cztery koła. Model mający silną pozycję na rynku w swojej klasie (ponad 3,5 mln sprzedanych egzemplarzy), wielokrotnie nagradzany, również za sukcesy w sportach samochodowych. Obecnie na rynku dostępna jest piąta generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1800 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje silnik chłodzony cieczą sterowany mikroprocesorowo
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~MAX OVERDRIVE
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Autem zrobiłem 150.000 km od momentu zakupu. Wymieniam olej (Castrol EFGE 5W30 FST - bardzo ważne żeby lać cały czas ten sam olej) i filtry co 15.000 km. Styl jazdy 95% mazurskie drogi lato - zima. Rewelacyjnie wyciąga z praktycznie każdego poślizgu. Pierwszy bieg jest mułowaty ale już przy dwójce, trójce auto porządnie przyspiesza. Spalanie na trasie przy ustawionym tempomacie 90 km/h to 6 l - 6,2 l jak na tak duże auto to rewelacja. Niesłychanie komfortowe. Trzeba koniecznie pamiętać że poziom oleju w tym silniku sprawdza się na ciepłym silniku a nie na zimnym!!!! Proszę mi wierzyć w aucie wymieniłem pompę wody, naciągacz paska, łożysko alternatora, łożysko z piastą w przednim prawym kole a no i zaraz jak go kupiłem miał lekki wyciek z miski olejowej (wymiana uszczelki) no i oczywiście klocki i tarcze (Ferodo). Mój kolega miał Forestera z tym silnikiem i z tego co wiem to też nie miał jakiś poważnych napraw. Jednym słowem jak dbasz tak masz. Zaznaczam też że nie serwisowałem auta w ASO. Trzeba pamiętać że to limuzyna w dieslu a nie WRX i trzeba się z nim grzecznie obchodzić :-).
2,3
~Raf
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Samochód niestety jako całokształt - KATASTROFA!!!. Moja największa porażka motoryzacyjna. Auto kupowałem jako niecało 3 letnie serwisowane w ASO i z polskiej dystrybucji.. przegląd przedzakupowy w ASO... no i co... miała być 2-masa do naprawy, ale po 3 tygodniach w aucie z przelotem 140kkm WYMIANA SILNIKA (shortblocka)... niestety JUŻ PO GWARANCJI/ Ceny "PROMOCYJNE" naprawy to koszt za który można kupić kilkuletnie auto... ODRADZAM!!!
4,6
~Michał
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
W takich pieniądzach nie ma lepszego samochodu. Prowadzenie znakomite, spalanie również. Cztery koła robią swoje na śliskim i śniegu. Wszystko proste i bez zbędnych "komputerków" - jazda bezproblemowa!
Subaru Legacy V Kombi