Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Suzuki Grand Vitara I Cabrio 2.0 i 16V 127KM 93kW 1999-2005

Suzuki Grand Vitara I Cabrio 2.0 i 16V 127KM 93kW 1999-2005
Lata produkcji: 1999 - 2005
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy SUV (segment I) produkowany od 1998 roku. Największy i najmocniejszy z terenowych samochodów Suzuki. Jego pierwsza generacja była większą i lepiej wyposażoną wersją Suzuki Vitara. W 2002 i 2004 roku model przechodził modernizacje. Wersja po faceliftingu była sprzedawana w USA pod nazwą Chevrolet Tracker. Po wycofaniu modelu Vitara w 2003 roku, Grand Vitara de facto zajął jego miejsce w ofercie Suzuki. Od 2005 roku na rynku dostępna jest druga generacja samochodu zbudowanego na platformie podłogowej GM Theta. W 2008 roku model przeszedł kolejną modernizację.
Powagosław
Wszechstronna terenówka za rozsądne pieniądze – to dwa argumenty przemawiające na korzyść tego auta. Dzięki nim, jego nabywcy nie muszą zbyt dokładnie przyglądać się nadwoziu Grand Vitary. Bo mówienie, że wygląda ono przeciętnie to komplement. ~Powagosław
Luzacjusz
Grand Vitara to podobno damska terenówka. Damska, czyli taka, która podoba się kobietom. A wiecie czemu kupują ją kobiety? Bo nie zrobiłby tego żaden normalny facet. Po co miałby płacić za nudę? ~Luzacjusz

Oceny Suzuki Grand Vitara I Cabrio 2.0 i 16V 127 KM 93 kW

Ogólna ocena
4,46
Średnia dla segmentu 4,19
ZALETY + Widoczność + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Koszty utrzymania - Drobne usterki - Karoseria

Autodiagnoza Suzuki Grand Vitara I

Liczba wpisów: 13
Brak mocy, turbina nie dostaje sygnału do wejścia na wyższe obroty.
dodał: ~MILA1, 4 lata temu
PO PROSTU NIC SIĘ NIE DZIAŁO A TERAZ KOMPLETNY BRAK MOCY TURBINA SIĘ NIE ZAŁANCZA JAK PODŁACZE JĄ BEZ ELEKTRO ZAWORU TO DZIAŁA NA MAKSA WYMIENIAŁEM TEN ELEKTRO ZAWÓR OD ZIOMALA I DZIAŁA TAK SAMO CZYLI TEN ZAWÓR MUSI BYĆ DOBRY NA KOMPIE POKAZUJE ZAWÓR EGR ALE DAWAŁEM DO REGENERACJI I OKAZUJE SIĘ ŻE JEST DOBRY CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK
brak mocy silnika, komputer wykazuje masę błędów
dodał: ~kirke18, 8 lat temu
Włączyła się kontrolka z symbolem silnika. Najpierw- zły sterownik, potem kolejno: czujnik na pompie, pompa (mała el., wymieniono, stara okazała się sprawna), trochę jeździł i znowu czek silnika, zaczął tracić moc, słychać turbinę, zaczął gasnąć w trakcie jazdy. Odłączono immobiliser, elekrtonik wymienił czujnik pompy, trochę jeźdił i znów gasł. Mechanik- pompa główna, wymieniona. Jeździ, ale czek się włączył, w trakcie jazdy ok, ale po wysprzęgleniu spadają obroty i nie można przegazować (obroty do ok. 2 tys. i nie idzie dalej) po wrzuceniu biegu jedzie.
Brak mocy.
dodał: ~mlody1977, 8 lat temu
Zaczyna się tym, że po odpaleniu przez pewien czas nie reaguje pedał gazu i świeci się kontrolka trybu awaryjnego (check). Podczas jazdy auto osiąga maksymalnie 2500 obr i prędkość 100 km/h, a po wciśnięciu pedału gazu na maksa słabnie tak jakby się dławił. Turbina, elektrozawory, pompa paliwa były sprawdzane i są niby ok, ale po podłączeniu pod komputer pokazuje awarię EGR, mimo to ten niby też jest ok. Ponadto odpala dopiero po kilku przekręceniach rozrusznika bez różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny.

Dane techniczne Suzuki Grand Vitara I Cabrio 2.0 i 16V 127KM 93kW 1999-2005

Podstawowe parametry Suzuki Grand Vitara I Cabrio 2.0 i 16V 127KM 93kW
Produkowany od 1999 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 127 KM (93 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 174 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)

Publikacje o Suzuki Grand Vitara

Newsy o Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara I Cabrio