Szukaj

Informacje o TATA Xenon Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Dostawcze
Terenowy pick-up należący do segmentu I produkowany od 2006 roku. Od roku 2008 obecny w Polsce razem z całą gamą modeli indyjskiej marki. Pierwowzorem Xenona był prototyp nazwany Sprint. Na większości rynków, w tym europejskim, Xenon zastąpił model TL, zwany również Tatamobile oraz pokrewny model 207 DI. W Tajlandii Xenon oferowany jest pod nazwą Tata-Thonburi JV, w Argentynie – jako Tata-Fiat JV, zaś w innych krajach Ameryki Południowej – jako Tata Pick-Up.
Powagosław
Stylistycznie bardzo surowy, choć rozmiary ma słuszne. Xenon to praktycznie debiut Taty w tym segmencie na dużą skalę, dlatego trudno oczekiwać, by ten samochód mógł konkurować choćby ze średniakami. Ale od „chińczyków” jest już lepiej. ~Powagosław
Luzacjusz
„Pick up” – po angielsku znaczy to między innymi „podrywać”. Na dobre pick-upy można poderwać niejedną atrakcyjną niewiastę. Na tego co najwyżej tata może poderwać mamę i zabrać ją na wycieczkę do marketu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1700-2700 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,4 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Karoseria + Stosunek jakość/cena + Widoczność

Wady

- Ergonomia - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,3
~Jarek
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Ten samochód to kompletna pomyłka. Ja rozumiem, że jest tani, ale za to co sobą prezentuje, jego cena w salonie nie powinna przekraczać 30000zł. Samochód posiadam od nowości, zepsuło się już niemal wszystko. Jeździ w firmie geodezyjnej, wozi lekki sprzęt, na terenie jednego powiatu, więc dużo przejechane nie ma, nie jest też poddany jakiemuś mocnemu zużyciu. Jeden kierowca od nowości - ja. Stan mojego Xenona wskazuje na to, jakby ten samochód miał co najmniej 25 lat i przejechane minimum milion kilometrów. Zakup tej imitacji samochodu do firmy był największym błędem mojego życia. Xenon nie ma zalet, jest jedną wielką wadą.
1,7
~YooRec
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Jak ktoś sobie myśli \"a kupie tani jest, ma gwarancje to będą naprawiać\" to się grubo myli. Zaczęło coś bić przy hamowaniu, geniusze przetoczyli tarcze na przodzie zamiast wsadzić nowe a i tak nie to był przyczyną tylko zrobiło się jajo na bębnie z tyłu. Trzymali auto 20 dni i nie dają auta zastępczego, jak ktoś lubię mieć auto i jeździć komunikacja miejską to polecam. Nie zauważyli za jest końcówka drążka przy tym kole skończona i podpora wału prawie nie ma gum. Fuszera straszna. Auto znowu wylądowało na serwisie bo przestały działać napędy. Tym razem kazałem zabrać przez asistance i dostałem auto zastępcze na cale 3 dni, zal porażka, bo auto zastępcze zabrali mi już tydzień temu a ja dalej jestem bez samochodu. Boje się co tym razem spartolą pseudo mechanicy z TATA MOTORS i ciekawe czy tym razem zauważa końcówkę i podporę wału. Nie mam siły do tych partaczy. Dobrze ze mam inne auto ale jak był by to mój główny środek transportu to wydaje mi się ze stoi na serwisie tyle samo co jeździ a przejechane ma 29900. Nie wiem czy mam reklamować resztę bo znowu miesiąc bez auta. Śmiech na sali!
4,0
~Sz.
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Auto ma swoje drobne wady, jednak bez problemu są one zawsze usuwane w ramach gwaramcji.Zawsze też otrzymuje auto zastępcze- Szpot Swarzędz. Nie żałuje zakupu, za tą cene mogłem zakupić Skode Fabie Van albo Forda Fieste Van - wybór był jednak trafny. Na zimie, na wieś idealne auto.Na autostradzie nie jest może królem lewego pasa, ale nie ma takiej potrzeby.
TATA Xenon Double Cab