Szukaj

Ocena kierowcy - TATA Xenon Double Cab

YooRec, 13 lat temu
Silnik 2.2 DICOR 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 29 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
TATA Xenon Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
1,69
56% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Totalna NIEKOMPETENCJA salonu, sprzedadzą i maja w dupie!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : 23000
Zawieszenie : 25000
Przeniesienie napędu : 29000
1,0
Całokształt
Jak ktoś sobie myśli \"a kupie tani jest, ma gwarancje to będą naprawiać\" to się grubo myli. Zaczęło coś bić przy hamowaniu, geniusze przetoczyli tarcze na przodzie zamiast wsadzić nowe a i tak nie to był przyczyną tylko zrobiło się jajo na bębnie z tyłu. Trzymali auto 20 dni i nie dają auta zastępczego, jak ktoś lubię mieć auto i jeździć komunikacja miejską to polecam. Nie zauważyli za jest końcówka drążka przy tym kole skończona i podpora wału prawie nie ma gum. Fuszera straszna. Auto znowu wylądowało na serwisie bo przestały działać napędy. Tym razem kazałem zabrać przez asistance i dostałem auto zastępcze na cale 3 dni, zal porażka, bo auto zastępcze zabrali mi już tydzień temu a ja dalej jestem bez samochodu. Boje się co tym razem spartolą pseudo mechanicy z TATA MOTORS i ciekawe czy tym razem zauważa końcówkę i podporę wału. Nie mam siły do tych partaczy. Dobrze ze mam inne auto ale jak był by to mój główny środek transportu to wydaje mi się ze stoi na serwisie tyle samo co jeździ a przejechane ma 29900. Nie wiem czy mam reklamować resztę bo znowu miesiąc bez auta. Śmiech na sali!
Wrażenia
1,0
Silnik
Głośny. Czesto dodajac gazu jest \"dziura\", tak jak by paliwa nie dostawal.
3,0
Skrzynia biegów
Nie ma szalu ani tragedji.
1,0
Układ jezdny
Tragedia... 29000 przejechane i juz napedy padly, oski do wymiany i jedno lozysko.
Komfort
1,0
Widoczność
Haha, jaka widoczność, słupki specjalnie sa postawione by nic nie bylo widać, masakra na skrzyzowaniach
1,0
Ergonomia
Zegarek jest ale go nie ma... zapalniczka samochodowa zajmuje tyle miejsca co radionawigacja. Tapicerka drzwi odstaje przeszkadzając w kierowaniu, klamka drzwi zasłonięta kierownica. Materiał tapicerki wystarczy paznokciem przejechać by zedrzeć do plastyku. Mieszek już podarty a gałka zmiany biegów obdarta. Tragedia, a ma 29000.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewania brak, szyby parują na potęgę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez rewelacji ani tragedji...
1,0
Wyciszenie
Auto nie zna tego pojęcia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 2000kg jest niezłe.
3,0
Stosunek jakość/cena
Szkoda pisać
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kazia pierdolą możne odpaść, zależny jak mocno się pociągnie.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tarcze krzywe, padające napędy, łożyska, niedziałające wspomaganie, wieszająca się szyba elektryczna, przeciekające światła, padająca podpora wału, padające łączniki stabilizatora.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DICOR 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
TATA Xenon Double Cab