Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Toyota Aygo I Hatchback 5d 1.0 VVT-i 68KM 50kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 - 2011
Segment: Auta najmniejsze
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2005-2014. Decyzja o wspólnym stworzeniu małego auta przez Toyotę i koncern PSA (należą do niego Citroen i Peugeot) została podjęta przez szefów obu firm już w 2001 roku. Japońsko-francuski projekt nosił nazwę B-Zero, a jego owocem były trzy bliźniacze modele: Aygo, Peugeot 107 i Citroen C1, przeznaczone pierwotnie głównie na rynki Europy Środkowo-Wschodniej (wszystkie 3 produkowano w Czechach). Aygo doczekał się dwóch faceliftingów – pierwszy odbył się w 2009 roku, drugi w 2012 r.
Powagosław

Tak dziś powinny wyglądać nowoczesne auta miejskie: nastawione na indywidualizm, doprawione odrobiną szaleństwa, odróżniające się od siebie za wszelką cenę. Najciekawszy i najodważniejszy projekt Toyoty od lat.

~Powagosław
Luzacjusz

A co to? Maluch dla „X-Menów”? Pojazd z japońskiej kreskówki? Trochę przegięcie, trochę przebieraniec i cudak - fakt, ale pozytywny i bardzo kreatywny. To na pewno Toyota?

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Toyota Aygo I Hatchback 5d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 111
Koszt ogólny 22,26 PLN
PB21.65 PLN
Wydatki serwisowe 6,49 PLN Pozostałe wydatki 3,24 PLN

Dane techniczne Toyota Aygo I Hatchback 5d 1.0 VVT-i 68KM 50kW 2005-2011

Podstawowe parametry Toyota Aygo I Hatchback 5d 1.0 VVT-i 68KM 50kW
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 3600 obr/min
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 84 mm

Autorentgen Toyota Aygo I

Liczba wpisów: 6

Spalona żarówka w przednim reflektorze, to dopiero problem.

dodał: ~użytkownik, 6 lat temu
Jeżeli spali się żarówka w przednim reflektorze praktycznie we własnym zakresie nie ma szans na wymianę. Dostęp do żarówki jest tak rozwiązany , że kabelki podłącza się na czucie. Nie widać zakończenie żarówki. Pierwszy raz zajęło mi to 40 minut, po 10 minutach zaczął pomagać mi pracownik stacji benzynowej. Teraz jeżdżę już ze specjalnym lusterkiem. Jeżeli firma tak zorganizowała dostęp do żarówki to powinna lustereczko załączać w wyposarzeniu , np z kołem zapasowym (dojazdowym)

Zamki do drzwi -wszystkie zepsuły się po 3 latach użytkowania.

dodał: ~użytkownik, 6 lat temu
Zamki w tym samochodzie to jakiś koszmar nie można się dostać do własnego samochodu. Po 2 latach nastąpiły trudności z otwieraniem bagażnika, teraz w 3 roku już wszystkie zamki nie da się otwierać normalnie aby dostać sie do środka trzeba stracić parę minut. Na dodatek od paru tygodni to samo jest ze stacyjka. NIGDY WIĘCEJ TOYOTY AYGO bez centralnego zamka. Nie jestem w ogóle z tego powodu całkowicie zadowolony.

Korozja i zużycie przednich tarcz hamulcowych.

dodał: ~użytkownik, 6 lat temu
Po przejechaniu 36 tys. km (ale w ciągu 5-ciu lat) tarcze były mocno skorodowane i miały zużycie takie , że "fachowcy" z salony zakwalifikowali je do wymiany. Auto nie było garażowane. Było użytkowane codziennie.

Publikacje o Toyota Aygo

Newsy o Toyota Aygo

Toyota Aygo I Hatchback 5d