Szukaj

Toyota C-HR II SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Toyota C-HR II SUV

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota C-HR to produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). Pierwowzorami koncepcyjnymi auta były, przedstawione w roku 2014 oraz 2015, dwa prototypy noszące nazwę Toyota C-HR Concept. W gamie japońskiej marki Toyota C-HR stała się następcą modeli Urban Cruiser i Scion xD (samochód marki będącej własnością Toyoty), i zapełniła także lukę powstałą po przesunięciu modelu RAV 4 czwartej generacji do segmentu SUV-ów klasy średniej. Samochód powstał na nowej modułowej platformie podłogowej Toyota New Global Architecture, tak jak m.in. Toyta Prius II generacji. Skrót C-HR ozacza „Compact High Rider” lub „Coupe High Rider”.
czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.


 

 

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4360 mm
Szerokość 1830 mm
Wysokość 1570 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Zwis przedni 915 mm
Zwis tylny 805 mm
Prześwit 185 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 388 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(60%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~profi71
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Toyota C-HR drugiej generacji z napędem hybrydowym 2.0 o mocy 197 KM to model, który wzbudza skrajne emocje. Z jednej strony zachwyca futurystycznym designem i niezawodnością hybrydowego układu, z drugiej – generuje powtarzające się problemy i niedogodności, które potrafią irytować. System hybrydowy Toyoty to klasa sama w sobie. Jest niezawodny, a spalanie w cyklu mieszanym często oscyluje w granicach 5-6 litrów na 100 km, co przy mocy niemal 200 KM jest znakomitym wynikiem. Pomimo wielu zalet, mam szereg powtarzających się problemów i niedociągnięć, które negatywnie wpływają na ogólne wrażenia z użytkowania. Najczęściej zgłaszaną bolączką przez użytkowników, jest problem dotyczący małego akumulatora 12V, który ma tendencję do głębokiego rozładowywania się, zwłaszcza gdy samochód jest rzadko używany lub stoi przez kilka dni. U mnie pierwszy raz wystąpił ten problem po 1,5 roku użytkowania, pomimo tego, że nie miało dłuższego postoju niż jeden dzień. Autem pokonuje małe odcinki, bo przecież to auto idealne do poruszania się w mieście, ale zdarza mi się średnio raz w miesiącu pokonywać i dłuższe trasy, nie krótsze niż 150km. To jednak jak widać nie ma znaczenia dla tureckiego akumulatora. Kolejnym dla mnie problemem jest brak wystarczającego zakresu regulacji fotela kierowcy przy wzroście 185cm, co w dłuższych trasach prowadzi to do dyskomfortu i drętwienia prawej nogi. Ponadto, często podczas jazdy po nierównościach, z okolic bagażnika słychać irytujące stuki. Źródłem stuków okazuje się twarda, plastikowa półka bagażnika i jej mocowanie. Ostatnim problemem natury technicznej, jest układ klimatyzacji, Bezpośrednio po wciśnięciu przycisku AC lub automatycznym uruchomieniu klimatyzacji, z okolicy nawiewów wydobywa się nietypowy, metaliczny pisk. Dźwięk zazwyczaj ustaje po kilku sekundach pracy sprężarki. Jak się okazuje ten problem mają także inni użytkownicy i nie występuje tylko u mnie.
Dodane 1 miesiąc temu
2,6
~bsqt
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Największa porażka z moich ostatnich wyborów. Jazda tym autem gdziekolwiek w 2 osoby i dziecko to przyjemność porównywalna z tanimi liniami lotniczymi. 140KM kompletnie nie czuć. Auto albo leniwie sunie z niezbyt dużą prędkością, albo wyje jak oszalałe jeżeli chce się jakkolwiek przyspieszyć. Widoczność jest mniej-więcej porównywalna do czołgu T34, a upierdliwe systemy zamiast czuwać i wspomagać kierowcę, wręcz ciągle piszczą, pikają i jęczą, co powoduje rozdrażnienie i zabiera skupienie kierowcy. Ciasnota. Hańba. Rozpacz. I brak podstawowych danych o spalaniu. Jedynie spalanie średnie od ostatniego uruchomienia. Jeżeli to nie ma być drugie albo nawet trzecie auto w rodzinie na zakupy, to nie ma absolutnie sensu. Jako podstawowe nie sprawdza się do niczego a kosztuje tylko co duże wygodne kombiaki konkurencji.
Dodane 3 miesiące temu
4,5
~Lecter
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Dziś normalne samochody kosztują tyle ile jeszcze niedawno premium. W tym samochodzie widać oszczędności na każdym kroku. Materiały. Taka podsufitka naprzyklad. No bez jaj panowie księgowi z Toyoty. W tym samochodzie nie istnieje zabezpieczenie antykorozyjne podwozia. Dlatego zostało to na dzień dobry zrobione. Wygłuszenia raczej nie zamierzam robić. Do 100 jest w nim akceptowalne cicho. A w trasy latać raczej nie będzie. Zadowolony jestem za to z techniki. Napęd hybrydowy piątej generacji przebija wszystko co było do tej pory. A miałem juz kilka hybryd. I to jest główny powód zakupu tego modelu. Świetne jest natychmiastowe niemal nagrzewanie się silnika. Wiadomo co to oznacza dla trwałości silnika. W czwartej generacji było to zresztą podobnie. Auto lata pod miastem i w mieście. Obecnie 66% jazdy realizuje się w trybie EV. A spalanie to 3,7 do 4,0. Asystenci włączają alarmy już po przekroczeniu prędkości o 1 km. Ale jest to bardzo ciche, stonowane i nie wkurza. Trochę denerwuje tempomat adaptacyjny bo ma mnie za idiote i spowalnia mi auto przed zakrętami. Można na szczęście włączyć bez adaptacji i przestaje „ myśleć „
Dodane 3 miesiące temu
Średnie spalanie dla Toyota C-HR II SUV
4,9 – 5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Witam, jestem posiadaczem CHR od 1 miesiąca, od nowości, autko kupione w salonie Toyota z przebiegiem 11km do dnia dzisiejszego auto ma przejechane 2000km jeżdżone 75% miasto i 25% ekspresówki i spalanie wynosi 4,8l, trasy ok 10-50km. Przy oszczędniej jeździe jak zawalidroga w aglomeracjach miejskich auto potrafi zejść do poziomu 3,5 l co jest imponującym wynikiem. Przy bardziej dynamicznej jeździe 120km/h -140 km/h powyżej 6l , niestety przydało by się bardziej lepsze wyciszenie w aucie.
Dodane 10 miesięcy temu
4,2
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Miło zaskoczony jestem spalaniem tego auta. Średnia na dojazdach do pracy drogami wojewódzkimi to 4.5l/100 w jedną stronę a na powrocie popołudniu zawsze mniej mimo że trasa płaska 3.5-4/100. Spalanie na trasie jadąc krajowkami 4l/100, ekspresówka 100-120 średnia prędkość 90km/h z trasy 4.9l/100 ekspresówka/krajowki 50/50 średnia 66km/h 4.8l/100. Mam też inne mniejsze auto z 1.0 turbo i na dotarciu średnio spalił 5.6/100 a Toyota 4.3/100 średnia z 3 tankowań (2100km). Z minusów to jednak brak wycieraczki z tyłu to nieporozumienie. Licznik względem GPS kłamie 8%!, a to uważam za skandal. Auto zamiast 2100 ma tak naprawdę przejechane 1932 a uwzględniając to spalanie średnie to 4.65? Muszę się przyglądnąć sprawie.
Dodane 11 miesięcy temu
4,4
Liczba komentarzy: 1
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Witam jestem posiadaczem CHR od 3 miesięcy, od nowości, autko kupione w salonie Toyota z przebiegiem 10km. A więc do dnia dzisiejszego mam przejechane 5900km. Do pierwszego 1000km jeżdżone 85% miasto i 15% ekspresówki spalanie wynosiło 5.6l/100km po 2000km. Spalanie spadło do około 5.1l/100km lecz tu już więcej przejazdu po autostradach 70% miasto 30% trasy szybkiego ruchu. Po 3500km. Miałem wyjazd na weekend z rodziną 85% trasy to autostrady i drogi szybkiego ruchu prędkości 120km/h do 150km/h dystans jaki zrobiliśmy przez 3 dni to 1240km. Średnia z tego dystansu to 4.9l/100 km. Byłem pod wrażeniem ponieważ na autostradach przy prędkości nawet 120km/ h auto potrafiło jechać tylko na baterii a w większości czasu elektryczny silnik wspomagał spalinowy co powodowało iż przy prędkości 120 130 km/h miałam zaledwie 1300 obrotów silnika, rewelacja 5 generacja hybrydy Toyoty jest dobra. Po tej wycieczce znów wróciłem do normalnej jazdy czyli 75% miasto 25% trasy i spalanie mam 4.3l/100km. Mam wrażenie że teraz latem uda mi się osiągnąć 3.9l/100km. Zobaczymy. Więc jeżeli ktoś twierdzi,że hybrydy to tylko do miasta to 5 generacja pokazuje że jest trochę inaczej
Dodane ponad rok temu
Toyota C-HR II SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów