Szukaj

Metaliczny dźwięk na zimnym silniku
Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 272KM 200kW 2015-2018

  • Autor: Bandziortomasz
  • Kategoria: silnik
  • usterka fabryczna
Metaliczny dźwięk na zimnym silniku. Wielki problem przy 50 tys km na szczescie pokrywa to gwarancja. Problem z napinaczami.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 14
Nie wystąpiła: 3

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Witam . Ja jestem posiadaczem q7 3.0 272 km
2016 rok tem sam problem z napinaczem . Wlasnie autko na service wymieniaja łancuch i napinacz . Przebieg 88.000km .
Odpowiedz
Jak objawiało się to u Pana? Gdzie robił Pan naprawę ?
Odpowiedz
czy ktoś móglby podzielić się informacją jak to zdiagnozował ewentualnie fimlikiem z dźwiękiem? czy w kabinie było słychać czy trzeba otworzyć okna i odpalić by coś usłyszeć?
Odpowiedz
Jestem użytkownikiem Audi Q7 3.0 TDI Ultra 218 KM przebieg 63 000, auto ma 3 lata zostało zakupione jako nowe z polskiego salonu, przy przebiegu 60 000 km pojawiło się metaliczne klekotanie w silniku, przy spokojnej jezdzie jak spadaja obroty silnika ok 1500 obr/min slychac jakby klepanie zaworu w silniku. Auto na gwarancji zgosilem problem w serwisie, zostal wymieniony jeden walek rozrzadu na gwarancji i dalej jest to samo. Serwis nie widzi problemu, odesłał mnie do Importera. Auto stało 2 miesiace w serwisie celem ustalenia przyczyny. Byly wymieniane wtryski i dalej to samo. Pisałem skargę i odwołanie do importera. Otrzymalem odpowiedź ze nie jest to wada tego silnika tylko cecha produktu. To jest skandal ze Audi w Polsce tak traktuje swoich klientów. Odpisałem im ze skoro jest to cecha a nie wada to dlaczego nie informują o tym wszystkich swoich potencjalnych nabywców tego modelu. W serwisie byly jeszcze 3 takie q7 z tym silnikiem i tym samym problemem. Auto regularnie serwisowane, olej wymieniany co 15 tys km. Zarowno serwis jak i importer zostawia wszystkich klientow z problemem samym sobie, umywają ręce od odpowiedzialności. Zostaje tylko Sąd, rzeczoznawca itp. i szarpanie się latami. To jest porostu skandal, nie wiem moze ktos ma tyle sily I samozaparcia żeby gdzies to naglosnic i zmusić producenta do podjęcia akcji serwisowej w Polsce i wymiany wadliwych elementów tego silnika. Przeczytałem na forum ze w Niemczech Audi Wymienia kompletne rozrzady w tych silnikach razem z walkami bezpłatnie nawet po gwarancji , ale mieszkamy w polsce i tu Audi traktuje
trochę inaczej.
Odpowiedz
Nagraj jak to wyglada i wstaw na YouTube np
Z góry dzięki
Odpowiedz
To przykre (auto za takie pieniadze) i chyba cecha całego koncernu VAG, żeby nie przyznawać się do wtop i byle nie robić akcji naprawczych. Gdy u mnie (skada) olej brał silnik 1.8 TSI (do litra na 100km, potem brał litr na 300km i zdecydowalem sie na remont silnika bo nie potrafiłbym komuś sprzedać bubla) i przy 80k musiałem robić remont silnika to wspaniałomyślnie przy 50% zniżce na częsci silnika tylko kosztowało mnie to 10k PLN
Odpowiedz
U mnie wymienili 4 walki rozrzadu przy 75.000 km. Teraz mam 97.000 i chodzi dobre
Odpowiedz
Co Pan dalej z tym zrobił. Mam podobny problem , servis umywa ręce .
Odpowiedz
Witam! Mam ten sam problem, nie zawsze ale się pojawia. Proszę powiedzieć w takim razie jaki olej należało by wymienić w zwiasku z różnica ilości kilometrów w silników i do skrzyni biegów. Pozdrawiam.
Odpowiedz
Jaki rok produkcji auta? Jaki okres gwarancji ? Czy poza gwarancja jako akcja serwisową? Auto z polskiego salonu? Jest Pan pierwszym właścicielem? Więcej szczegółów jeśli można. Z góry dziękuję.
Odpowiedz
Jeśli nie zawsze się pojawia stawiałbym na pompę vacum. Wymienili mi na gwarancji. https://youtube.com/shorts/rkx-JqGO0F8?feature=share
Odpowiedz
Jeśli nie zawsze się pojawia stawiałbym na pompę vacum. Wymienili mi na gwarancji. https://youtube.com/shorts/rkx-JqGO0F8?feature=share
Odpowiedz
Audi Q7 II SUV