Szukaj

Informacje o Audi Q7 (SQ7)

Lata produkcji: 2005 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Duży luksusowy crossover SUV (segment I, grupa premium) produkowany od 2005 roku. Pierwszy samochód terenowy z prawdziwego zdarzenia niemieckiej marki, po uterenowionym jedynie modelu Allroad, a do tego największy w ofercie Audi w tym segmencie. Nazwa Q7 stała się przyczyną sporu Audi z marką Infiniti, która wcześniej stworzyła modele Q45 i QX4. W wyniku porozumienia, SUV-y Q7, Q5 i Q3 będą jedynymi autami Audi nazwanymi w ten sposób (Q + liczba). Od 2015 roku oferowana jest druga generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Audi Q7 - wyceny aut używanych

Dobierz najlepszy rocznik do swojego budżetu

Oceny Audi Q7 (SQ7)

Liczba ocen: 104
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Paweł
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Audi Q7 II
Jak do tej pory moje najlepsze auto, kupione nieco przypadkiem - testowałem Mercedesa GLE, którego dostałem na weekend do wypróbowania, wracając nim z salonu wstąpiłem po drodze do Audi, bez większego przekonania. Akurat mieli wolne Q7, przejechaliśmy się nim z żoną i Mercedes przestał nam się podobać.. Zgodnie stwierdziliśmy, że Q7 na pneumatycznym zawieszeniu i z wyciszonymi szybami to jest to - komfort, cisza, przestrzeń, jakość wykończenia. Kiedy jeszcze znaleźliśmy pasujący nam egzemplarz, który skonfigurował sobie inny klient i go nie odebrał, a salon chcąc się go pozbyć zaoferował nam 100k zł rabatu od wyjściowej ceny - decyzja była prosta.
4,8
~leon sport
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Audi Q7 II
Auto budzi moje zaufanie w każdym detalu. Jest cichutkie we wnętrzu, zawieszenie pneumatyczne daje wiele komfortu. Funkcjonalność - wiadomo, bagażnik wielki . Tylna kanapa ładna ale trochę twarda i mało wygodna zwłaszcza dla 3 osób siedzących na niej (raz mi się zdarzyło wieźć komplet). Z wyglądu zewnętrznego raczej szału nie robi ale jak dla mnie to jest plus. Samochód według mnie i aut dotychczasowych prawie nic nie pali. W trasie bez żadnego oszczędzania poniżej 8 można zejść, w mieście to różnie od 9 do 11 może? Co można chcieć więcej? Silnik musi co prawda pójść na lekkie chipowanie i strojenie indywidualne w celu zerwania z nadmierną ekologią, bo z elastycznością na niskich obrotach bywa dziwnie. Mocy jest dużo tylko nie jest dostarczana równomiernie od dołu. Jest to denerwujące ale można sobie chyba z tym poradzić u speców od mapowania. Ja na pewno to zrobię mimo gwarancji.
3,4
~micko
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Audi Q7 II
Mieszane uczucia, auto komfortowe, ale strasznie awaryjne, a ceny napraw są chore....kilka awarii i w portfelu moze byc 10,20,50 tys zł mniej, podejście producenta do klienta jest moim zdaniem nieodpowiedzialne - w przypadku zdiagnozowania usterki uniemożliwiającej dalszą jazdę klientowi nie przysługuje auto zastępcze w ramach gwarancji producenckiej/mobilności. Zapisy w książkach serwisowych o tym, że zużycie oleju do 0,5l na 1000km jest w normie uważam również za krzywdzące. Ciekawe czy norma emisji spalin jest zachowana w przypadku takiej konsumpcji oleju.

Raporty spalania Audi Q7 (SQ7)

Liczba raportów: 145
Średnie spalanie dla Audi Q7
10,8 – 14,9
l/100 km
8,3 – 21,5
l/100 km
12,6 – 15,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Audi Q7 II
Minimalne podałem przy jeździe do 100km/h. Myślę, że udałoby mi się zejść poniżej 6l jednak wymagało by to mniejszego ruchu na drodze. W mieście auto pali nie więcej niż 10l - wynik średniego spalania po przejechaniu 5km do szkoły z dziećmi rano na zimnym silniku. Po rozgrzaniu i "normalnej" jeździe tym autem po mieści spalanie ląduje w okolicy 9,2l. Oczywiście przy większej prędkości zwanej autostradową auto wskakuje na poziom około 10-11l. Moc jest zupełnie wystarczająca do jazdy tym autem. Nm robią swoją robotę...na chwilę obecną twierdzę, że nie warto dopłacać do mocniejszej wersji... aż nie wierzę, że to piszę :) ... ale nie tylko ja jestem zaskoczony dynamiką "najsłabszego" diesla z 3L pojemności.
11,7
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Audi Q7 II
Na dlugiej trasie 1100km, predkosci autostradowe. 5osob. Bagaznik zaladowany po sam sufit. 9l na 100km. Swietny wynik jak na auto tych gabarytow i tak bardzo obszerne w srodku. W trybie mieszanym trasa + miasto 12l Samo miasto, duzo korkow, jazda od swiatel do swiatel. 14l Auto swietnie wyciszone. Autostrada 130-140 nie trzeba glosu nawet podnosic. Zawieszenie pneumatyczne. Moze podniesc samochod w kazdej chwili Bajka. Swiatla matrix niezastapione na dlugiej trasie w systemie auto... Same dopasowuja wiazke swiatla do wyprzedzanych pojazdow. 2T masy swietnie sie prowadzi.
12,7
SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW
Audi Q7 I
Na trasie przy płynnej jeździe (nie droga krajowa gdzie ciągle trzeba wyprzedzać) to całkiem niskie spalanie - 10-11l. Natomiast stojąc w korku to może być i 30l. średnia z 4000km to jakieś 13.5l głównie po drogach wokół-miejskich.

Usterki Audi Q7

Liczba wpisów: 12
Tiptronic
  • Audi Q7 II SQ7 4.0 TDI 435KM 320kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Slaba skrzynia opoznienie 2 sekundy od reakcji i przy 97 tys km zaczęło szarpać z 3 na 4 bieg przy hamowaniu tez serwis audi mówi że jest wszystko ok jade do innego serwisu gdzie podejrzewaja mechatronike
Duży hałas z tyłu samochodu podczas skręcania, zawracania.
  • Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 272KM 200kW 2015-2018
  • układ napędowy
  • 50 tys. km
Od pewnego czasu około od 30 tys pojawił się nagle hałas dochodzący z tyłu samochodu. Hałas jest ewidentnie słyszalny wręcz dokoczliwy podczas zawracania czy skręcania. Serwis twierdzi że to jest noalne dla tego auto i wynika z n a pędu quattro. Jest to dla mnie bzdurne tłumaczenie, bo nie mówimy o jakimś hałasie który można zagłuszyć radiem tylko ewidetny hałas, rezonans, wibracje z tu auta. Czy ktoś ma ten problem?
Oczekuje na rozwiązanie
Duży hałas z tyłu samochodu podczas skręcania, zawracania.
  • Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 272KM 200kW 2015-2018
  • układ napędowy
  • 50 tys. km
Od pewnego czasu około od 30 tys pojawił się nagle hałas dochodzący z tyłu samochodu. Hałas jest ewidentnie słyszalny wręcz dokoczliwy podczas zawracania czy skręcania. Serwis twierdzi że to jest noalne dla tego auto i wynika z n a pędu quattro. Jest to dla mnie bzdurne tłumaczenie, bo nie mówimy o jakimś hałasie który można zagłuszyć radiem tylko ewidetny hałas, rezonans, wibracje z tu auta. Czy ktoś ma ten problem?
Oczekuje na rozwiązanie
Audi Q7