Szukaj

Informacje o Audi Q7

Lata produkcji: 2005 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Duży luksusowy crossover SUV (segment I, grupa premium) produkowany od 2005 roku. Pierwszy samochód terenowy z prawdziwego zdarzenia niemieckiej marki, po uterenowionym jedynie modelu Allroad, a do tego największy w ofercie Audi w tym segmencie. Nazwa Q7 stała się przyczyną sporu Audi z marką Infiniti, która wcześniej stworzyła modele Q45 i QX4. W wyniku porozumienia, SUV-y Q7, Q5 i Q3 będą jedynymi autami Audi nazwanymi w ten sposób (Q + liczba). Od 2015 roku oferowana jest druga generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Audi Q7

Liczba ocen: 91
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

3,4
~micko
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Audi Q7 II
Mieszane uczucia, auto komfortowe, ale strasznie awaryjne, a ceny napraw są chore....kilka awarii i w portfelu moze byc 10,20,50 tys zł mniej, podejście producenta do klienta jest moim zdaniem nieodpowiedzialne - w przypadku zdiagnozowania usterki uniemożliwiającej dalszą jazdę klientowi nie przysługuje auto zastępcze w ramach gwarancji producenckiej/mobilności. Zapisy w książkach serwisowych o tym, że zużycie oleju do 0,5l na 1000km jest w normie uważam również za krzywdzące. Ciekawe czy norma emisji spalin jest zachowana w przypadku takiej konsumpcji oleju.
5,0
~K
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Audi Q7 II
Jak dla mnie bezkonkurencyjny. Połączenie komfortu, pojemności, elegancji i klasyki. Rewelacyjne zawieszenie, świetne wygłuszenie wnętrza, świetna skrzynia biegów, przewidywalny układ kierowniczy i wielki bagażnik! Do tego dochodzi wielki bagażnik, wygodne fotele nie koniecznie w najwyższej wersji wyposażenia. Samochód nie jest najtańszy w zakupie jednak nie trzeba za niego płacić pół miliona. Jeden nazwie to biedakiem a drugi nazwie to dobrze skonfigurowanym egzemplarzem...cennik jest tak długi, że rozsadza głowę... ale gdy ochłodzimy emocje i wybierzemy z niego to co najważniejsze i potem wsiądziemy do takiego auta okaże się, że właściwie to resztę, której nie mamy można jakoś przeżyć...Q7 to w moim przypadku rezygnacja z: Jeppa Granda, Alfa Stelvio, super wypasionego Passata... przejechałem się tym jako pierwszym... no i niestety w każdym kolejnym brakowało mi tego "czegoś"!... Fakt. Trzeba odrobinę dopłacić np do Stelvio... ale nie drugie tyle... Gdy porównamy do klasy "niższej" to słabe q7 i tak jest od niej w kosmicznej odległości co do jakości...dobra wyprzedaż rocznika wystarczy, żeby cena nie przekroczyła 300k za nowe auto... okej... dla jednych to dużo dla drugich mało... dla innych może nawet to nie Q7...bo takie porządne to kosztuje 480 tys...
4,4
~Jan
SUV Facelifting 3.0 TDI DPF 245KM 180kW
Audi Q7 I
Szukałem ocen tego pojazdu w internecie. Niestety większość osób, które stać na kupno nowego, nie uzewnętrznia się w sieci. A opnie w stylu "dla buraka", "dla szpanera", nie wskazują na nic, poza płaskostopiem mózgu autora. Całokształt robi wrażenie. Auto jest istotnie brzydkie, ale funkcjonalność i osiągi rekompensują ten "drobiazg" Mam podwójnego S-LINE'a, więc z przodu i tyłu jakoś to wygląda. Bok, to porażka. W środku wszystko idealnie spasowane, szczegóły w dalszym opisie. In plus zawieszenie pneumatyczne, chociaż od kolegi, który przez 5 lat jeździł nowym wiem, że po takim okresie "serwis pneumatyki" może kosztować w serwisie 10k.

Raporty spalania Audi Q7

Liczba raportów: 127
Średnie spalanie dla Audi Q7
11,5 – 16,2
l/100 km
8,3 – 21,5
l/100 km
12,6 – 15,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Audi Q7 II
Minimalne podałem przy jeździe do 100km/h. Myślę, że udałoby mi się zejść poniżej 6l jednak wymagało by to mniejszego ruchu na drodze. W mieście auto pali nie więcej niż 10l - wynik średniego spalania po przejechaniu 5km do szkoły z dziećmi rano na zimnym silniku. Po rozgrzaniu i "normalnej" jeździe tym autem po mieści spalanie ląduje w okolicy 9,2l. Oczywiście przy większej prędkości zwanej autostradową auto wskakuje na poziom około 10-11l. Moc jest zupełnie wystarczająca do jazdy tym autem. Nm robią swoją robotę...na chwilę obecną twierdzę, że nie warto dopłacać do mocniejszej wersji... aż nie wierzę, że to piszę :) ... ale nie tylko ja jestem zaskoczony dynamiką "najsłabszego" diesla z 3L pojemności.
11,7
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Audi Q7 II
Na dlugiej trasie 1100km, predkosci autostradowe. 5osob. Bagaznik zaladowany po sam sufit. 9l na 100km. Swietny wynik jak na auto tych gabarytow i tak bardzo obszerne w srodku. W trybie mieszanym trasa + miasto 12l Samo miasto, duzo korkow, jazda od swiatel do swiatel. 14l Auto swietnie wyciszone. Autostrada 130-140 nie trzeba glosu nawet podnosic. Zawieszenie pneumatyczne. Moze podniesc samochod w kazdej chwili Bajka. Swiatla matrix niezastapione na dlugiej trasie w systemie auto... Same dopasowuja wiazke swiatla do wyprzedzanych pojazdow. 2T masy swietnie sie prowadzi.
7,0
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Audi Q7 II
Często korzystam z tego serwisu podczas analizy różnych parametrów samochodów którymi jestem zainteresowany, więc postanowiłem umieścić swoje dane, tym bardziej, że jest to samochód, którego ocen jest bardzo mało. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zużyciem paliwa w tym samochodzie. Przejechałem już 12 tys. km od nowości. Spalanie średnie komunikowane przez komputer w chwili obecnej 7,8l/100km o samego początku. Jazda mieszana. Mało autostrad w tym okresie, nawet bardzo mało. Nie wypowiem się na temat spalania przy bardzo dużych prędkościach. W mieście nie spalił mi więcej aniżeli 10l/100km. W trasie gdy dość ostro go traktuję również 10l/100km. Udało mi się zejść do 5,4l/100km w trasie "muskając" pedał hamulca i nie dodając gazu jeśli trzeba było by hamować. Całkiem sprawnie poruszając się w trasie spalam około 6,8-7,5l/100km.
Audi Q7