Szukaj

Informacje o Audi Q7 (SQ7)

Lata produkcji: 2005 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Duży luksusowy crossover SUV (segment I, grupa premium) produkowany od 2005 roku. Pierwszy samochód terenowy z prawdziwego zdarzenia niemieckiej marki, po uterenowionym jedynie modelu Allroad, a do tego największy w ofercie Audi w tym segmencie. Nazwa Q7 stała się przyczyną sporu Audi z marką Infiniti, która wcześniej stworzyła modele Q45 i QX4. W wyniku porozumienia, SUV-y Q7, Q5 i Q3 będą jedynymi autami Audi nazwanymi w ten sposób (Q + liczba). Od 2015 roku oferowana jest druga generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Audi Q7 (SQ7)

Liczba ocen: 118
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Mariusz
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Audi Q7 II
Mega komfortowy samochód. Przesiadłem się z A6. SUV pełną parą. Zawieszenie pięknie zbiera nierówności na drodze. Auto duże gabarytowo ale środek idealnie spasowany pod kierowcę, nie czuje się gabarytów samochodu. Jakość wykończenia na najwyższym poziomie. W środku czuć klasę premium. Moja wersja jest 7 osobowa i to duży plus przy podróżowaniu na dwie rodzinki w 6 osób (niestety wtedy bagażnika ubywa ale to nie wyprawa wtedy na tydzień :)). Spalanie średnie ok. 9 litrów. Silnik bardzo dynamiczny, szybko wkręcający się w obroty. Funkcje jak aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, pomoc w ruchu miejskim działają bez zarzutów. Światła Matrix też świecą niesamowicie, szczególnie w nocy oświetlają drogę jakby był dzień. Na razie oprócz jakiś kosmetycznych problemów z błędem w postaci zapłonu, który zniknął i już się nie pojawił oraz brakiem internetu w aucie przez ponad tydzień z powodu wichur auto spisuje się wyśmienicie.
4,9
~Venn
Q7-e 3.0 60 TFSI e 462KM 340kW
Audi Q7 II
Auto bardzo komfortowe, duże i wygodne, a kombinacja silnika spalinowego i elektrycznego daje poczucie obcowania z kilkoma autami na raz. W opcji w pełni elektrycznej - cisza, płynność jazdy i absolutnie wystarczająca dynamika do jazdy w mieście czy sprawnego przemieszczania się poza. W przypadku napędu łączonego (w szczególności w trybie Dynamic + skrzyni w Sport) - auto bardzo szybkie i zaskakująco rasowe jak na 5m podwyższoną limuzynę - bo tak Q7 odbieram. W wersji 60 TFSIe jest to realna alternatywa dla SQ7, jeśli ktoś preferuje mieszany tryb jazdy (spokojnie, czasem bardziej sportowo). Decydując się na Q7 testowałem większość dużych SUVów "premium" - XC90, X5, Discovery, GLE. Całokształtem Q7 we wszystkim było bardzo dobre i bez wyraźnych wad (może poza liczbą i pojemnością schowków, bo tu się niestety Audi nie popisało). Auto jest dla rodziny 2+3 i pod tym względem, Audi absolutnie wygrywa nad wspomnianymi - głównie przez 3 odrębne fotele w drugim rzędzie w układzie 35/30/35 (XC90 też ma odrębne, ale węższe; X7 i GLS odpadły przez wzgląd na długość nadwozia). Hybrydę wybrałem porównując bezpośrednio z Q7 45TDI i 50TDI - specyfika napędu elektryczno-spalinowego bardziej mi pasuje (wcześniej jeździłem kilkoma mocnymi diesel'ami). Od razu nadmienię tylko, że auto jeździ 50/50 miasto-trasa, a spalanie nie było dla mnie głównym kryterium. Realny zasięg elektryczny to ok. 35-40km, ładowanie z normalnego gniazdka ok. 12-13h, z "siłowego" ok. 2.5h. Bardzo sprawnie działająca rekuperacja (odzyskiwanie energii). Kolejna będzie też hybryda.
4,9
~Piotrek
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Audi Q7 II
Bardzo komfortowe, pojemne i żwawe auto. Przed zakupem brałem pod uwagę: BMW X5 i X6, Mercedes GLE, Porsche Macan, Jaguar F-Pace i Audi Q7 i Q8. Każdym z nich odbyłem jazdy testowe. W Mercedesie nie przypadły mi do gustu tandetne pachnące mega tanizną zegary i panel sterujący. Porsche odpadło z racji małej pojemności jak na moje potrzeby. To samo z F-Pace. Q8 i X6 odpadły z racji ściętego "tyłka", który również pomniejszył mi pojemność bagażnika. Po jazdach testowych X5 i Q7 wybór mógł być tylko jeden - Q7. Auto większe, lepiej wyciszone, więcej miejsca w środku, pojemniejsze. Auto mam od lipca 2020. Przejechałem nim już 42.000 km. Jest super autem na dalekie trasy.
Audi Q7