Szukaj

Ubytek płynu chłodniczego.

  • BMW Seria 3 E30 M3 Coupe 2.3 200KM 147kW 1986-1991
  • Autor: ~misz
  • Kategoria: układ chłodzenia
Auto posiadam od 2 miesięcy. Od samego kupna pojawia mi się kontrolka płynu chłodniczego. Zaglądam pod maskę, a w zbiorniczku wyrównawczym brak płynu. Dolewam do pełna mija parę dni i znów pusto. Nie widać żadnych wycieków, masła pod korkiem i na bagnecie też nie ma. Może wy wiecie co się dzieje?

Komentarze

To jakaś masakra jest. Płynu trzeba dolewać częściej niż paliwa. Jakiś czas temu pękł zbiorniczek wyrównawczy, kupiłem nowy i myślałem, że będzie święty spokój, niestety po odpowietrzaniu i zalewaniu nowym płynem dobrze jest przez jakieś dwa tygodnie, a potem to już masakra.
Odpowiedz
moja ma ten sam problem wystarczy trafić dobry zbiorniczek
Odpowiedz
witam,no tak,te zbiorniki to slabe.dwa miesiace temu zostal wymieniony oryginalny zbiornik na taki sam nieoryginalny no i juz widze ze przy rozgrzanym silniku zaczyna kapac ze zbiorniczka u gory.
tylko mnie dziwi ze dwa miesiace wytrzymal ten \"nowy\" zbiornik,no i jest troche maselka na zbiorniczku.
Odpowiedz
Witam. mam ten sam problem...też muszę co jakiś czas dolewać płynu...i tez mam chyba jakiś wyciek ponieważ przy korku widać ślady wycieku w kolorze brązowym zaschnietym...i w tym momencie nie wiem co jest do wymiany...
Odpowiedz
Ja wymieniłem w styczniu zbiorniczek wyrównawczy...i wczoraj (po 9 miesiącach) zauważyłem wyciek może niewielki bo temperatura ciągle w normie, ale coś sie dzieje. Ślady jakby chlapało gdzieś przy korku.
Odpowiedz
Mam to samo w E46 1,8TD. Tylko w zimie dolewanie szklanki wody nie uważam za stosowne, a znowu wlewać tyle samo płynu, co paliwa - to mało ekonomiczne;)
Odpowiedz
mam to samo ale muszę dolać czasem dwie szklanki wody i jest dobrze lecz często tego nie robię raz na półtorej miesiąca a mam e46 cupe 2002r
Odpowiedz
W BMW e46 nic innego tylko zbiorniczek wyrównawczy do wymiany. Jest wykonany ze złego materiału i po jakimś okresie użytkowania pęka, poprostu wada fabryczna. Odpowietrzenie układu w BMW nie jest zbyt proste...to nie renault czy ford, więc polecam dobrego mechanika.
Odpowiedz
adiskorpion7
Moim zdaniem masz stare uszczelki które mogą nie trzymać ciśnienia na ciepłym motorze
Odpowiedz
BMW Seria 3 E30 M3 Coupe