Szukaj

Indywidualne usterki Dacia Duster II

Podsumowanie 10 usterek Filtruj
Awaria turbiny.
  • Dacia Duster II SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW od 2022
  • silnik
  • 130 tys. km
Awaria turbiny. W czasie jazdy stracił moc. Wymiana turbiny przy 130 tyś kilometrów.
Dodane 1 miesiąc temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Grzechotanie z turbiny przy schodzeniu z obrotów.
  • Dacia Duster II SUV Facelifting
  • silnik
  • 15 tys. km
Metalliczny dźwięk przy schodzeniu z obrotów. Zawór w Turbinie. Dzięki jakby jakaś metalowa część luźno latała pod maską. Dosyć głośny słyszalny z zewnątrz.
Dodane 6 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Rozszczelnienie pompy wodnej
  • Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021
  • układ chłodzenia
  • 100 tys. km
Podczas jazdy autem zaczęło szarpać, pojawił się komunikat "skontroluj stan wtrysków" i zaświeciła się kontrolka z kluczem. Auto na lawecie trafiło do serwisu.
Dodane 11 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Klekot silnika
  • Dacia Duster II SUV 1.6 SCe LPG 115KM 85kW 2017-2019
  • silnik
  • 94 tys. km
Dacia Duster 2019 1,6 SCE LPG 115KM. Od nowości u mnie. Od niedawna mam problem - słychać klekot silnika. Jakby łańcuch rozrządu się obijał. Głównie ma to miejsce na wolnych obrotach. Na wysokich pracuje raczej normalnie. W ASO już raczej nie będę, bo w 12/2022 gwarancja się skończyła. Czekam na sugestie. Dziękuję i pozdrawiam Rafał.
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Uszczelka głowicy silnika
  • Dacia Duster II SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2021-2022
  • silnik
  • 20 tys. km
Jak informuje serwis, awarii uległa uszczelka głowicy, w związku z czym olej silnika trafił do układu chłodzenia.
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
6,0
l/100km
7,8
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Problem z działaniem wycieraczek
  • Dacia Duster II SUV 1.6 SCe 115KM 85kW 2018-2019
  • inne
  • 49 tys. km
Problem z działaniem wycieraczek : - w trybie przerywanym czasem działają non stop, - nie zatrzymują się pozycji zerowej a ok. 10 cm wyżej - zatrzymują się w losowym miejscu na szybie - nie reagują na manetkę - zaczynają działać po ponownym rozruchu silnika, - czasem żeby działały trzeba ciągle trzymać manetkę 'do góry', po puszczeniu stają...
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Problem przy dodawaniu-odejmowaniu gazu
  • Dacia Duster II SUV 1.0 TCe 90KM 66kW 2021
  • silnik
  • 85 tys. km
Grzechotanie przy dodawaniu-odejmowaniu gazu / gaszeniu silnika wraz z falowaniem obrotów Byłem w pierwszym serwisie Aso u Państwa ADA.. stwierdzili następująco: " W nawiązaniu do zgłoszenia serwisowego dotyczącego nieprawidłowości w obszarze hałasów podczas odejmowania gazu oraz falowania obrotów informujemy, że diagnostyka pojazdu nie...
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Brak możliwość zapłonu
  • Dacia Duster II SUV 1.5 Blue dCi 115KM 85kW 2018-2021
  • silnik
  • 16 tys. km
Podczas próby urochomienia silnika, zostaje przekręcony kluczyk do końca, który nie daje żadnych rezultatów. Po próbie przekręcęnia go ponownie nie jestem wstanie przekręcić go dalej, zostaje tylko ponowne włożenie kluczka i przekręcenie na nowo, który nie oddaje żadnych rezultatów dalej.
Dodane 3 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Olejowe pocenie się silnika
  • Dacia Duster II SUV 1.3 TCe 150KM 110kW 2018-2021
  • silnik
  • 3 tys. km
Po przejechaniu 3000 km, na silniku od góry w okolicach zaworów po całej szerokości silnika dokładnie w miejscu łączenia komór? gdzie jest taka widoczna czarna masa uszczelniająca, pojawiło się pocenie olejowe. Na szerokości około 30cm. Serwis wyczyścił i stwierdził żeby obserwować. Samochód ma 4 miesiące i przejechane 3000 km. 1.3 TCE 150 km...
Dodane 5 lat temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Wadliwe działanie dźwigni zmiany biegów.
  • Dacia Duster II SUV 1.3 TCe 150KM 110kW 2018-2021
  • układ napędowy
  • 6 tys. km
Dacia Duster ma niską kulturę pracy dźwigni zmiany biegów. Jest to normalne. U mnie wystąpił problem, że przy redukcji z biegu 5 lub 6 dźwignia wcale nie wracała do położenia neutralnego (do luzu) tylko zostawała gdzieś pomiędzy biegami 5 i 6. Próba redukcji do biegu 3 lub 4 kończyła się zwykle ponownym ich wybraniem lub też konfliktem...
Dodane 5 lat temu
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Dacia Duster II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów