Szukaj

Informacje o Dacia Duster II

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa Dacia Duster zaprezentowana po raz pierwszy na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Flagowy model marki Dacia prezentuje nowe oblicze. Dzięki całkowicie zmienionemu designowi nadwozia Nowy Duster stwarza poczucie mocy i solidności. Przeprojektowane wnętrze jest bardziej komfortowe i ergonomiczne. Nowe elementy wyposażenia i systemy wspomagania prowadzenia czynią z nowego Dustera autentycznego SUV-a, komfortowego i wszechstronnego w codziennym użytkowaniu. Nowy Duster przełamuje kolejną granicę pod względem jakości postrzeganej. Wszystkie zewnętrzne elementy zostały przeprojektowane i zyskały bardziej wyraziste kształty, które podkreślają siłę charakteru auta. Wnętrze Nowego Dustera oferuje wyższy poziom komfortu bez kompromisów. Zdecydowanie wyższa jakość postrzegana wynika w szczególności ze staranniejszego spasowania i wykończenia poszczególnych elementów. Zmiany jakie zaszły w nowym modelu:
- mocniej zarysowana osłona chłodnicy, sięgająca aż do przesuniętych na boki reflektorów
- nowy, charakterystyczny układ świate ł, z wbudowanymi i podzielonymi na trzy segmenty światłami LED do jazdy dziennej
- bardziej pozioma maska z wyraźniejszymi przetłoczeniami
- wyżej umieszczona boczna linia nadwozia
- bardziej nachylona przednia szyba, której podstawa została przesunięta o 100 mm do przodu
- nowe, aluminiowe relingi dachowe, będące przedłużeniem profilu przedniej szyby
- nowe, 17-calowe obręcze kół

Powagosław
To w pewnym sensie nowa jakość, bo takich pieniędzy za pięciodrzwiowego SUV-a jeszcze się w Europie nie płaciło. I Duster wygląda mniej więcej na tyle, ile kosztuje. Może na kilkaset złotych więcej. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto na polskie drogi, przyda się na księżycowe wertepy. Jest brzydkie jak moje słowa podczas oglądania piłkarskiego meczu międzypaństwowego z udziałem Polaków. Ale czego się spodziewacie po Dacii, która co najwyżej ma ambicje zostania nową Ładą Nivą. ~Luzacjusz

Oceny Dacia Duster II

Liczba ocen: 34
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Koszty utrzymania

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Silnik

Wybrane oceny

4,1
~Paweł Pietrzak
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Dacia Duster II
Jak na auto za 65.500 zł w wersji Prestige 4x4 z podgrzewanymi fotelami, automatyczna klimatyzacją, to nie ma się czego czepiać. Często podnoszona przez ,, ekspertów'' twardość plastyków na desce rozdzielczej nie jest żadną wadą ponieważ i tak na nich nie siedzę i nie specjalnie je macam. Siedzenia natomiast są wygodne. Silnik nie jest aż tak paliwożerny ponieważ w cyklu mieszanym, tj. 70 procent w mieście spala ok. 9 l benzyny. Co dynamiki, to jest wystarczająca. Po zdjęciu nogi z gazu obroty potrafią ,,falować''. Podobno ten typ tak ma. Nawet budżetowy Fiat Tipo SW z podobnym wyposażeniem kosztuje ok. 80000 zł więc nie ma o czym rozmawiać. Przed zakupem oglądałem Suzuki Sx4 s cross i w porównaniu do niego Dacia nie wypada wcale tak źle, a jeżeli wziąć pod uwagę cenę ... Napę 4x4 działa świetnie auto jedzie w piasku jak szalone.
4,6
~Szkrobi
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Dacia Duster II
Ta ocena będzie musiała być modyfikowana. Jest to ocena po pierwszym tysiącu i po przesiadce z DD1. Za to porównanie starego i nowego Dustera jak najbardziej aktualne choć nie można porównywać tu silników. To jest Duster z innej bajki. Chyba żadna marka nie zrobiła takiego postępu w czasie 7 lat jak Dacia. Tym nareszcie można normalnie jeździć nie tylko po wertepach ale też śmigać autostradą. Auto w wersji Prestige, maksymalnie doposażone kosztowało 76 tys. zł (bez akcesoriów i ubezpieczenia). Dla tych co nie znają wymieniam: system MultiView 360 (kamery dookoła auta, doskonałe przy parkowaniu i niezależne od klasycznych czujników parkowania które też są), system bezkluczykowy (przycisk, brak stacyjki, specjalna karta zawsze w kieszeni), automatyczne światła (czujnik zmierzchu sam wie jakie światła włączyć), czujniki martwego pola (w lusterku pomarańczowa lampka ostrzegawcza żeby nie zmieniać pasa), tempomat, ogranicznik prędkości, MediaNav z podwójnym radiem (FM i DAB), nawigacją i Android Auto, podgrzewane fotele przednie, automatyczna klima. Normalne, fajne auto za stosunkowo niewielkie pieniądze, które zwyczajnie wygrało domowy przetarg na nowy samochód.
4,8
~Paweł
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Dacia Duster II
stosunek ceny do jakości jest rewelacyjny. Auto (model) już dopracowane więc wszystkie mankamenty o których czytałem również w komentarzach autocentrum.pl są wyeliminowane. auto nie gaśnie ani na wolnych obrotach ani przy parkowaniu jak to niektórzy opisywali. plastiki w wersji comfort nie odbiegają znacząco od konkurentów. poza tym ja ich nie macam podczas jazdy. - nic nie skrzypi, dopasowane też ok. Z nawiewu zapach "świeżości" :) zniknął po 300 km. Wolę auto teoretycznie z niższej półki a nowe, niż używane nawet z pewnej ręki. jestem usatysfakcjonowany, iż podjąłem ryzyko zakupu dustera.
Dacia Duster II