Szukaj

Indywidualne usterki Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001

Podsumowanie 19 usterek Filtruj
bardzo wolne obroty
  • Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
  • silnik
Po rozgrzaniu, silnik zmniejsza swoje obroty na biegu jałowym do takiego stopnia, że w sposób nierytmiczny bardzo trzęsie drążkiem zmiany biegów. Bardzo lekko dotykam pedał gazu by pozbyć się wibracji/wstrząsów. Poza tym na pierwszych trzech biegach, tuż zaraz po puszczeniu sprzęgła, silnik jest zdławiony i po ok.1 sekundzie dopiero wchodzi na...
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Piszczenie koła
  • Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
  • zawieszenie
Podczas gorących dni, słyszalne jest piszczenie przedniego lewego koła, ale tylko w pewnej pozycji kierownicy (lekki skręt). W innych pozycjach kierownicy oraz podczas hamowania nie słychać piszczenia.
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Tico problem przy prędkośći 90km/h
  • Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
  • zawieszenie
przy prędkości 90km/h moje Tico nie wiem dlaczego całe zaczyna się trząść,nie wiem czy jest to związane z krzywymi felgami?czy w zawieszeniu jest coś nie tak?za wszelką pomoc z góry dzękuje ? ?
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
Trudności zmiany biegów
  • Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
  • układ napędowy
Od pewnego czasu trzeba użyć znacznej siły aby zmienić bieg. Drążek zmiany biegów "chodzi" coraz ciężej.
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
gasniecie przy rozgrzanym silniku
  • Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
  • silnik
podczas nietrzymania gazu silnik po chwili sie wyłaczał brak obrotów jałowych ułamany kabelek w kostce od gaźnika wymiana kawałka przewodu z końcówkom (:=
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Dziennik kosztów dla Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,1
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Tarcie na zakrętach
  • Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
  • układ hamulcowy
Odgłos tarcia przy skręcaniu z tylnej części samochodu i podczas hamowania. Urwana tarcza kotwiczna, może dojść do uszkodzenia cylinderka i wycieku płynu hamulcowego. Niezwłoczna wymiana tarczy kotwicznej.
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Brak możliwości uruchomienia silnika
  • Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
  • lpg
Silnik nie uruchamia się na gazie (instalacja pierwszej generacji) przy niskich temperaturach (poniżej 5 stopni Celcjusza), po przełączeniu na benzynę trzeba kilka razy kręcić rozrusznikiem, żeby auto zapaliło. Zbyt niska temperatura Należy w zimie odpalać na benzynie, dopiero potem przełączać na LPG. Przy gaszeniu trzeba przełączać na benzynę.
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nie wyłącza się ssanie
  • Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
  • układ chłodzenia
Przy ujemnych temperaturach silnik bardzo długo chodzi na ssaniu, czasami ono w ogóle się nie wyłącza, nie wiem jak jest w tym wypadku latem, ale pewnie też silnik bardzo długo ma wysokie obroty. Zapowietrzenie układu chłodzenia, co powoduje, że silnik nagrzewa się dużo wolniej niż powinien Należy sprawdzić poziom płynu chłodzącego. Należy przez...
Dodane 15 lat temu
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Tarcie szczęk o tarczę hamulcową.
  • Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
  • układ hamulcowy
Auto jakby zaczęło tracić moc, a właściwie jakby cały czas coś je hamowało. Okazało się że prawy przedni hamulec ciągle hamuje powodując ogromne nagrzewanie się tarczy. Zardzewiały tłoczek. Konowały wymienili mi, przewody, płyn, tarcze, klocki. Spędziłem w tym "zakładzie" kilka h kilka razy. W końcu pojechałem do ASO. Co prawda...
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Daewoo Tico

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów