AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Usterki
Fiat
Seicento
Hatchback 3d
1.1 55 KM 40 kW
1.1 55 KM 40 kW
Usterki Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Szukaj
Ostatnio dodane
typowe usterki
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
słaba moc silnika
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
silnik
85 tys. km
Występowanie usterki:
Tak
2
Nie
0
nie polecam zdecydowanie tego samochodu od nowości 85 tys przebiegu i mimo ze naprawy nie drogie to co chwile cos tuleje wachacza tył , wiatrak chłodnicy , alternator , a teraz przy przebiegu podkreślam 85 tyś usterka nie do wykrycia każdy rozkłada ręce brak mocy a komputer nie pokazuje błędów wymienione cewki przewody wysokiego napięcia...
Dodane
4 lata temu
1 komentarz
Schodzący lakier bezbarwny.
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
części blacharskie
12 tys. km
Występowanie usterki:
Tak
10
Nie
0
Jest to typowa wada tego modelu z rocznika 98-99.W fabryce FIAT'a do lakieru dodawano substancje,która miała rzekomo przedłużać żywotność naszego lakieru nawet o 5 lat,lecz w rzeczywistości było inaczej tzn. lakier po ok 7 latach użytkowania schodzi na częściach najbardziej wystawionych na promienie słoneczne.
Dodane
10 lat temu
Pękające zgrzewy zamka.
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
nadwozie
Występowanie usterki:
Tak
7
Nie
6
Sprawdzałem, w wielu modelach silnikowych i rocznikach pękają zgrzewy na słupku przy wzmocnieniu wewnętrznym rygla zamka na słupku środkowym. Nawet po naprawie blacharskiej w serwisie i nie tylko problem po jakimś czasie powraca nawet po kilkukrotnej naprawie.
Dodane
16 lat temu
1 komentarz
Ostatnio dodane
indywidualne usterki
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Stukanie w lewym przednim kole.
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
zawieszenie
Witam serdecznie :) Od dawien dawna, w sumie od 2 lat, kiedyś na samym początku, przy skręcaniu mocniej w prawo lub lewo, teraz praktycznie jak jadę wolno czy szybciej, obojętnie, bardzo coś stuka w przednim lewym kole, ale jak nacisnę lekko hamulec przestaje stukać. Rok temu byłem przy przeglądzie u mechanika i mówię co i jak, powiedział, że...
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Gwizd, chrobot przy zapalaniu samochodu. Rozrusznik nie kręci wałem.
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
instalacja elektryczna
Podczas pracy rozrusznika słychać głośny gwizd, zgrzyt lub chrobot. Rozrusznik nie kręci wałem, albo kręci dopiero za którymś razem. Kłopoty z zapaleniem silnika. Mechanizm bendiksa przy rozruszniku. Zapieka się lub po prostu kończy smar w prowadnicy i zębatka się nie chce do końca wysunąć przez co nie zazębia się o koło na wale, przyczyną może...
Dodane
16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla
Fiat Seicento Hatchback 3d
1.1 55KM 40kW
Średni koszt
przejechania 100 km
28,00 zł
pb
7,0
l/100km
lpg
8,1
l/100km
Zobacz
dzienniki
Spala 3krotnie więcej paliwa
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
układ wtryskowy
Ostatnio zauważyłem, że mój samochód spala 3-krotnie więcej paliwa niż powinien. Przy tankowaniu za 50 zł powinien przejechać ok. 160 km do zapalenia się rezerwy, a tym czasem lampka zapaliła się po przejechaniu 50 km.
Dodane
12 lat temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
bak paliwa
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
inne
Po wymianie baku paliwa mam problemy z pływakiem nie pokazuje ile jest paliwa najpierw nie pokazywał,że jest pełny,po interwencji mechanika nie pokazuje rezerwy. Czy przy nowym baku nie, nie ma nowego pływaka? Cieknący bak paliwa
Dodane
13 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
grzechotanie
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
silnik
w silniku MPI gdzieś w okolicy wydechu czyli katalizatora słyszę jakieś grzechotanie - wymieniłem pompe cieczy , łożyska alternatora , wybudowałem wydech czyli katalizator w nim nić nie grzechocze - skąd te inne odgłosy - popychacze też się odzywają nie wiem
Dodane
15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zobacz wszystkie
indywidualne usterki
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 210 aut
od ręki
Dodaj
usterkę
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
3,7 (677 ocen)
Wybierz inny silnik
0.9 39 KM
1.1 55 KM
1.1 Fire 55 KM
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Seicento w pigułce
Fiat Seicento
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Seicento
Dane techniczne
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Raporty zużycia paliwa
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Opinie
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Usterki
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Publikacje
Fiat Seicento
Newsy
Fiat Seicento
Galerie
Fiat Seicento
Nasze pomiary
Fiat Seicento
Filmy
Fiat Seicento
Ogłoszenia
Fiat Seicento
Ceny aut używanych
Fiat Seicento
Dziennik kosztów
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Seicento Hatchback 3d
Dane techniczne
1228 raportów
zużycia paliwa
1594 opinie
użytkowników
2 ogłoszenia
używanych
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy