Szukaj

Indywidualne usterki Ford Focus II

Podsumowanie 55 usterek Filtruj
kontrolka silnika nie gaśnie po uruchomieniu
  • Ford Focus II Hatchback 3d 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW 2007-2011
  • instalacja elektryczna
  • 194 tys. km
kontrolka silnika nie gaśnie po uruchomieniu silnika, olej świeżo wymieniony z filtrem,
Dodane 5 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Źle wskazania komputera po odłączeniu akumulatora.
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW 2005-2011
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
Źle spalanie. Zła temperatura.
Dodane 5 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Kontrolka swiec zarowych auto kreci ale nie odpala
  • Ford Focus II Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW 2005-2011
  • inne
  • 280 tys. km
Palaca sie kontrolka swiec zarowych auto kreci ale nie odpala pacjent ford fokus mk2 1.8tdci
Dodane 6 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
łańcuszek w rozrządzie
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW 2005-2011
  • silnik
  • 220 tys. km
Po wyjściu z pracy podczas odpalenia silnika słychać metaliczny odgłos spod maski i nierówne obroty silnika. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownie to samo. silnik po 10 sek sam zgasł. Następna próba i już nie odpalił. Hol i do mechanika.
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Sporadyczny, rzadki problem uruchomieniem silnika
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • instalacja elektryczna
  • 135 tys. km
Od miesiąca mam sporadyczny, rzadki problem z uruchomieniem silnika w krótkim czasie po powrocie z trasy; przez miesiąc usterka pojawiła się trzykrotnie i objawy są za każdym razem takie same. Po przekręceniu kluczyka do pozycji II nie słychać charakterystycznego "bzyczenia", prawdopodobnie pompy paliwa. Następnie po włączeniu zapłonu rozrusznik...
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Ford Focus II
Średni koszt przejechania 100 km
35,33 zł
6,4
l/100km
9,0
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
W trakcie kręcenia do 3,100 obrotów na komputerze pojawia się awaria silnika a na desce rozdzielczej pojawia się ikona ESP.
  • Ford Focus II Hatchback 3d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW 2004-2011
  • silnik
  • 162 tys. km
Tak jak w temacie podczas dobicia powyżej 3.100 obrotów pojawia się awaria silnika oraz ikona ESP. W komputerku ESP samo się wyłączyło i nie da się ponownie włączyć do momentu zgaszenia auta oraz odpalenia na nowo. Po zgaszeniu samochodu i odpaleniu na nowo wszystkie problemy znikają do momentu dobicia 3.100 obrotów.
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Falujące obroty
  • Ford Focus II Hatchback 5d 2.0 Duratec 145KM 107kW 2005-2011
  • silnik
  • 220 tys. km
Witam, samochód posiadam od wakacji a więc niecały rok. Właściwie od samego początku mam problem z falującymi obrotami które pojawiają się przy wysprzęglaniu, dojeżdżaniu do świateł. Skoki wtedy spadają do około 500/600 i skaczą do około 1000-1200. Przy okazji tego zjawiska od razu widać że przygasają światła. Naczytałem się na wielu foracg co...
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
53 komentarze
Usterka silnika
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
  • 175 tys. km
w czasie jazdy pojawia się komunikat na wyświetlaczu "Silni . Awaria". spadają obroty , można jechać na I biegu, ale po pewnym czasie auto, co nie reagało na pedał przyspieszenia zaczyna jechać normalnie.
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Wypadające zapłony po deszczu
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • silnik
  • 248 tys. km
Przed wystąpieniem usterki przez kilka dni padał deszcz. Ruszyłem samochodem do pracy i po przejechaniu kilkuset metrów przy 2000 obr/min samochód jednorazowo niepokojąco zadrżał, a po przejechaniu kolejnych 5km na światłach zaczął się mocno trząść, a kontrolka check engine zaczęła migać. Zjechałem z drogi, podpiąłem się pod OBD i odczytałem...
Dodane 7 lat temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Nieprawidłowe działanie klimatyzacji automatycznej
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • instalacja elektryczna
  • 112 tys. km
Klimatyzacja nieodpowiednio dopasowuje działanie do zadanej temperatury. Przy ustawieniu np. 20 stopni potrafi grzać, podczas gdy temperatura za oknem jest dużo wyższa, a wnętrz jest nagrzane przez promienie słoneczne. Niekiedy działa poprawnie i w trakcie dłuższej jazdy nagle grzeje, a temperatura w pojeździe znacznie przekracza zadaną wartość...
Dodane 7 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Ford Focus II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów