Szukaj

Wysokie spalanie + wymiana DPF przy 15 tys,
Ford Mondeo V Kombi Facelifting 2.0 EcoBlue 190KM 140kW 2019-2021

  • Autor: Wojciech
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 16 tys. km
Witam
Auto ma ledwo rok wersja Vignale.
Diesle 140 kW.
Auto było juz 4-5 razy w serwisie.
Wysokie spalanie.... według mnie cos koło 8,8l.100 - cykl autostrada 100-130. tak ma byc ?
Kultura pracy silnika daje wiele do życzenia.. przy zapalaniu długa praca rozrusznika.
W aucie za ponad 139tys wymienione juz było:
wtryski kpl
przewody wysokiego ciśnienia + czujniki.
pompa wysokiego ciśnienia
rozrząd
a teraz - świece.
Auto po hamowaniu - nie ma fabrycznej mocy - 168km - a gdzie 190km.

Serwis tłumaczy sie ze robią co mają - decyzyjność inżyniera z forda polska.
w tym aucie raczej silnik już klęka a dopiero ma 16tys.
Moze mam pecha albo to takie ma byc ?
Wygląda ładnie ale trwałości - raczej lipna.
Raczej nie skorzystam z zakupu nowego samochodu w przyszłości a szczególnie będę unikał tej marki.

Komentarze

2.0 TDCi 150 km na ekspresówkach i autostradzie spokojnie ciągnie 180 km/h jak coś zajedzie drogę to hamowanie i ogień z powrotem do 195 się rozpędza spoko. Powyżej potrzeba czasu.
W mieście dynamicznie jednym słowem ciężka noga. Przy takiej jeździe najwięcej 7,8 spalanie średnie.
Eko 4,7
Eko w mieście 5,6
Odpowiedz
Opinie nie rzetelne świadczą o tym że nie piszący posty nie posiadają Forda Mondeo. Fordy na hamowniach często maja więcej koni niż podaje seria. W przeciwieństwie do niemieckich aut gdzie rzadko mają na hamowni tyki ile powinno.
Odpowiedz
debiut miało być do Flegmy. Nie debiut...
Odpowiedz
U mnie w 1.5 tdci były podobne problemy od poczatku. Po drugiej wizycie w serwisie wymieniono w aucie oprogramowanie. Od razu poczułem różnice. Brak szarpania przy wypalaniu się dpf i od tej pory jest ok. Pozdrawiam.
Odpowiedz
U to współczuję jak na diesel to faktycznie bardzo dużo ja osobiście mam 2.0bi turbo 240koni wersja st 2016 jadąc bardzo eko 8 osiągnąłem ale jeżdżąc szybko oczywiście po niemieckich autostradach rekord miałem 16 litrów ale wiadomo Turbo żyje turbo pije skaś się wzięło to powiedzenie ale zaryzykowałem i założyłem gaz bo 400km na zbiorniku taka moja średnia dużo jazdy po mieście i do Niemiec już zrobiłem ponad 80tys i nie żałuję ma tgzw buta i spalanie dziele na pół no 3-4litry benzyny bierze na cały zbiornik gazu jeśli się nie mylę około 50litrow na razie Ani razu mnie nie zawiódł tylko eksploatacja klocki tarcze i oleje trzeba pamiętać w skrzyni co 60 wymieniać odwdzięczy się rzywotnością chociaż ubolewam że hydrokinetyczna w benzynie a w dieslu tzw 2 sprzęgła brakuje mi tego w benzynie bo wcześniej miałem pasata B8 to fordem mi się o wiele lepiej jeździ myślę że zasługa wersji st chociaż nad vigniale przepraszam zapomniałem jak się piszę podsumuje swą przygodę z owym segmentem passat miał przewagę bo miał 4 koła napęd dąłączane ale start był bardziej wydajny mimo mniejszej mocy 190km bo mondeo do 60-70 mięli kołami i przyspieszenie do 100 prawie takie same ale pod względem jazdy i odczuć ford moim zdaniem bije na głowę passata bo był twardy a się gibał w zakrętach i gorzej było czuć jezdnię choć elektronika w VW była o wiele szybsza bo ford z 2 sek pomieli i dopiero wie że mieli ale za to bardzo łatwo wyczuć granicę kiedy będzie miał poślizg czytanie drogi jest mega mówię o fordzie
Odpowiedz
Flegma debiut w temacie napisałeś? Do szkoły interpunkcji się uczyć!!! ST Ty widziałeś jak koza czerwone gumaki....
Odpowiedz
Ford Mondeo V Kombi Facelifting