Szukaj

Typowe usterki Ford Ranger

Podsumowanie 13 usterek Filtruj
awaria układu napędowego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 19
Nie 1
od czasu do czasu auto traci moc i wyskakuje komunikat -sprawdź w instrukcji - oraz świeci się pomarańczowy kluczyk . niestety gaśnie i auto wraca do normy . oby tak się nie stało podczas wyprzedzania bo może to być ostatnie wyprzedzanie tego forda i jego kierowcy . Serwis nie jest w stanie rozwiązać tego problemu bo lampka sie nie pali jak...
Dodane 4 lata temu
12 komentarzy
Stuki w przednim zawieszeniu
  • Ford Ranger VI Raptor 2.0 EcoBlue BI-TURBO 210KM 154kW od 2023
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
Nie metaliczne odgłosy stukającego zawieszenia na małych nierównościach . Auto sprawdzone na szarpakach i w ASO. Jak na razie nie znaleziono wadliwego elementu.
Dodane ponad rok temu
3 komentarze
rdzewiejąca rama w pojeżdzie 7 mio miesięcznym
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 1
rama tej zabawki pomalowana jest prawdopodobnie złą farbą i po paru miesiącach odpada najpierw ze spawów ukazując rudzielca , potem z profili . Sprawdź przy zakupie jak pomalowana jest rama i zapytaj dlaczego ma tyle wypruskó . odpowiedz prosta - w RPA nie mają kontroli jakości oni tam dopiero uczą pisać ,ale pracownik za miskę ryżu jest...
Dodane 4 lata temu
8 komentarzy
zerwany pasek rozrządu
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
producent przewiduje wymianę paska rozrządu przy 240 tysiącach kilometrów . NIe znam nikogo kto by do takiego przebieegu dał radę . Znam natomiast kilku co przed 100.000 mieli zerwany rozrząd . Ford wymieniał silniki ,bo naprawa nie ma sensu , silnik po regeneracji nie hula więcej jak 20 do 30.000 km . Znam również przypadek ,ze pasek pękł...
Dodane ponad rok temu
1 komentarz
Wariująca elektronika
  • Ford Ranger VI Podwójna kabina 2.0 EcoBlue BI-TURBO 205KM 151kW od 2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Sama się włącza i wyłącza , non stop komunikat o przyczepie podłączonej mimo że nie jest podłączona ,elektronika żuje swoim życiem.
Dodane 7 miesięcy temu
Tarcze hamulcowe
  • Ford Ranger VI Podwójna kabina 2.0 EcoBlue BI-TURBO 205KM 151kW od 2024
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Z tyłu wymiana na 45 tys km,przód na 52 tys km i znowu przód na 70 tys km i robią w serwisie idiotę z ciebie że po kałużach jeździsz i na myjnie oraz że pomiary ich wykazują że mieści w normie a przy hamowaniu bicie czuć na pędale hamulca
Dodane 7 miesięcy temu
Tarcze hamulcowe
  • Ford Ranger VI Podwójna kabina 2.0 EcoBlue BI-TURBO 205KM 151kW od 2024
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Z tyłu wymiana na 45 tys km,przód na 52 tys km i znowu przód na 70 tys km i robią w serwisie idiotę z ciebie że po kałużach jeździsz i na myjnie oraz że pomiary ich wykazują że mieści w normie a przy hamowaniu bicie czuć na pędale hamulca
Dodane 7 miesięcy temu
Katalizator i dpf
  • Ford Ranger VI Podwójna kabina 2.0 EcoBlue BI-TURBO 205KM 151kW od 2024
  • układ wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Uszkodzony DPF i katalizator , murdiąc oczekiwania na części
Dodane 7 miesięcy temu
Skrzynia biegów
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Skrzynia biegów to porażka . 3 naprawy w końcu wymiana na nową i po 4 tys km dalej problem . Po przekroczeniu 130 km rozłącza napęd ( przegrzewa się ) szarpie , generalnie porażka
Dodane ponad rok temu
Silnik traci moc po opadach lub jezdzie w terenie,problem znika gdy wyschnie w sumie od nowosci.Stale zawieszajacy sie wskaznik paliwa.W zimie ponizej -10 zamarza skrzynia lub blokada nie da rady ruszyc
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 2.2 Duratorq TDCI 160KM 118kW 2016-2018
  • inne
  • 100 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Silnik traci moc po opadach lub jezdzie w terenie,problem znika gdy wyschnie w sumie od nowosci.Stale zawieszajacy sie wskaznik paliwa.W zimie ponizej -10 zamarza skrzynia lub blokada nie da rady ruszyc. Jesli chodzi o elektronike to podobne problemy mialem tez z Wildrakiem 3,2.(od nowosci do 65tys km bo sprzedalem)Zmora tez sa odkrecajace sie...
Dodane 4 lata temu
Aktualnie przeglądasz typowe usterki
Przejdź do indywidualnych usterek
Ford Ranger

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów