Szukaj

Zużycie paliwa Ford Ranger – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Ford Ranger

10,2
Podwójna kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW
Ford Ranger V
Auto użytkuje od ponad 2 lat i przejechałem około 90tys we wszystkich możliwych warunkach. Jest kilka dobrych informacji. Jeśli chcesz jechać oszczędnie 100-120 raczej na pusto to wynik 7,5-8 litrów jest jak najbardziej realny. Z dobrych informacji jest jeszcze taka, że nawet przy jeździe na trasie z ciągłym butem w podłodze i kiedy oczywiście można trzymaniu maxymalnej prędkości więcej niż 14l nie spalił. Zazwyczaj było około 12-13,5. Warto tutaj dodać, że z racji swoich gabarytów, ogromne znaczenie ma to czy mocno wieje. Trasa Lublin Warszawa, w ciągu dwóch dni, ten sam kierowca ten sam styl jazdy (nawet kiedy mniej wiało jechałem szybciej) różnica w spalaniu ogromna. Miasto to około 9-10l. W terenie podobnie jak w mieście. Na reduktorze potrafi spalać 100 na 100 przy dużym obciążeniu (dość ekstremalne warunki). Bardzo dużo jeżdżę również z przyczepą. Waga przyczepy to około 2,5t plus około 400kg na samochodzie. Spalanie to około 12,5-13,5l, ale raczej w granicach 12,5. Z taką przyczepą oczywiście prędkość max 90km/h czasem przy wyprzedzaniu chwilowo wyższa. Generalnie jak na takie gabaryty i na jego mase auto mega oszczędne. Dynamika dosyć słaba, ale tragedii nie ma. Silnik w mojej ocenie nie jest bardzo awaryjny, ale elektronika czy inne podzespoły to inna bajka. Trochę z moim egzemplarzem mam kłopotów, ale to nie miejsce na wywód o usterkach.
8,5
Podwójna kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW
Ford Ranger V
Rangerem jeżdżę w pracy, najczęściej jeżdżę nim na pusto, lub z małym ciężarem. Dynamika silnika jest ok. Na dłuższej trasie przy prędkości ok 120 udało mi się zejść w granicach 7 litrów na 100km. Myślę że te wyższe wyniki pojawiają się dlatego że inni użytkownicy nie jeżdżą oszczędnie lub są po prostu załadowani. Zaznaczam że przy jeździe nim wcale nie zależy mi na oszczędności, gdyż to firma płaci za paliwo. Górna granica spalania może sięgać naprawdę wysoko w zależności od katowania silnika. Jeśli chodzi o oszczędność to moim zdaniem ten silnik jest na prawdę dobry.
15,5
Pickup 4.0 207KM 152kW
Ford Ranger IV
Spalanie w 25 tys. miescie przy dynamiczniej jesdzie w granicach 18 l gazu. Trasa tempomat 130 ok 14 l. Porównując z dieslem wychodzi dużo taniej Pajero 2.8tdi przy na podobnym ogumieniu przy takiej prędkości pali ok 12l. Wkręcając auto na duze obroty trzeba sie liczyć ze spalaniem, które nie ma średniej, bak niknie w oczach. Ceny cześci nie duże, dostępne. Naprawy jak na razie nie wielkie, nowy wal aluminiowy robiony na zamówienie 500 zl. po za wymiana płynów silnik skrzynia biegów napedy reduktor cena ok 400 zl
10,7
Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Ford Ranger V
Bardzo fajny samochód. 90kmph na bezdrożu to standard :). Kiwa się fajnie i mruczy milusio. Dodałbym jeszcze z 60-70 KM ale przy 213 daje radę. W końcu nie jest sztuką się rozpędzić. Sztuka jest się zatrzymać. 2.5 tony..
12,4
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Ford Ranger V
W skrócie auto 2,2 tony miasto normalna jazda 12,5 do 13,5 , trasa do 110km- 9,8 l, 120km- 10,5 , powyżej 130km- 11,5 l , 140km - 180km-12,5l . Dynamiczna jazda po mieście 14,5l do 15l, Auto dobrze się prowadzi ale opływowość cegłówki robi swoje no i masa.
9,7
Double Cab Facelifting 2.5 TDCi 143KM 105kW
Ford Ranger IV
Zużycie raczej dobrze, przeglądy w normalnej cenie, czesci za to drogie i w przypadku braku w salonie lub u mechanika, czas oczekiwania na nie z Niemiec ok. 2 tygodnie, masakra, ale tak jest ze wszytskimi Fordami.
10,0
Pickup 2.5 TDCI 143KM 105kW
Ford Ranger IV
Jeżdżę nim codziennie ok 100 km 50% asfalt 50% w miarę ciężkim terenie(kopalnia) daje znać brak blokady mechanizmu różnicowego.Zapomnieli dodać filtra kabinowego do klimatyzacji.Nawet nie próbuję jeździć bez przedniego napędu na mokrym asfalcie, można wylecieć z trasy na pierwszym ostrym zakręcie.Ogólnie lepszy w teren niż NAVARA i HILUX,L-200 nie jeździłem.
8,7
Podwójna kabina Facelifting 2.2 Duratorq TDCI 160KM 118kW
Ford Ranger V
średnia z 10.000km - 8,2l/100km, jazda bardzo dynamiczna poza miastem
16,1
Raptor 3.0 V6 EcoBoost 288KM 212kW
Ford Ranger VI
Oj ciężko będzie oszczędnie jeździć przy tym dźwięku silnika:) no Sympatyczny niestety Smok Wawelski
8,8
Przedłużona kabina Facelifting 2.2 Duratorq TDCI 160KM 118kW
Ford Ranger V
Średnia z trasy 2300km wyszła 8.2 przy proporcj-ach 50% autostrady, 30% drogi lokalne, 20% miasto.
Ford Ranger