AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Usterki
Ford
S-Max
S-Max
Usterki Ford S-Max
– wybierz generację
Pokaż generacje z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Ford S-Max
II (2015 - 2023)
2 usterki
Pokaż 2 nadwozia
Ford S-Max
I (2006 - 2015)
29 usterek
Pokaż 2 nadwozia
Sprawdź najnowsze oferty Ford S-Max
Zobacz 7 aut
od ręki
Szukaj
Ostatnio dodane
typowe usterki
Ford S-Max
Hałaśliwa elektryczna pompa wspomagania kierownicy (TDCi).
Ford S-Max I
układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak
45
Nie
11
Ten typ tak ma, ale trudno się do tego przyzwyczaić. Ciągły gwizd o nieprzyjemnej częstotliwości trudny do zagłuszenia nawet przez radio. Wzmaga się w niskich temperaturach. Wymiana pompy nie pomaga, bo to jej cecha konstrukcyjna. Problem występuje we wszystkich s-maxach ze zmienną siłą wspomagania zależną od prędkości.
Dodane
16 lat temu
6 komentarzy
Zapala kontrolka usterka silnika i traci moc
Ford S-Max I
układ wydechowy
210 tys. km
Występowanie usterki:
Tak
16
Nie
0
Podczas długiej jazdy zapala się kontrolka usterka silnika i traci moc . Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy
Dodane
4 lata temu
8 komentarzy
Auto przerywa i gasnie podczas jazdy
Ford S-Max I Van 2.5 i 20V 220KM 162kW 2006-2010
silnik
245 tys. km
Występowanie usterki:
Tak
4
Nie
2
Auto po około 30 km jazdy zaczyna przerywać i gasnie nastepnie można je znowu odpalić jechac dalej nastepne 30 km i znów to samo
Dodane
5 lat temu
1 komentarz
Słabe zabezpieczenie antykorozyjne profili podwozia
Ford S-Max I
części blacharskie
Występowanie usterki:
Tak
6
Nie
2
2 komentarze
Brak zabezpieczenia antykorozyjnego progów.
Ford S-Max I
części blacharskie
Występowanie usterki:
Tak
9
Nie
5
Zobacz wszystkie
typowe usterki
Ostatnio dodane
indywidualne usterki
Ford S-Max
Przegrzewanie się silnika
Ford S-Max II Van 2.0 TDCi 180KM 132kW 2015-2018
układ chłodzenia
87 tys. km
Witam. Posiadamy w rodzinie Forda S-MAX drugiej generacji z silnikiem 2.0 TDCI 180 km z 2018 roku. Podczas podróży autostradą wyskoczył komunikat o przegrzaniu jednostki napędowej. Wskaźnik temperatury na 120 st. Niezwłocznie zatrzymałem pojazd na pasie awaryjnym i zgasiłem silnik. Po otwarciu maski okazało się, że płyn w zbiorniczku się gotuje...
Dodane
2 lata temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Odgłos tarcia metalu o metal skrzynia automat TF81SC / DURASHIFT
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
układ napędowy
283 tys. km
Skrzynia automat tf81sc. Niepokojący odgłos szurania, tarcia, rezonansu ciężko to jednoznacznie określić ale jest słyszalne tylko na 4, 5 lub 6 biegu w niskim zakresie obrotów od około 1600 do 2000 rmp, potem znika. Początkowo myślałem że toskrzynia ale może to coś rezonuje ? wydech sprawdzony, osłona termiczna przykręcona. Myślalem o...
Dodane
4 lata temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Dziennik kosztów dla
Ford S-Max
Średni koszt
przejechania 100 km
48,00 zł
on
7,9
l/100km
pb
8,5
l/100km
lpg
12,1
l/100km
Zobacz
dzienniki
Spalony moduł od klimatyzacji i moduł od nawiewu oraz fleszowanie świateł przy zmianie biegów na zimnym silniku
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
instalacja elektryczna
230 tys. km
Witam. Mam problem z modułem od nawiewu latem spalił się wymieniłem na nowy chodził do tej pory gdy ustawiałem nawiew na maxa na zimnym silniku wyłączał się po przejechaniu kilku kilometrów było już ok teraz wogle nie działa a modułu od klimy już nie wymieniałem do tego na zimnym silniku przy zmianie biegów światła fleszują
Dodane
2 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Wysokie obroty
Ford S-Max I Van 2.0 i 16V 145KM 107kW 2006-2010
silnik
274 tys. km
Auto po uruchomieniu łapie wysokie obroty 1200. Czasem po nagrzaniu też się utrzymują. Dojeżdżając do skrzyżowania czy też świateł i zawlniajac są wstanie zafalowac do ok 1400. Adaptacja przepustnicy nic nie daje albo na krótką metę.
Dodane
4 lata temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wysokie obroty
Ford S-Max I Van 2.0 i 16V 145KM 107kW 2006-2010
silnik
274 tys. km
Auto po uruchomieniu łapie wysokie obroty 1200. Czasem po nagrzaniu też się utrzymują. Dojeżdżając do skrzyżowania czy też świateł i zawlniajac są wstanie zafalowac do ok 1400. Adaptacja przepustnicy nic nie daje albo na krótką metę.
Dodane
4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie
indywidualne usterki
Dodaj
usterkę
Ford S-Max
4,3 (319 ocen)
Sprawdź oferty Ford S-Max
Wybierz generacje
I
II
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Ford S-Max w pigułce
Ford S-Max
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford S-Max
Dane techniczne
Ford S-Max
Raporty zużycia paliwa
Ford S-Max
Opinie
Ford S-Max
Usterki
Ford S-Max
Publikacje
Ford S-Max
Newsy
Ford S-Max
Galerie
Ford S-Max
Nasze pomiary
Ford S-Max
Filmy
Ford S-Max
Ogłoszenia
Ford S-Max
Ceny aut używanych
Ford S-Max
Dziennik kosztów
Ford S-Max
Opinie o instalacjach LPG
Ford S-Max
Testy zderzeniowe
Ford
Aktualnie przeglądasz
Ford S-Max
Dane techniczne
429 raportów
zużycia paliwa
319 opinii
użytkowników
126 ogłoszeń
używanych
6 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Ford S-Max
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy