Szukaj

Indywidualne usterki Honda HR-V II SUV Facelifting

Podsumowanie 5 usterek Filtruj
problem z drganiami kierownicy, koła wyważone
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW 2019-2021
  • układ hamulcowy
  • 35 tys. km
Dzień dobry. W moim przypadku problemem okazał się skorodowany z głębokimi wżerami tłoczek hamulcowy w lewym przednim kole. Objaw był taki, że po przejechaniu kilku kilometrów zaczynała drżeć kierownica. Wyważanie kół nie pomogło. Objaw bardzo się nasilił po gwałtownym hamowaniu. Sprawdziłem tarcze hamulcowe i lewej przedniej nie dało się...
Dodane 7 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może...
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
ODGŁOSY NA WYBOJACH
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • inne
  • 2 tys. km
Na nierównej, wyboistej nawierzchni odgłosy telepania się... Trudno powiedzieć czego... W każdym razie tłucze się tylko wtedy, kiedy nawierzchnia jest na dłuższym odcinku nierówna - np. na pofałdowanym asfalcie przez skrzyżowaniami albo na nawierzchni z niedużych betonowych płyt. Telepie się jak nadwozie w starym Jelczu. I czemu? I co to?...
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Starter
  • Honda HR-V II SUV Facelifting
  • instalacja elektryczna
  • 80 tys. km
Przycisk start nie zawsze działa.Czasem swieci kontrolka kluczyka..Baterie wymieniane kilka razy.
Dodane 5 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Pisk słyszalny w kabinie podczas przyśpieszania - łozysko skrzyni biegów ??
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • układ napędowy
  • 3 tys. km
Podczas przyśpieszania na 3 i 4 biegu po osiągnięciu 2500 tyś obrotów na minutę w kabinie słyszalny jest pisk rosnący wraz ze wzrostem prędkości. Na 5 biegu pisk pojawia się równo przy 2500 tyś obrotów na minutę. Brzmi jak łożysko w skrzyni biegów. Czy ktoś spotkał się z takim objawem w swoim samochodzie ?
Dodane 6 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Honda HR-V II SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów