Szukaj

Oceny Honda HR-V II SUV Facelifting

Podsumowanie 22 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Honda HR-V II SUV Facelifting - Oceń swoje auto
4,27
średnia ocena z 22 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
68%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Honda HR-V II SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Honda HR-V II SUV Facelifting

4,6
~folex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Użytkuje wersje Elegance od 2019. Generalnie ok. Fajny design. Mógłby być ciut tańszy, ale jest bardzo dobrze wyposażony. Multimedia mogły by być nowsze, ale w codziennym użytku i tak nie ma to większego znaczenia. Słuchanie muzyki czy korzystanie z zestawu telefonicznego jest intuicyjne i nie nastręcza trudności. Silnik ciut słaby na niższych obrotach, ładnie się wkręca i przyśpiesza gdy zredukujemy i silnik VTEC otworzy dodatkowy zawór...
4,9
~Robotix
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Auto zakupiłem głównie że względu na dużą ilość miejsca w kabinie czy to z przodu jak i z tylu.Po zjazdach testowych honda hrv sport i toyotą chr 2,0 wygrała honda.Wczesniej uzytkowalem hondę civic IX z silnikiem 1,4 ale latka lecę i pojawił się problem z niskim zawieszeniem głównie przy śniadaniu i wysiadaniu... stąd pomysł na SUVa...aktualnie z zajęciem miejsca w aucie nie mam żadnego problemu jak i moi bliscy w wieku po 80...manyalna...
4,9
~Alek_113
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód świetny zarówno do jazdy miejskiej jak i na autostradzie. Podstawowy atut to przyśpieszenie w każdym zakresie prędkości i obrotów silnika, dobre walory trakcyjne, dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Wybrałem go po próbnych jazdach Mazdą CX-3, Nissanem Qashqai, Fordem Kugą i Oplem Mokka. Mimo wysokiej ceny i długiego okresu oczekiwania na wersję ze skrzynią CVT (pół roku) nie żałuję decyzji. paliwa zależne od stylu jazdy. W trybie...
4,8
~Jacek
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Auto odebrałem w listopadzie -czekałem od lipca -wybrałem wersję sport w dedykowanym dla tej wersji kolorze-warto było czekać.. na takie auto czekalbym i rok-mowia, że przestarzałe multimedia..działają super...więc czy ja wiem?!co ważne dla mnie!- nieduzy SUV oferujący mega duzo miejsca wewnatrz-jak na tę klase auta! A silnik..skrzynia (cvt) zawieszenie to już bajka..trudno znaleźć w tym segmencie aut coś lepszego-tu HONDA HRV SPORT zrobiła...
5,0
~myram1
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V w wersji Elegance po lifcie z CVT, jak dla mnie jest strzałem w dziesiątkę. Jest to moja trzecia Honda użytkowana od nowości, poprzednio były dwie Hondy Civic IX gen. jedna z 2012, druga z 2016 r. Markę oceniam bardzo dobrze i dlatego postanowiłem kontynuować przygodę z Hanią. Tym razem moim głównym celem była automatyczna skrzynia CVT. Jest to na pewno skrzynia, której trzeba się nauczyć, ale się to opłaca. Przede wszystkim niskie...
4,9
~Artur
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Nowa Honda HRV wersja Elegance kupiona po kilku miesiącach wyborów, analiz, przeglądania oferty rynkowej oraz jazd testowych różnymi autami - a więc z dużym namysłem. Ocena za całokształt 5 gwiazdek, gdyż moim zdaniem w swojej klasie wyróżnia się pozytywnie w wielu aspektach pośród rynkowej konkurencji. Jak na miejskiego crossovera wersja po liftingu ma drapieżny i wyróżniający wygląd, również bardzo dużo miejsca w środku dla 4 dorosłych...
2,7
~Sebastian
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Samochód odebrany w lutym tego roku. Rocznik 2018 po liftingu. Wystarczyło mi te kilka miesięcy żeby całkowicie zrazić się do tego auta. Podobno egzemplarze po lifcie są lepiej wyciszone... podobno. Jeśli to prawda nie chcę nawet wiedzieć jak głośno jest w kabinach wersji przed liftem. Silnik metalicznie stuka oraz wyje niczym szalony a efektów w przyspieszeniu brak. Ze skrzyni biegów dochodzą wyraźne piski oraz nieprzyjemne chrobotanie...
4,8
~P.
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód mały, ale duży w środku. Bagażnik i możliwości ustawień "magicznych siedzeń" sprawiają, że można przewozić bagaż znacznych rozmiarów. Przyśpieszenia mogą zadziwić wiele większych czy uchodzących za bardziej sportowe samochody. Pozycja za kierownicą i przednie fotele bardzo wygodne. Setki km za kierownicą nie męczą. Spalanie zadziwiająco niskie.
1,7
~Paweł
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
automat 7 - 1,8 ameryka/ kanada psuje się na grandę tylko koszty i koszty CVT 7 automat - rok 2019 HONDA HRV 1.8 SPORT UTILITY AWD 4x4, spalanie przez awaryjne 4x4 jest średnio 12 litrów benzyny amerykańska oszczędność nigdy więcej auta z ameryki kanady
4,4
~Janek
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód super się prowadzi, bardzo dobry elastyczny silnik. Wnętrze o klasę wyżej, wygodna pozycja za kierownicą, dużo przestrzeni i schowków. Tak naprawdę jedyne mankamenty jakie widzę obecnie to słabe multimedia, głośna praca dmuchawy i brak dogodnego miejsca na telefon w konsoli środkowej.
Honda HR-V II SUV Facelifting