Szukaj

Informacje o Honda HR-V II SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, debiutująca na rynku europejskim w roku 2015. W Japonii model pojawił się w salonach przeszło rok wcześniej jako Honda Vezel. Nowa Honda HR-V bazuje na dwóch prototypach – Uraban Concept i HR-V Prototype z roku 2014, a nadwozie auta jest charakterystyczną dla obecnych czasów próbą syntezy walorów samochodów typu coupe oraz SUV. Wracając po blisko dekadzie od nazwy H-RV Honda zupełnie odmieniła charakter modelu. HR-V II jest powiązany konstrukcyjnie z Hondą Jazz, z którą dzieli platformę podłogową. Oferowany jest w Chinach jako Honda XR-V.
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V II SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Honda HR-V

Cena od: 90 800 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4334 mm
Szerokość 1772 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2019 mm
Wysokość 1605 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Prześwit 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1533 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 431 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Robotix
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Honda HR-V II
Auto zakupiłem głównie że względu na dużą ilość miejsca w kabinie czy to z przodu jak i z tylu.Po zjazdach testowych honda hrv sport i toyotą chr 2,0 wygrała honda.Wczesniej uzytkowalem hondę civic IX z silnikiem 1,4 ale latka lecę i pojawił się problem z niskim zawieszeniem głównie przy śniadaniu i wysiadaniu... stąd pomysł na SUVa...aktualnie z zajęciem miejsca w aucie nie mam żadnego problemu jak i moi bliscy w wieku po 80...manyalna skrzynia świetnie jest zgrana z silnikiem...samochod na lata...
4,9
~Alek_113
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Honda HR-V II
Samochód świetny zarówno do jazdy miejskiej jak i na autostradzie. Podstawowy atut to przyśpieszenie w każdym zakresie prędkości i obrotów silnika, dobre walory trakcyjne, dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Wybrałem go po próbnych jazdach Mazdą CX-3, Nissanem Qashqai, Fordem Kugą i Oplem Mokka. Mimo wysokiej ceny i długiego okresu oczekiwania na wersję ze skrzynią CVT (pół roku) nie żałuję decyzji. paliwa zależne od stylu jazdy. W trybie ECO i z zachowaniem dopuszczalnych prędkości na drogach można zejść do 6,5 l/100 km. Duży jak tę klasę auta bagażnik i system rozkładania tylnych siedzeń znakomicie powiększający pojemność bagażową. Jedyny element do którego mam uwagi, to stacja multimedialna z przestarzałym Androidem (4.0) i brakiem możliwości korzystania z AndroidAuto. Nawigacja Garmin też nie błyszczy nowością (brak w niej wielu elementów nowoczesnych nawigacji). Ale od lat korzystam z nawigacji w moim smartfonie, więc nie jest to dużą wadą.
4,8
~Jacek
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Honda HR-V II
Auto odebrałem w listopadzie -czekałem od lipca -wybrałem wersję sport w dedykowanym dla tej wersji kolorze-warto było czekać.. na takie auto czekalbym i rok-mowia, że przestarzałe multimedia..działają super...więc czy ja wiem?!co ważne dla mnie!- nieduzy SUV oferujący mega duzo miejsca wewnatrz-jak na tę klase auta! A silnik..skrzynia (cvt) zawieszenie to już bajka..trudno znaleźć w tym segmencie aut coś lepszego-tu HONDA HRV SPORT zrobiła mistrzostwo świata!..testowalem wiele aut..zastanawialem sie nad wyborem.w tej klasie jestem przekonany-HRV SPORT nie ma konkurencji..I nieprawda jest ,że przestarzałe ma coś.. itp-to zależy od potrzeb-też mogę się dziwic jak ktoś pisał, że HRV SPORT daleko do atrakcyjności VW T..coś tam...dla mnie to..przegięcie...dziesięciolecia! Silnik 182 km z cvt to mega sprawa..w trasie auto daje swietnie rade..nie ma problemu z jazda...z wyprzedzaniem jest mega elastyczne przy naprawdę małym spalaniu. CVT sprawia wrażenie nie cvt...naprawdę trudno się zorientowac !. Jak na razie nie widzę wad w tym aucie...jest to auto kompletne..O może jedna-szkoda ,że bagażnik nie otwiera się automatycznie-przy złej pogodzie można się ubrudzic..to już tak wyszukalem na siłę!..jest to jakby kolejne nowe auto..nie żałuję wyboru bo to auto zostawia konkurencję w tyle...może i faktycznie multimedia nie są ekstra nowoczesne...Ale czy to aż tak ważne?...za pół roku każde będą.....nieco starsze! Wnętrze wersji sport jak dla mnie-lepsze być nie moglo-jezeli chodzi o kolorystykę i materiały!..oczywiście o gustach się nie dyskutuje-dla mnie 10/10-AUTO W 100 PROCENTACH POLECAM-w tym segmencie-nr 1!

Usterki Honda HR-V II

Liczba wpisów: 5
krótko trwały zgrzyt przy rozruchu silnika
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • inne
  • 28 tys. km
UWAGA czasami w końcowej fazie rozruchu silnika słychać krótko trwający zgrzyt . Wymieniony jakiś element , miało ustąpić , w grudniu 2019 , 48 000 km znów ten objaw , po kilku dniach przestało . Teraz nie wiem , zepsuło się całkowicie czy działa prawidłowo. PRZEBIEG 52000 km. Luty 2020 samochód ZNÓW na wymianie poraz drugi zaworek jakiś tam. SAMOCHÓD JEST CICHSZY , nie ma tego klekotu. Ale może to być zasługa paliwa , przeszedłem na 98 oktan. dwa tankowania i nawet ten zgrzyt objawił się tylko 2 * , ostatni ledwo słyszalny. będziemy obserwować.
Problem rozwiązany
13 komentarzy
włączające się zimą czujniki cofania bez przyczyny, jedziesz a tu sygnlizuje że przeszkoda z tyłu
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • instalacja elektryczna
  • 52 tys. km
od początku był problem z czujnikami cofania i w lutym 2020 w końcu coś puściło w czujniku i będzie wymiana na gwarancji. może to ta przyczna była. Czujniki naprawione , powinno być dobrze , faktycznie trochę przeszkadzało
Problem rozwiązany
2 komentarze
MirrorLink to...fikcja!!!
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW od 2019
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Żaden z 8 (!) telefonów nie połączył się w pełni z samochodem. Nie pomogło zmiana ( 5 rodzajów, od Samsunga po HTC, kable). Samsung Galaxy S10+ po połączeniu z autem działa tylko Spotify. Średniowiecze technologiczne!. Łączyłem się SG S10+ bez problemu z 7 samochodami, prócz Hondy HRV. Może już czas na akcję przywoławczą, co na to Honda?
1 komentarz
Honda HR-V II SUV Facelifting