Szukaj

Problem z systemem multiair oraz turbiną
Jeep Compass II SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW 2017-2020

  • Autor: Jacek
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 45 tys. km
Od ponad 2 lat borykam się z problemem systemu multiair oraz turbiny mam za sobą niezliczoną ilość wizyt w ASO do tego problemu mogę dodać kolejny mianowicie silnik zaczął pić olej w stosunku 3 litry na 10000.
Serwis nie jest w stanie sobie poradzić z problemem mimo że samochód przyjechał do nich 3 razy na lawecie starają się w mówić że jak auto jest u nich problem nie występuje. Zaświecą się check po czym auto nie odpala, wymieniali turbinę na nową ponieważ często nie było reakcji pedała gazu na włączanie turbo.
Mam już serdecznie dość tego samochodu obecnie gwarancja się kończy oni nie są w stanie usunąć problemu.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 11
Nie wystąpiła: 3

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

To teraz hit do tego turbo wiecie co było przyczyną wyłączania turbo podpięty telefon do USB sprawdzone kilkukrotnie
Odpowiedz
Możesz napisać coś więcej o tym przypadku.Wlasnie żona jadąc z synem z nad morza złapała błąd turbo i check engine.Pyta mi się czy to możliwe że jak syn podpiął się pod USB to mógł wyskoczyć bład. Ja jej na to gdzie USB a gdzie turbo ale jeżeli jest jakaś zależność to już są jakieś jaja.
Odpowiedz
Witam
Ja też problem z turbiną tylko usterkę usuwam inaczej wystarczy że zdejmę klemę z akumulatora, i usterka ustępuje.
I znowu kilka tygodni bez problemu.
Mówią w ASO że trzeba nowy soft wgrać ale czy to coś da to tego nie wiem?
Odpowiedz
Jeżdżę do serwisu od 2 lat z systemem multiair wymieniali układ na nowy 2 razy auto ma przejechane tylko 57 tyś km dodatkowo wyciek ze skrzyni biegów który pojawił się rok temu serwis rozkłada ręce odsyła mnie do innego serwisu. Gwarancja się kończy obawiam się że z problemem zostanę sam i bede musiał porywać na chore kwoty za sama wymianę multiair wołają 8500 zł za regenerację skrzyni ponad 16000 tys a były robione już 2 od czasu awarii każda nie przyniosła skutku. Żałuję że kupiłem takiego złoma.
Odpowiedz
Ja mam auto od nowości ten sam problem gaz do dechy a auto stoi turbo nie reaguje odradzam zakupu jeep serwis nie widzi problemu
Odpowiedz
System multiair u mnie rozleciał się po 40 tyś, gwarancja go nie obejmuje, mimo że samochód jeszcze na D
Odpowiedz
Te silniki fiatowskie mają problem z multiair służbowo nimi jeżdżę, nie dość że pali to jak smok nie chce się zbierać to w dodatku system szwankuje
Odpowiedz
Ciężko mi powiedzieć jaki to problem, ponieważ nie jestem mechanikiem, kupując auto nowe z gwarancją liczyłem na kompetencje ASO. Z moich obserwacji oraz rozmów z pracownikami czy też rzeczoznawcą który wymuszał na nich kolejne próby napraw których nie chcieli się podjąć twierdząc że wszystko jest wpożadku czy też cytuje ten model czasami tak ma... Trzeba się do tego przyzwyczaić. Po takich słowach że strony serwisu ręce mi opadają. Do auta były wgrywane nowe softy dwu krótnie. Nie mam pojęcia co to za problem wiem jedynie że poważny na tyle że nie umieją go usunąć.
Odpowiedz
Również mam problem, skrzynia biegów, przy wkladaniu jedynki samochód się lekko toczy, a jak 2 bieg to czuć jakby dawal po zębatkach, samochód słabej jakości, tragedia
Odpowiedz
Mam podobnie. Z 1 na 2 i z 2 na 3 biegi czasami gorzej wchodzą( z oporem, jest jakby takie stuknięcie) Przy toczeniu się samochodu na biegu 1 i 2 coś jakby rzęzi. Dodatkowo przy zmianie z 1 na 2 z 2 na 3 występuje jakiś dziwny dźwięk, jakby takie mechaniczne klaśnięcie/stuknięcie (może coś ze sprzęgłem) . Servis aso na gwarancji nie widział w ogóle problemu. Dla aso tak ma być, zresztą oni nie mają nawet procedury sprawdzenia czy olej jest w skrzyni bo producent nie przewidział wymiany oleju w skrzyni. Samochód na zimnym i zimne dni zanim sie zagrzeje to nierówno pracuje i szarpie. W serwisie na gwarancji o czywiście stwierdzono, że wsystko jest dobrze i mi się wydaje..
Odpowiedz
Pada ci kolego skrzynia biegów mi padła w tym modelu przy lekko ponad 60 tyś, wcześniej były wycieki dolewanie płynu na serwisie kilka razy, auto spędziło kilka tygodni na serwisie w ASO łącznie. Nic z tym nie zrobili, na koniec powiedzieli ze to moja wina za wymianę skrzyni na nową zalowali ponad 18. 000 zł plus wymiana na roboczo godziny która ciężko im było oszacować. Auto sprzedałem 2 letnie jako uszkodzone. Wiem jedno nigdy więcej nowy Jeep
Odpowiedz
Jeep Compass II SUV