Szukaj

Usterki Kia Niro – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Ostatnio dodane typowe usterki Kia Niro

Wada uszczelki drzwi
  • Kia Niro II Crossover Electric 64.8kWh 204KM 150kW od 2022
  • wnętrze
  • 20 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Po ok 20000 przebiegu i średnio 20-stu kursach z klientami tylna lewa uszczelka przetarta od wsiadania i wysiadania i bardzo czesto zdarza sie ze uszczelka przy wsiadaniu / wysiadaniu odpada od drzwi.
Benzyna w oleju
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • silnik
  • 8 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 3
Podnoszący się poziom oleju silnikowego z wyraźnym zapachem benzyny. Serwis zaleca odsysanie nadmiaru oleju,a co tam zostaje i jakie ma właściwości zostaje bez odpowiedzi. Czy hybryda nie jest stworzona do jazdy w mieście? O jakich ciężkich warunkach mówi instrukcja. Kia Motors Polska pluje nam w twarz.
1 komentarz
Silnik elektryczny
  • Kia Niro II Crossover 1.6 GDI 141KM 104kW 2022-2024
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Wyświetliło mi usterkę po diagnostyce auta awaria prostownika niskonapięciowego AC/DC później nie mogłem wbić biegu wstecznego , auto jeździło tylko do przodu
Brak światła tylnego
  • Kia Niro II
  • instalacja elektryczna
  • 17 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Brak światła tylnego lewego LED oraz lewego podświetlenia tablicy rejestracyjnej, pozycyjnego nie ma a Stop jest
Szmery I stuki
  • Kia Niro I Crossover PHEV Facelifting 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW 2019-2022
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Coś jest nie tak z zawieszeniem. Słychać szmery, sztuki. Pojawiły się po kilku miesiącach. Nie zawsze płynnie hamuje. Zaczynam się martwić.

Ostatnio dodane indywidualne usterki Kia Niro

Prędkość w ACC
  • Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022
  • inne
  • 35 tys. km
Po uruchomieniu adaptacyjnego tempomatu, na ekranie przed kierowcą wyświetla się wskazanie o utrzymaniu odległości od poprzedzającego pojazdu, ale w miejscu prędkości na jaką ustawiony jest tempomat, pojawiają się trzy kreski "---" i nie wiadomo na co jest nastawiony. Poza tym działa poprawnie. Gdy przejdziemy do trybu ogranicznika prędkości,...
Oczekuje na rozwiązanie
Przegrzanie silnika spalinowego
  • Kia Niro II Crossover 1.6 GDI 141KM 104kW 2022-2024
  • układ chłodzenia
  • 4 tys. km
Przejechałem 400 km i na czerwono kontrolka zaczęła migać przegrzanie silnika spalinowego ,zatrzymałem się, aby obejrzeć co sie dzieje a płynu chłodniczego na samym dnie ,dolałem zbiornik do maximum po czym przejechałem 40o km i znowu kontrolka i płynu na samym dnie zbiornika, auto nowa kia niro hybryda z tego roku 4000 tys przejechane km
Problem rozwiązany
2 komentarze
Dziennik kosztów dla Kia Niro
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Sprawdź układ hybrydowy
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • 16 tys. km
Podczas jazdy wyświetla się komunikat" sprawdź układ hybrydowy" i zaświeca się pomarańczowa kontrolka trójkąt z napisem HEV oraz kontrolka silnika (check engine). Jak wyłączę zapłon i włączę ponownie, komunikatu, ani kontrolek już nie ma. W serwisie nie wiedzą co jest przyczyną.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
przeciąganie zmiany biegu
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • 2 tys. km
Przy ujemnej temperaturze, po ruszeniu występuje problem ze skrzynią biegów. Jest wrażenie jakby skrzynia przeciągała zmianę z I biegu na II, tak jakby sprzęgło się ślizgało. Po odjęciu gazu i ponownym dodaniu skrzynia działa prawidłowo. Problem nie występuje przy dodatniej temperaturze powietrza i po przejechaniu kilku kilometrów. Skrzynia DSG...
Oczekuje na rozwiązanie
Szarpanie silnika na 4 biegu na niskich obrotach (często na zimnym silniku)
  • Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2016-2019
  • silnik
  • 30 tys. km
Problem pojawia się gdy auto postoi w garażu minimum 1 dzień, wówczas po odpaleniu samochodu (zimny silnik) i przejściu Niro w tryb spalinowy po zmianie biegu z 3 na 4 (przy prędkości 50-60 km/h) silnik dławi się/szarpie. Szczególnie odczuwane gdy auto ma dodatkowo pod górkę. Problem znika po włączeniu trybu sport. Problem mocno opisywany...
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Kia Niro