Szukaj

Żarówki.
Peugeot 308 I

  • Autor: ~Tomasz
  • Kategoria: instalacja elektryczna
Przepalające się żarówki świateł mijania ,średnio co dwa miesiące
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 15
Nie wystąpiła: 9

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

W mojej 308-ce z 2008 r którą mam od 3 lat, ani razu nie wymieniałem H7
Odpowiedz
Ja najpierw przejechałem 6000km i wszystko dobrze, a teraz dodatkowe 1500 i dwa razy już mi się przepaliły, zawsze się przepalają obie na raz, na pewno to nie wina żarówek. może to że mam włączone światła przy zapalaniu? bo automatycznie się zapalają i gasną przy pracy silnika? też to zauważyliście. Nie przepaliły mi się jak już jechałem tylko najpewniej przy zapalaniu.
Odpowiedz
Potwierdzam z tym lusterkiem wymiana żarówki to banał.
Mi posłużył mój wizytownik.
Pozdrawiam
Odpowiedz
Wymiana średnio 2x w roku dotyczy świateł mijania. W poprzednim autku (niemiecka marka) było to samo , więc to wina żarówek H-7
Odpowiedz
ja jezdze od roku (27 tys przejechane) i przez ten czas nie spalila mi sie zadna zarowka
Odpowiedz
waszystkie samochody z H7 mają ten problem
Odpowiedz
co miesiąc lub max 2 wymiana żarówek :| A nie jest to proste szczególnie zimą
Odpowiedz
Żarówki H7 mają ogólnie niską trwałość, w każdym samochodzie. Ja miałem dwie awarie oświetlenia (spalone żarówki pomijam):
1.Brak świateł w tylnej lampie po lewej stronie, przyczyna: wypalone połączenie na styku masowym. Auto z 2007 roku !!!
2.Brak świateł hamowania, przyczyna: uszkodzony włącznik przy pedale.
Wygląda na to,że jakość elektryki jest kiepska.
Odpowiedz
zdecydowanie największą bolączką są żarówki i dostęp do nich - mowa przede wszystkim o dziennych H7. choć dzienne też wymagają częstej wymiany - i tu już mi się styki wyrabiają :( ale poza tym moja firmowa 308 jest nie do zdarcia - 230tyś 1,6hdi beż jakichkolwiek awarii. Auto ogólnie polecam ... wygodne i ekonomiczne.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 I
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,9
l/100km
9,5
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 308 I