Szukaj

Usterki Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2004

Ostatnio dodane indywidualne usterki Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2004

silnik nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu
  • Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2004
  • układ wtryskowy
Silnik nie gaśnie od razu po przekręceniu kluczyka, dopiero po 2-3 sekundach, brak mocy, świeci się kontrolka OBD Zanieczyszczenie na regulatorze ciśnienia pompy wysokiego ciśnienia. Wyczyszczenie regulatora
Oczekuje na rozwiązanie
Silnik gaśnie podczas jazdy
  • Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2004
  • układ wtryskowy
Podczas przyspieszania silnik gaśnie samoczynnie, po kilku próbach odpala ponownie, zapala się kontrolka OBD, sytuacja się powtarza podczas kolejnego przyspieszania Uszkodzony regulator ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia wymiana regulatora
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Uszkodzona pompa paliwa.
  • Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2004
  • układ wtryskowy
Przez kilka dni słychać było głośne "buczenie" po przestawieniu kluczyka w pozycję "Zapłon", pompa była również słyszalna podczas pracy silnika. Po przekręceniu kluczyka brak reakcji - silnik nie odpala (pompy nie słychać). Podejrzewam zużycie pompy spowodowane polskim paliwem, choć nie tankuję tylko na sprawdzonych stacjach. Wymiana pompy paliwa.
Oczekuje na rozwiązanie
Odgłosy przy wciskaniu sprzęgła
  • Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2004
  • układ napędowy
"Chrobotanie" podczas wciskania sprzęgła wyczuwalne również na pedale Zużycie hydraulicznego siłownika sprzęgła Wymiana siłownika
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nierówna praca paska klinowego
  • Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2004
  • silnik
Falowanie paska klinowego między kołem dwumasowym a kompresorem klimy. Wytarte łozysko kompresora klimy oraz zużyty napinacz paska
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 406 Kombi