Szukaj

Wadliwa przekładnia kierownicza
Suzuki Swift V Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW 2010-2013

  • Autor: Fili_P
  • Kategoria: układ kierowniczy
Głuche, dudniące stuki dochodzące gdzieś z komory silnika z prawej strony były zgłaszane praktycznie od razu tej samej zimy po zakupie. W pierwszej chwili myślałem, że to małe węgierskie rączki nie dokręciły zbiornika na płyn do spryskiwaczy albo puszki filtra powietrza. Świetnie słyszalne na takiej nawierzchni z płyt ażurowych-betonowych. Przy okazji dwóch kolejnych przeglądów okresowych zgłaszane. ASO sprawdziło amory 67/60% i ich mocowanie - elementy gumowe. Trzeciej zimy w innym ASO okazało się że mój egzemplarz zalicza się do akcji serwisowej (brawo pierwsze ASO :-( ) Przekładnia kierownicza do wymiany. Czyli pierwsze objawy już przy ok 5 tyś kilometrów przebiegu, a wymiana przy 19 700 km (niecałe 20 tyś km) i niecałe 3 lata. Auto użytkowane w cyklu mieszanym po asfalcie -momentami nawet niezłym, bez żadnych dróg gruntowych i sera szwajcarskiego.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 7
Nie wystąpiła: 2

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Niestety ten typ tak ma. Na pewno warto przed zakupem używanego sprawdzić przekładnię, bo regeneracja swoje kosztuje, już nie wspominając o nowej..
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Suzuki Swift V Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
6,8
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Swift V Hatchback 5d