Szukaj

tarcze i klocki
Toyota Aygo II Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2018

  • Autor: mikewharp
  • Kategoria: układ hamulcowy
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 56 tys. km
Aygo 2015. Przebieg 56 tys. tarcze i klocki przód do wymiany. Koszt w serwisie to ponad 1400 zł !!!
Nie spodziewałem się przy takim przebiegu. Dla porównania w golfie VI mam 128 tyś i tarcze przód spokojnie wytrzymają następny komplet klocków.
To co prezentuje toyota to jakieś nieporozumienie. Jakościowo mocno odstają od konkurencji z zachodu pod każdym względem. Ceny serwisowania bardzo zbliżone jak nie wyższe. Komfort i jakość nieporównywalna na zdecydowany minus dla toyoty, która nauczyła się perfekcyjnie tłuc swoje autka na taśmie po taniości o czym przekonują się kolejni właściciele tej marki.
Niezawodność to mit. Śmiem twierdzić że jedyną możliwością utrzymania wysokiej niezawodności tych aut jest trzymanie ich w garażu, częste odkurzanie i wyjazd raz na tydzień do kościoła.

Komentarze

Prawda klocki i tarcze wymienili po 40tys
Odpowiedz
Pewnego razu jadąc za poprzedzającym samochodem na odcinku czterech kilometrów postanowiłem policzyć ile razy kierowca w danym samochodzie użyje chamulec . Użył 28 razy .Ja w tym samym czasie użyłem 2 razy .Jaki ztego wniosek ?.
Jak ktoś jeżdzi jak ełnuch to będzie marnował paliwo .klocki tarcze i jnne podzespoły.
Odpowiedz
W służbowym klocki i tarcze wymienili po 15kkm od nowości
Odpowiedz
Golf to kupa złomu . Znam kilka osób które mieszkają już w serwisach . A hamować o trzeba umieć .
Odpowiedz
Amatorze nie wypowiadaj się na temat Toyoty, którą jeżdżę od nowości i mam przebieg 105000 tarcze i klocki fabryczne, jeszcze się nie kwalifikują do wymiany. Tym Aygo to widocznie twoja baba jeździ i co chwilę hamuje, a ty jak się podniecasz Golfem, to pasujesz do Twojej baby.
Odpowiedz
mikewharp
Szybka odsprzedaż
Odpowiedz
Toyota Aygo II Hatchback 5d