Szukaj

Stacyjka.
Toyota Corolla VIII Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW 1997-2002

  • Autor: ~olo
  • Kategoria: instalacja elektryczna
W okolicy 100 000 km stacyjka do wymiany. Potwierdzone w dwóch egzemplarzach jakie posiadałem.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 34
Nie wystąpiła: 19

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

MAM COROLLĘ 280TYS.KM. PRZEBIEGU. STACYJKA ORYGINALNA
Odpowiedz
czerwonym... WOW... czyli tera Ferrari !
Odpowiedz
polecam zrobić obejście to zasługa mechanika z Olsztyna teraz zapalam czerwonym przyciskiem samochód:)
Odpowiedz
dowiedziałem się, problem tkwi w złym użytkowaniu. Zamki są marniejszą kopią patentu Mercedesa z lat70tych i na tej bazie robione to jest o sziś. W toyotach kluczyk przed uruchomieniem silnika należy: 1 - wsunąć w szczelinę 2 - wcisnąć do środka i przekręcać wszsytko robimy z czuciem. Wyjmowanie: po zgaszeniu motora 1 - wciskamy do srodka kluczyk 2 - przekręcamy - wyjmujemy. Zauważyłem że ojciec wogóle tak nie robił 10 lat stacyjka siadła wytarły się wodziki i blokada. Są fachowcy na rynku którzy znają problem i narawiają na miejscu. np. 45-751 Opole, ul. Krapkowicka 17 tel./fax (77)457-38-17 ... elektryka pojazdowa,
mechanika samochodowa, elektronika, naprawa zamków i stacyjek. zdecydowanie taniej niż wymieniac zamki.
Odpowiedz
jest problem z odpaleniem auta kluczyk musi siedzieć non stop w stacyjce bo jak sie wyjmie to potem problem z odpaleniem, co robić wymiana stacyjki? a pozostałe zamki? matko przecież to toyota!
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla VIII Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,0
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Corolla VIII Hatchback