Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Toyota Corolla VIII Hatchback

Lata produkcji: 1997 - 2002
Segment: Niższa klasa średnia
Corollę VIII produkowano w latach 1997-2002. Model przeszedł do historii jako niezawodny lecz wzbudzający kontrowersje z racji dość osobliwej stylistyki. Krytykowano głównie przednią część nadwozia i duże, owalne reflektory. Po zaledwie 30 miesiącach Toyota zdecydowała się na zupełne przebudowanie przodu Corolli. Mimo stylistycznych niedostatków, auto cały czas sprzedawało się znakomicie. Jego udziałem stało się przekroczenie bariery 25 mln wyprodukowanych egzemplarzy modelu. Właśnie wtedy Corolla stała się najlepiej sprzedającym się autem w historii motoryzacji.
Powagosław

Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.

~Powagosław
Luzacjusz

Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

~Luzacjusz

Oceny Toyota Corolla VIII Hatchback

Ogólna ocena
4,27
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(93%) NIE(7%)
ZALETY + Poważne usterki + Drobne usterki + Całokształt
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

Moja Toyota
Toyota Corolla VIII Hatchback
1.4 VVti 96KM 71kW (2000-2002) 5,00
To moja druga Corolla E11. Poprzednia była rok młodsza, obecna z 2000 roku. Mogę pisać same superlatywy na ta temat tego auta. Samochód nie do "zajechania", lato, zima jeździ super, wygodny, wersja 5D liftback super pojemny bagażnik. Z przodu dużo miejsca z tyłu również. Zawieszenie bardzo dobrze wybiera dołki w naszych asfaltach. Silnik 1.4 97 kM, bardzo dobrze radzi sobie z autem, z pod świateł nie masz kompleksów. Skrzynia super,...
dodano 3 lata temu przez Moja Toyota
QbaBe
Toyota Corolla VIII Hatchback
1.4 VVti 96KM 71kW (2000-2002) 4,77
Nudne auto... bo nic się w nim nie dzieje :) Szczerze polecam! Kupiłem moją corolke z przebiegiem ponad 200tys i jeszcze 50tys spokojnie dorzuciłem, auto świetnie się prowadzi, jest ekonomiczne, a co najważniejsze niezawodne. Polecam wersje liftback - bardzo pakowna. Jedyne usterki jakie odnotowałem to silnik biorący olej i rączka do otwierania bagażnika, którą łatwo urwać.
dodano 4 lata temu przez QbaBe
Paweł Pietraszek
Toyota Corolla VIII Hatchback
1.3 i 16V 86KM 63kW (1997-2002) 4,62
Jak na auto z 99 roku mogę jedynie stwierdzić że jest to najleprze co mogło spotkać przeciętnego człowieka. Żaden kierowca golfa, passata czy astry czy też wectry niech nie wciskaja że ich auto jest lepsze (chyba że jest 3 lub 4 lata młodsze). Poza tym to auto jest przeznaczone dla ludzi niekoniecznie wyrywnych, ale myślących ekonomicznie, bo w tym aucie się nic nie naprawia, a jedynie wymienia wyeksploatowane części i jedzie dalej.
dodano 10 lat temu przez Paweł Pietraszek

Dane techniczne Toyota Corolla VIII Hatchback

Podstawowe parametry Toyota Corolla VIII Hatchback
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Toyota Corolla VIII Hatchback
Długość 4270 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1385 mm
Rozstaw osi 2465 mm
Rozstaw kół - przód 1470 mm
Rozstaw kół - tył 1460 mm
Wymiary bagażnika Toyota Corolla VIII Hatchback
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 372 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1000 mm
Szkic techniczny Toyota Corolla VIII Hatchback

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Toyota Corolla VIII Hatchback
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 5094
Koszt ogólny 29,73 PLN
LPG20.05 PLN
ON30.95 PLN
PB46.31 PLN
Wydatki serwisowe 12,32 PLN Pozostałe wydatki 14,14 PLN

Autodiagnoza Toyota Corolla VIII

Liczba wpisów: 38
Falowanie obrotów. Gaśnięcie silnika
dodał: 11ms11, 4 lata temu
Zaczęło sie od tego,że nie działało mi ogrzewanie kabiny. 2 dni później przy odpalaniu na zimnym silniku wchodził na 2200 obrotów co nigdy się nie zdarzało. Następnie dołączyło falowanie obrotów w zakresie 1200-2500 podczas jazdy na niedogrzanym jeszcze silniku aż w końcu silnik zaczął gasnąć w najmniej odpowiednim miejscu. Na szczęście odpalał, ale dopiero po kilku minutach. Po poradzie mechanika wymieniłem termostat i na jakieś 3 tygodnie był spokój a później od nowa to samo. Ponownie wymieniłem termostat tym razem na lepszej firmy i znowu na 3 tygodnie wszystko ok, aż wczoraj znowu auto...
Stukanie w górnej części silnika
dodał: ~Paweł, 5 lat temu
Witam. W silniku po odpaleniu lekko falują obroty,później jest ok ale w górnej części silnika słychać stukanie, częstotliwość proporcjonalna do obrotów silnika. Auto nie gaśnie. Przebieg tylko na benzynie 146tyś. Rozrząd robiony w serwisie przy 120tyś. Uruchomiłem silnik bez pasków napędzających alternator i pompę wody oraz wspomagania kier. by wykluczyć te rzeczy i dalej to samo. Co to może być?
Wysokie spalanie.
dodał: wojatas_w, 4 lata temu
Od jakiegoś czasu mam nieodparte wrażenie, że moja Toyota zaczeła dużo palić. Po tankowaniu wychodzi lekko ponad 10l/100 km. Mam tu na myśli benzynę, gdyż LPG nie posiadam. Najpierw zapaliła mi się lampka check engine. Diagnosta odczytał 2 błędy, niestety nie pamiętam numerów. Usunął je. Więcej się nie pojawiają. Jednocześnie mam problem ze wskaźnikiem ilości paliwa. Po nalaniu pod korek, pokazuje 3/4 baku. Ale nie zawsze. Dziś już pokazuje lekko ponad full. W każdym razie z licznika wychodzi, że przejechałem 406 km od ostatniego tankowania, a bak przyjął prawie 41 litrów. Wszystkie km...

Publikacje o Toyota Corolla

Newsy o Toyota Corolla

Toyota Corolla VIII Hatchback