Szukaj

Uszczelniacz.
Toyota Corolla VIII

  • Autor: ~cinek
  • Kategoria: silnik
Wadliwy uszczelniacz pomiędzy skrzynią a silnikiem to jedyna większa wada tych silników. Posiadam to auto 3 lata no i właśnie pojawia się olej. Znajomy ma ten sam problem. Ogólnie auto nie do zajeżdżenia, w zasadzie niezawodne. Polecam wszystkim.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 21
Nie wystąpiła: 2

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Mam E11. już od ponad roku. Remont silnika niestety był wymagany. Wymiana uszczelniaczy, regulacja zaworów i wymiana pierścieni. Nie bardzo rozumiem dlaczego teraz pojawił się olej od strony koła pasowego, i połączenia silnika ze skrzynią. Z kumplem rozmawiałem -On obcykany- mówi że remont zrobili tanim kosztem (oczywiście zapłaciłem, jak za zborze) zrobili remont tylko góry silnika. Uszczelniacze, w dolnym bloku nie ruszone. Na warsztacie wycenili wymiane na ok 500zł za robocizne.
Odpowiedz
u mnie też się "ślimaczy" na łączeniu silnika ze skrzynią i kombinuje bo nowe sprzęgło mam, a przy wymianie uszczelniacz był OK
Odpowiedz
U mnie dokładnie to samo, ciekło po tarczy sprzęgła, przez co potrafi szarpać przy ruszaniu
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla VIII
Średni koszt przejechania 100 km
31,33 zł
5,9
l/100km
7,4
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Corolla VIII