Szukaj

Problem z drganiem kierownicy podczas hamowania
Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW od 2020

  • Autor: Zyga
  • Kategoria: układ hamulcowy
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 19 tys. km
Po 8 tyś km drganie na układzie kierowniczym podczas hamowania. Aso wymieniło tarcze I KLOCKI PRZÓD bo było bicie na jednej z tarcz. Po następnych 8 tyś znowu to samo stąd prawdopodobnie tarcze w tym modelu są jakieś wadliwe. DODATKOWO WYPADAJĄCA LISTWA MASKUJĄCĄ OD STRONY KIEROWCY
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 18
Nie wystąpiła: 7

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

64 568 przejechane i 5 tarcze idą do wymiany. Toyota nic z tym nie robi. Wczoraj byliśmy u radcy prawnego zaczynamy rozmawiać z nimi przez prawnika. Może, gdy centrala otrzyma pisma od niezadowolonych klientów zacznie coś z tym robić. Argument wymiany kół w naszym salonie został obalony kazaliśmy im wymienić koła i też to samo. W zeszłym roku pojechaliśmy do Włoch tarcze wymienialiśmy 2 razy w ciągu miesiąca! A najgorsze, że zawsze musimy jechać 100 km dwa razy raz na pomiar, a potem czekamy, aż centrala łaskawie wyrazi zgodę na wymianę w ramach gwarancji. My oprócz tarcz mieliśmy jeszcze pęknięta lampę ponoć za mocno przykręcona.Wymienili na gwarancji .
Odpowiedz
Mam ten sam problem, te same informacje są podawane w ASO. Wymiana tarcz na nowe plus klocki hamulcowe, na 3-4 tyś ok, jedno hamowanie na autostradzie ze 150 przed TIRem i znów to samo. Kolejną wymiana: to samo. Bajka o momencie dokręcenia kół: to samo. Bicia nie ma, piękny wydruk pokazują w ASO. Pytam się czy na zimnych czy gorących tarczach ? Na zimnych… ręce opadają… może jest jakiś zamiennik lepszy niż oryginał ?
Odpowiedz
Taki urok Toyoty. Ten problem był już zw Abensisie w 2002 roku. Niw olno jeździć po kałużach jak są gorące tarcze.
Odpowiedz
Tragedia 45tys i juz 4 razy wymiana tarcz..... czy jest na to jakis sposób??
Odpowiedz
Ja mam dopiero 14tys przebiegu i też się tarcze pogrzywily,wymienili na gwarancji ale po wymianie założyłem własne klocki firmy DBA i jak na razie 4 tys przebiegu i jest spokój
Odpowiedz
Toyota wmawia, że były zbyt mocno przykręcone koła, czego skutkiem są pokrzywione tarcze i drgania na kierownicy w czasie hamowania. Aż nie chce mi się w coś takiego wierzyć... pewnie wymyślili sobie taką gadkę aby odrzucać naprawy gwarancyjne.
Odpowiedz
moja ma 60 tys i ma juz 3kpl nowych ,
Odpowiedz
Dalej brak rozwiązania, umawiałem się na kolejną wymianę w zeszłym tygodniu - tak, wymienimy, ale rozwiązania problemu dalej nie ma. Będziemy tak jeździć wymieniać te tarcze w nieskończoność? Jak będzie po wygaśnięciu gwarancji? Jako wada fabryczna będą wymieniać dożywotnio?
Odpowiedz
Hamulce highlandera to dramat, drgania kierownicy przy hamowaniu, wymieniono tarcze to na chwilę było dobrze, ale zaczyna znów napierdzielać kierownicą. Przy aucie za 300 klocków to porażka Toyoty. Firma powinna zająć w tym temacie jakieś stanowisko, bo dojdzie do tragedii na drodze.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Highlander III