AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Usterki
Volkswagen
Golf
VI
Variant
Indywidualne usterki
Indywidualne usterki
Indywidualne usterki
Volkswagen Golf VI Variant
Podsumowanie 8 usterek
Filtruj
Sortuj według:
występowanie usterki
od najnowszych
Typ silnika
każdy
diesel
benzynowy
Kategoria
każda
części blacharskie
instalacja elektryczna
lpg
nadwozie
silnik
układ chłodzenia
układ hamulcowy
układ kierowniczy
układ napędowy
układ wtryskowy
układ wydechowy
wnętrze
zawieszenie
inne
Status problemu
każdy
rozwiązany
oczekuje na rozwiązanie
Filtruj
wyniki
Falowanie wolnych obrotów
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013
silnik
230 tys. km
Obroty jałowe falują po odpaleniu zimnego silnika gdy na zewnątrz jest temperatura ponad 15 stopni. Gdy jest zimniej wszystko jest ok. Błędów na komputerze brak
Dodane
2 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
nie wykrywa klucz
Volkswagen Golf VI Variant 1.4 TSI 122KM 90kW 2009-2013
instalacja elektryczna
1000 tys. km
wyskakuje napis nie wykryto kluczyka
Dodane
5 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Pick silnika
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW 2010-2013
silnik
170 tys. km
Piszczenie silnika na wyższych obrotach. Przy zmianie biegow przestaje na chwile ale znów zaczyna piszczeć gdy obroty sa wyższe ... Na postoju gdy daje pełny gas nic nie piszczy ... POMOCY
Dodane
5 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Wahania temperatury cieczy chlodzącej
Volkswagen Golf VI Variant 2.0 TDI 140KM 103kW 2008
silnik
150 tys. km
Odkąd temperatury spadły w okolice 0 silnik dłużej się rozgrzewa, co jest ok. Dziwi mnie fakt, że temperatura cieczy chłodzącej mimo iż osiągnie 90 stopni, to np. po zatrzymaniu się na światłach, czy 5 minutowym korku potrafi znacząco spadać np. do 70. temperatura w aucie na 20 stopni, 3 bieg wentylatorów. Czasem dając ustawienia klimatyzacji...
Dodane
6 lat temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Przeniesienie napędu
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013
układ napędowy
Silnik 1,6 TDI DSG 7 Gdy puszczam hamulec nie rusza płynnie- trochę ruszy i się zatrzymuje. A czasami w ogóle nie rusza, dopiero jak się doda gazu trochę. Podczas szybszego ruszania szarpie delikatnie. Kiedy podjeżdżam pod górkę na niskich obrotach słychać takie pukanie- im większe obciążenie silnika (niskie obroty, niska prędkość) tym...
Dodane
10 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
swieci na stale kontrolka silnika. Czasami po paru dniach gasnie.
Volkswagen Golf VI Variant 1.4 TSI 122KM 90kW 2009-2013
silnik
W logu komputera pojawia sie komunikat typu "System too Rich at Idle" Fault Priority: 0, Fault Frequency: 9 Mileage: 36206 km, Time Indication: 0 Date: 2027.14.06, Time: 06:59:09 RPM: 756 /min, Load: 20.0 % Speed: 11.0 km/h Temperature: 87.0°C Temperature: 23.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.351 V W serwisie...
Dodane
13 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
miga lampka świec żarowych wykrzyknik i tempomat
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013
silnik
lampka starowania silnika + tempomat Witam. Mam taki problem. Jadę z prędkością 140 - 160 km/h samochód nagle zwalnia (traci moc ). Na obrotomierzu miga pomarańczowa lampka świec żarowych czyli jak wyczytałem problem ze sterowaniem silnika, a na wyświetlaczu MFA wykrzyknik i znaczek tempomatu. Później muszę się zatrzymać wyłączyć silnik....
Dodane
15 lat temu
Problem rozwiązany
5 komentarzy
lampka starowania silnika + tempomat
Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013
silnik
Witam. Mam taki problem. Jadę z prędkością 140 - 160 km/h samochód nagle zwalnia (traci moc ). Na obrotomierzu miga pomarańczowa lampka świec żarowych czyli jak wyczytałem problem ze sterowaniem silnika, a na wyświetlaczu MFA wykrzyknik i znaczek tempomatu. Później muszę się zatrzymać wyłączyć silnik. Zapalam i wszystko jest ok. W serwisie nie...
Dodane
15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Poprzednia
1
Następna
Aktualnie przeglądasz
indywidualne usterki
Przejdź do
typowych
usterek
Dodaj
usterkę
Volkswagen Golf VI Variant
4,3 (51 ocen)
Sprawdź oferty Volkswagen Golf
Wybierz silnik
1.2 TSI 105 KM
1.2 TSI Bluemotion 85 KM
1.2 TSI BlueMotion 105 KM
1.4 80 KM
1.4 TSI 122 KM
1.4 TSI 160 KM
1.6 102 KM
1.6 TDI-CR DPF 90 KM
1.6 TDI-CR DPF 105 KM
1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105 KM
2.0 TDI 140 KM
2.0 TDI-CR DPF 140 KM
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volkswagen Golf w pigułce
Volkswagen Golf
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volkswagen Golf
Dane techniczne
Volkswagen Golf VI Variant
Raporty zużycia paliwa
Volkswagen Golf VI Variant
Opinie
Volkswagen Golf VI Variant
Usterki
Volkswagen Golf VI Variant
Publikacje
Volkswagen Golf
Newsy
Volkswagen Golf
Galerie
Volkswagen Golf
Nasze pomiary
Volkswagen Golf
Filmy
Volkswagen Golf
Ogłoszenia
Volkswagen Golf
Ceny aut używanych
Volkswagen Golf
Dziennik kosztów
Volkswagen Golf VI Variant
Opinie o instalacjach LPG
Volkswagen Golf VI Variant
Testy zderzeniowe
Volkswagen
Aktualnie przeglądasz
Volkswagen Golf VI Variant
Dane techniczne
74 raporty
zużycia paliwa
51 opinii
użytkowników
888 ogłoszeń
używanych
70 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volkswagen Golf
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy