Szukaj

Indywidualne usterki Volkswagen Golf VI Variant

Podsumowanie 8 usterek Filtruj
Falowanie wolnych obrotów
  • Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013
  • silnik
  • 230 tys. km
Obroty jałowe falują po odpaleniu zimnego silnika gdy na zewnątrz jest temperatura ponad 15 stopni. Gdy jest zimniej wszystko jest ok. Błędów na komputerze brak
Oczekuje na rozwiązanie
nie wykrywa klucz
  • Volkswagen Golf VI Variant 1.4 TSI 122KM 90kW 2009-2013
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
wyskakuje napis nie wykryto kluczyka
Oczekuje na rozwiązanie
Pick silnika
  • Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW 2010-2013
  • silnik
  • 170 tys. km
Piszczenie silnika na wyższych obrotach. Przy zmianie biegow przestaje na chwile ale znów zaczyna piszczeć gdy obroty sa wyższe ... Na postoju gdy daje pełny gas nic nie piszczy ... POMOCY
Oczekuje na rozwiązanie
Wahania temperatury cieczy chlodzącej
  • Volkswagen Golf VI Variant 2.0 TDI 140KM 103kW 2008
  • silnik
  • 150 tys. km
Odkąd temperatury spadły w okolice 0 silnik dłużej się rozgrzewa, co jest ok. Dziwi mnie fakt, że temperatura cieczy chłodzącej mimo iż osiągnie 90 stopni, to np. po zatrzymaniu się na światłach, czy 5 minutowym korku potrafi znacząco spadać np. do 70. temperatura w aucie na 20 stopni, 3 bieg wentylatorów. Czasem dając ustawienia klimatyzacji...
Problem rozwiązany
3 komentarze
Przeniesienie napędu
  • Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013
  • układ napędowy
Silnik 1,6 TDI DSG 7 Gdy puszczam hamulec nie rusza płynnie- trochę ruszy i się zatrzymuje. A czasami w ogóle nie rusza, dopiero jak się doda gazu trochę. Podczas szybszego ruszania szarpie delikatnie. Kiedy podjeżdżam pod górkę na niskich obrotach słychać takie pukanie- im większe obciążenie silnika (niskie obroty, niska prędkość) tym...
Problem rozwiązany
2 komentarze
swieci na stale kontrolka silnika. Czasami po paru dniach gasnie.
  • Volkswagen Golf VI Variant 1.4 TSI 122KM 90kW 2009-2013
  • silnik
W logu komputera pojawia sie komunikat typu "System too Rich at Idle" Fault Priority: 0, Fault Frequency: 9 Mileage: 36206 km, Time Indication: 0 Date: 2027.14.06, Time: 06:59:09 RPM: 756 /min, Load: 20.0 % Speed: 11.0 km/h Temperature: 87.0°C Temperature: 23.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 14.351 V W serwisie...
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
miga lampka świec żarowych wykrzyknik i tempomat
  • Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013
  • silnik
lampka starowania silnika + tempomat Witam. Mam taki problem. Jadę z prędkością 140 - 160 km/h samochód nagle zwalnia (traci moc ). Na obrotomierzu miga pomarańczowa lampka świec żarowych czyli jak wyczytałem problem ze sterowaniem silnika, a na wyświetlaczu MFA wykrzyknik i znaczek tempomatu. Później muszę się zatrzymać wyłączyć silnik....
Problem rozwiązany
5 komentarzy
lampka starowania silnika + tempomat
  • Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF 105KM 77kW 2009-2013
  • silnik
Witam. Mam taki problem. Jadę z prędkością 140 - 160 km/h samochód nagle zwalnia (traci moc ). Na obrotomierzu miga pomarańczowa lampka świec żarowych czyli jak wyczytałem problem ze sterowaniem silnika, a na wyświetlaczu MFA wykrzyknik i znaczek tempomatu. Później muszę się zatrzymać wyłączyć silnik. Zapalam i wszystko jest ok. W serwisie nie...
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Volkswagen Golf VI Variant