Szukaj

Threads
Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW 1999-2005

  • Autor: ~maniek
  • Kategoria: silnik
od maja walcze z tym autem;1.pokazal sie plyn w oleju zdjeto i splanowano glowice wymieniono uszczelke uszczelniacze2.po ok 3tys km znowu to samo,odlaczono chlodniczke oleju tzw.polaczenie krotkie,na krotki okres bylo ok(chlodniczka nie podlaczona byla)za ok 2miesiace zawalony caly silnik a plynu,wody po sam korek wlewu oleju,dodam ze stan plynu chlodzacego jest jak nalezy,sprawdzono znowu glowice i dalej blok ktory takze splanowano,po zlozeniu bylo ok ale na krotko!3.przejechalem ok 2-3tys km i znowu plyn w oleju i rosnie a stan chlodzacego jest w normie!nie wiem juz co mam robic moze ktos poradzi albo mial cos podobnego pozdr.maniek.16@wp.pl,+48697239229 nieznana

Komentarze

Słyszałem że po splanowaniu głowicy a przed montażem jej w silniku należy sprawdzić ciśnieniowo jej szczelność bo mogą być mikropęknięcia głowicy.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B5 Kombi