Szukaj

Stuki z przodu od strony kierowcy.
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010

  • Autor: ~klosek
  • Kategoria: zawieszenie
Auto na nierównościach "płynnych" jest ciche. Gdy wpadnie w kilka uskoków po sobie coś puka jakby było coś luźnego. Zawieszenie sprawdzone w serwisie jest ok. Powiem inaczej - stuki słychać tylko na polskich drogach. Auto bezwypadkowe. Może to nie zawieszenie? Proszę o pomoc.

Komentarze

Od zakupu auta mam ten sam problem co pozostali. Dwnerwujące stuki w przednim zawieszeniu passata. Wymieniłem już wszystko na nowe-amorki,spreżyny,łożyska amorków,wahacze , nowe tuleje ,nowe stabilizatory i nowe gumy drążka stabilizatorów. Ogolnie rzecz biorąc full serwis przedniego jak i tylniego zawieszenia. Efekt...? Jak stukało tak stuka. Wniosek... prostu spierdolili konstrukcje zawieszenia w tym pasku... Od co cała prawda.
Odpowiedz
To pewnie antena stuka
Odpowiedz
Witam. Jeżeli dalej ktoś szuka rozwiązania to u mnie problemem było nieoryginalne nadkole, które przez swój kształt nieco zawadzało przy nierównościach. Mechanik przyciął i problem ustąpił.
Odpowiedz
Witam. Mam też ten problem pracownik VW w serwisie słyszy te stuki, ale nie potrafią ich zlokalizować. Zostaje pisać do centrali Vw.
Odpowiedz
Mam to samo. Czy ktoś znalazł skuteczne rozwiązanie ?
Odpowiedz
Ja mam doklade to samo na kostce to strasznie łupie ale juz na drodze ok cicho
Odpowiedz
wymiencie amorki i bedzie ok
Odpowiedz
na koncówkach nie ma luzu simerbloki w wachaczach ok mysle ze to przekładnia ale na prostej drodze nic sie nie tłucze dziwnetylko na nie równosciach
Odpowiedz
Do : Nie ruszaj przekladni to nie to ja zregenerowalem cała a stuka dalej Ale o wiele mniej . Może to te amory hmm.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Variant