- Autor: Piotr
- Kategoria: układ kierowniczy
- usterka wystąpiła przy przebiegu 10 tys. km
Nowe S 90 drgania kierownicy przy 130 km/h oraz nadwozia co widać na fotelach i czuć w podłodze, serwis nic nie pomógł po wielu wyważaniach z testem drogowym, (za moje pieniądze) kazali mi wymienić opony na własny koszt (volvo nie ma rękojmi na opony) ale nawet to nie pomogło(najdroższe Micheliny) samochód na autostradzie prowadzi się fatalnie , skarży się na to wielu użytkowników S 90 - zamierzam pozwać Volvo Car Polska za tę chińską tandetę
Komentarze
Czy udało się już panu opanować opisany temat ?
Kupiłem volvo S90 2018 z USA, zaczyna mnie to drażnić jak raz przy hamowaniu z prędkości 100+ raz są drgania a innym razem ich nie ma CO TO ZA FELER ( na diagnostyce sprawdziłem wszystko sztywne, tarcze i klocki wymienione, opony miód malina, piasty proste) nie mam pomysłu:):):)
Mam nowe S90 które stoi w serwisie i nie wiedzą jak rozwiązać problem.
zmien serwis...
Nie mam pojęcia jak to wyeliminować.
V90 D4 tylko z przednim napędem, także wykluczam tutaj wał napędowy bo go nie mam :D
Ta sama historia. Auto ma takie wibracje na kierownicy i całej karoserii ze wyłączyłem je z ruchu. Temat znają ale podejrzewam Panowie jakas wade fabryczna wszystkich XC 90 V 90 i S 90
U mnie wibracje z kierownicy przeszły na tyl samochodu o historii dowazania nie będę pisał i wymiany opon bo widzę w serwisach podobna procedurę. Dajcie jakieś namiary na siebie bo to widze grubszy temat.
Zamierzam kupic S909 i pytam.
Dziękuję
Pytam dlatego, że u mnie zaczęło się podobnie auto zachowywać przy prędkościach 120-130km/h a nie występowało to wcześniej.