Szukaj

Stuki w podwoziu !
Volvo XC90 II SUV 2.0 D5 225KM 165kW 2014-2016

  • Autor: Tadeusz
  • Kategoria: zawieszenie
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 64 tys. km
Problemem jest stukanie dochodzące najprawdopodobniej z układu zawieszenia , pomimo kilku wizyt w serwisie , wymiany przedniego prawego amortyzatora i wyznaczonej nagrody za znalezienie przyczyny - stuka , przycicha po jakimś czasie ( może się przyzwyczaiłem). Wyraźna zmiana na niekorzyść jest po zmianie felg na zimowe ( zmiana z 20" na 18")
Może ktoś coś w tym temacie

Komentarze

XXC90 II, silnik B6, 314 KM, rocznik 2022, zawieszenie pneumatyczne. Mam taki objaw praktycznie przy prędkości od 20 km/h wzwyż: słychać bardzo szybkie, miarowe stukanie, zbliżone do pracy maszyny do szycia. Najlepiej to słychać na równej drodze, przy prędkości 70-80 km/h, powyżej częściowo zagłusza to praca opon. Objaw ustaje przy zatrzymywaniu się, od ok 20 km/h w dół. Słychać to najlepiej od strony kierowcy, pasażer z prawej już nie słyszy tego dobrze. Już cztery razy byłem w autoryzowanym serwisie. Oczywiście nikt nic nie słyszy. W mojej ocenie jest to związane z pracą zawieszenia pneumatycznego, osi, łożyska, nie wiem, nie jestem fachowcem. Ale jest to potwornie denerwujące. Planuję wizytę o u niezależnego rzeczoznawcy.
Odpowiedz
Dzień dobry. Czy udało się rozwiązać problem? Niestety mam to samo w xc60 II.
Odpowiedz
U mnie uszkodzony stworzeń dolnego wahacza niestety nie wymienny, trzeba kupic cay wahacz. Nie do zlokalizowania ba plytach, dopiero po podniesieniu pojazdu.
Odpowiedz
Witam. I co temat zlokalizowany? Mam podobny problem
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volvo XC90 II SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo XC90 II SUV