Szukaj

Informacje o Volvo XC90

Lata produkcji: 2002 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości crossover SUV (segment I+), pozycjonowany w prestiżowej grupie premium, produkowany od 2002 roku. Pierwszy samochód w tej klasie w historii marki. Auto odniosło duży sukces rynkowy, szczególnie w USA, gdzie od lat pozostaje najlepiej sprzedającym się modelem Volvo. Wielokrotnie nagradzany - w 2003 roku XC 90 zdobył tytuł North American Car of the Year, a w 2005 roku było to nawet najpopularniejsze Volvo na świecie. Od 2014 roku oferowana jest druga generacja modelu. Pierwsza nadal produkowana jest w Chinach i sprzedawana jako XC Classic.
czytaj więcej
Powagosław
Znakomicie wyglądająca alternatywa wobec krzykliwych, często udziwnionych stylistycznie SUV-ów. Volvo nie musiało wymyślać niczego nowego, wystarczyło sięgnąć do tradycji wzornictwa skandynawskiego minimalizmu. To zawsze dobry sposób na ponadczasową elegancję. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie mów, co Ty możesz zrobić dla Szwecji, pomyśl, co Szwecja może zrobić dla Ciebie. A przepraszam, właśnie dała nam czystą formę nowego Volvo. To lepsze niż nowy katalog Ikei, Zlatan Ibrahimović, a nawet wąsy chłopaków z Abby. ~Luzacjusz

Volvo XC90 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Volvo XC90

Liczba ocen: 168
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Poważne usterki - Drobne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

2,7
~maas221122
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Volvo XC90 II
Kupiłem auto ze względu na 3 podstawowe oczekiwania: bezpieczeństwo dla powiększającej się rodziny, design i audio. 1) Co do bezpieczeństwa: auto spaliło się doszczętnie, samozapłon - po 30 km od wyjazdu z autoryzowanego serwisu; po kilku naprawach gwarancyjnych. Dwie pierwsze naprawy dokonane w serwisie głównym Volvo; trzecia naprawa - w innym autoryzowanym serwisie Volvo. Volvo w imieniu swoim i serwisu odmówiło odpowiedzialności za zdarzenie, pomimo, że dysponowali ekspertyzą zewnętrzną wskazującą ich winę. Minęły 3 miesiące od zdarzenia. Nikt z Volvo nawet do mnie nie zadzwonił, by przeprosić za doświadczenia. A mało nie spłonąłem w aucie. Poprawka - mogłem spłonąć dwa razy (za pierwszym razem - bagatela - pękł przewód paliwowy...w rocznym samochodzie...3 tygodnie po naprawach gwarancyjnych silnika...). Za drugim - po naprawie powyższego - ogień spod maski; doszczętnie spalone auto. Dobrze, że dwójka małych dzieci została w domu... 2) Ocena design'u nie zmieniła się z procesem użytkowania. Po prostu bardzo mi się spodobał. 3) System Audio - oczarował mnie na początku. Szkoda, że uciążliwe trzaski (przy niskich i wysokich tonach) całkowicie burzą z czasem pierwsze wrażenie.
4,4
~alex
SUV 2.0 T6 320KM 235kW
Volvo XC90 II
mając do wyboru budżet na suva za ok 400 wybrałem volvo. a dlaczego? q7 jest lepsze technicznie i silnik tfsi jest extra lexus rx ma najlepiej spasowane wnętrze zwłaszcza w f sport rr sport kosmicznie wygląda ale awaryjna pneumatyka x5 świetnie się prowadzi ale jest małe i nakierowane na kierowcę a cayenne mimo że technicznie jest top to po prostu mi się nie podoba natomiast volvo ma to coś co powoduje, że nie angażuje kierowcy do tego stopnia, że musi coś udowadniać sunie spokojnie do przodu taka stonowana nowoczesna elegancja, na osobny akapit zasługuje system hifi naprawdę gra rewelacyjnie tylko mark levinson z lexusa gra porównywalnie warto dopłacić z kilkanaście tysięcy do pakietu z navi, która oparta jest na google maps i można ją bezproblemowo aktualizować i jest dokładna z szerokim wachlarzem restauracji , hoteli itp. dla tych którzy wahają się czy aby volvo jest marką premium ? odpowiem tak przesiadając się z mercedesa nie zauważam, aby volvo było gorsze a śmiem twierdzić, że w wielu aspektach jest lepsze choćby nawet od obecnego ml
4,7
~marius0204
SUV 2.4 D5 185KM 136kW
Volvo XC90 I
świetne auto. przestrzenne i bardzo komfortowe. może nie jest to najładniejszy suv z tego segmentu i nie rzuca się tak w oczy jak ML czy Q7 jednak to nadal klasa premium i do tej pory nie jeżdziłem niczym bardziej wygodnym. dodatkowo bardzo bezpieczny . jak trzeba to można go wykorzystać również na bezdrożach w lesie czy na łące. auto wielozadaniowe. teraz zmieniłem na xc60 i po swóch tygodniach moge śmiało powiedzieć że xc90 było dużo bardziej wygodne , chodzi mi o przednie fotele w xc60 są krótsze i jak dla mnie brakuje podparcia na udzie. Polecam szczególnie tą jednostkę napędową. stosunek jakości do ceny ZARĄBISTY. POLECAM w 100%

Raporty spalania Volvo XC90

Liczba raportów: 214
Średnie spalanie dla Volvo XC90
6,8 – 15,0
l/100 km
9,0 – 10,0
l/100 km
15,5 – 16,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
SUV 2.0 T6 320KM 235kW
Volvo XC90 II
sugerując się, że ostatnio jeździłem samochodem z silnikiem 2 litry 200 KM turbo benzyna o wadze ok 1,7 t to porównując to ze spalaniem w trasie przy takiej samej technice jazdy volvo T6 spala ok 8,5 - 9,5 litra ale da się spokojnie zejść do wartości nawet 7,5 nie będąc zawalidrogą, natomiast w mieście relane spalanie jest na poziomie ok 12-13 l warto kupić umowę serwisową wtedy człowiek się nie martwi , ja akurat dostałem ją w gratisie na 3 lata i dlatego pierwszy przegląd kosztował mnie ok 200 ( lae tylko dlatego , że miałem ochotę na coś extra poza )
12,2
SUV 2.0 T6 320KM 235kW
Volvo XC90 II
Auto oszczędne w trasie, można zejść poniżej 10 l ale przyjemność z jazdy wątpliwa. Po mieście na wyświetlaczu pojawia się najczęściej 13-13.5 l. Takie są fakty, takie są prawdziwe wartości zużycia paliwa !!!!!
18,0
SUV 3.2 243KM 179kW
Volvo XC90 I
Auto sprawuje sie swietnie. Jesli chodzi o spalanie, auto pali mniej gazu przy jezdzie 160-170km/h w trasie niz przy warszawskiej jezdzie. Mankamentem jest czeste tankowanie, bo 50l zbiornik w kole wystarcza na 250-290km w zaleznosci od trybu jazdy, ale komfort jazdy i poczucie bezpieczenstwa to wynagradza.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 35
5,0
SUV 2.9 T 272KM 200kW
Volvo XC90 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Kilka tygodni męczyłem się z instalacją w samochodzie Volvo XC90 2,9 biturbo. Trafiłem do tego zakładu i mam to co chciałem. Jeżdżę na gazie samochodem, który podobno na gazie nie jeździ i to lepiej niz na benzynie. Nic sie nie dzieje. Żadnych problemów. Jeszcze raz polecam: Auto Gaz Kopiczko ul. Braci Briggsów 21. Marki. 22 771 35 33. Mają też stronę ale nie pamiętam...
5,0
SUV 3.2 243KM 179kW
Volvo XC90 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Montaż przy udokumentowanym przebiegu 80 tys.km. Przebieg do dziś ok 65 tys.km. Przez ten czas - ok 2 lata żadnych problemów. Po montazu nic się nie zmieniło jeśli chodzi o dynamikę i pracę silnika. Nie było spadków mocy, ani tzw mulenia na gazie.To że zdecydowałem się na LPG to był dobry wybór. Instalacja zwrócila się już dwukrotnie.
5,0
SUV 4.4 315KM 232kW
Volvo XC90 I
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 228 tys. km
użytkowana przez: 39 tys. km
Wszyscy się zachwycają. Po otwarciu maski słychać tylko pykanie wtryskiwaczy gazowych - wtryskiwacze Hana, 1 reduktor do 400 KM Turbo. Odczuwam różnicę jedynie w portfelu, no i tankowanie przy mojej podwieszonej w miejscu koła zapasowego butli tankowanie LPG co ok 300 km.
Volvo XC90