Szukaj

Informacje o Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW 2003-2010

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 174 KM (128 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 10
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~viva83
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
VW T5 MULTIVAN 2,5 TDI R5 / BPC 174KM Automat z DPF. Jestem obecnie drugim właścicielem tego samochodu i sprowadziłem go z Niemiec. Poprzedni serwisował go w ASO VW Niemcy, natomiast ja w nie autoryzowanym warsztacie VW. Użytkuje go codziennie od 3 lat do pracy oraz do częstych wypadów na urlopy letnie oraz zimowe i mogę sumiennie wypowiedzieć się na jego temat jako osoba z branży motoryzacyjnej. A więc! Jak już wiele opinii krąży w okół tego legendarnego samochodu nie cieszy się zbyt dobrymi opiniami w Polsce. Jest to spowodowane tym że są to auta z wysokimi przebiegami, a w Polsce 99% z nich są kręcone po kilka razy i później Kowalski kupuje takie auto z "niby" przebiegiem 250T.km i silnik się kończy! A więc sami sobie odpowiedzcie na te opinie. Do żeczy! Jęśli chodzi o auto tej klasy nie ma sobie równych, rozkładane łóżko, stolik, obracane fotele z tyłu, ogrzewanie postojowe suche z osobnym akumulatorem starcza zimą na dwie pełne doby ciągłej pracy, Po złożeniu foteli sporo można załadować, bardzo wygodny w podróży, przy prędkości 140km/h na tempomacie spalanie 10l/h. i w dodatku cicho jak na te gabaryty. Polecam takie auto alę warto poszukać za większe pieniądze z oryginalnym przebiegiem i nie wyjeżdżone.
4,5
~jaca82
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
Jeżdże busami dbrych kilkanaście lat i przerobiłem już kilka. Jak T5 to tylko 2,5 TDI. Wcześniej chodziłem 85 -konnym T4 i staruszkiem 2,4 Di 1,9TDI T5. I przy T5 potrzeba mocy. Silnik 2,5 litrowy 130 Koni jeszcze jako tako, ale dopiero 174 PS to jest przyjemność z jazdy. Duży _ za webasto. 3 strefowa klime. generalnie te auta sa wszystkie baaardzo dobrze wyposażone nawet w wersji startline. Nie mówić o comfort czy highlinie. W innych autach za każde pierdnięcie typu rolety, szyby elektryczne, ogrzewanie postojowe trzeba słono płacić a tu dosjajemy w volkswagenowskiej klasie pełen standart.
4,6
~jurek_wołdyń
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
bardzo ładny moment obrotowy. Mam multivana już chyba 5 rok i jestem zadowolony. W międzyczasie musiaBRE BANK SA, O/REG. w Poznaniu,em regenerowac koło zamachowe - koszt 700 zł, sworznie wachacza, dumy stabilizatora (polskie drogi)+ normalna obsługa: klima, filtry, olej. Generalnie bez dramatu. Auto jeździe w zasadzie bezawaryjnie. Jak coś walnie to i walnie ale byle co nie pada naprawy nie są jakieś kłopotliwe. Dużo tych aut jeździ po świecie więc i używek jest sporo - jak i części zamiennych. Trudno mi ustosunkować się do negatywnych opinii o T5 bo dla mnie ten samochód to bajka. Silnik 2,5 litrowy bije na głowę większośc osobowek jeśli chodzi o dynamike jazdy. Auto bardzo komfortowe. Polecam
Średnie spalanie dla Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW 2003-2010
8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
No jak dla mnie rewelacja. Przy takich gabarytach auta i masie prawie 2300 kg no i mocy silnika. Generalnie najczęściej osiągane spalanie średnie to ok. 6,5 - 7 litra. Cała tajemnica tkwi w technice jazdy... Cóż auto jest wyjątkowo wrażliwe na operowanie pedałem gazu. Największe zużycie które przekłada się na wydatkowanie paliwa i w konsekwencji warunkuje jego zużycie jest ruszanie z miejsca. Wtedy na komputerze pojawia się nawet chwilowe zużycie 50, 70, 80 a nawet 99 litrów !!! - po prostu trzeba ogromnie dużo pracy aby taki 2 tonowy, kloc o kwadratowych kształtach ruszyć z miejsce. Więc ruszać nie wolno zbyt gwałtownie. Lepiej też nie kręcić na najniższych biegach (1 i 2) zbyt wysoko. Po rozbujaniu auta spalanie spada bo auto ma juz pewną bezwładność. Przy utrzymywaniu obrotów około 1600/min bez problemu schodzę do 7 litrów. Przy długich przebiegach poniżej 6,5 litra/100 km. Najmniej spaliłem 6,2 litra :)
8,3
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
była to podróż o dystansie łącznym 1050 km z ziemi lubuskiej na mazury i z powrotem prędkość zgodna z przepisami + 10km/h bez klimy w dwie osoby. na całym zbiorniku i rezerwa jeszcze się nie pali ale jest bardzo blisko rezerwy. podany wynik jest z komputera ale dużo się nie będzie różnił. jak dla mnie rewelacja.
6,6
Volkswagen Caravelle T5
T5 Multivan 2.5 TDI 174KM 128kW
Co tu narzekać na auto transportowe z mozliwościami salonki. Pali tyle samo co A5 czy passta TDI jak się mocno przyciśnie a wymiar auta daje ogromne mozliwości. Ja bym w życiu nie zamienił na osobówkę bo tu mam wszystko w 1. Przy wyprzedzaniu więcej i spalanie gwałtowanie rośnie ale to zapłata za biezpieczne i bardzo syzbkie wyprzedzanie.
Układ napędowy
  • Volkswagen Caravelle T5 T5 Transporter 1.9 TDI 86KM 63kW 2003-2010
  • układ napędowy
  • 300 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Witam, auto kupione w maju z przebiegiem ( gwarancja przebiegu) ok 270 tys, w październiku zerwany wieloklin na półosi, a w lutym wieloklin na wybieraku, dodam że nie katuje samochodu, delikatnie ruszam a awarie się zdarzają, miałem kiedyś T4 kupiony z przebiegiem od Niemca(sam sprowadzałem osobiście) przez kilka lat licznik dojechał do 600 tys, a T4 nie wiedziała co to to jest wymiana półosi, sprzęgła, tylko oleje rozrząd i raz hamulce , to były samochody ekonomiczne.....
Instalacja elektryczna słabej jakości
  • Volkswagen Caravelle T5
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 4
Nowy T5 powinien pobierać maksymalnie 0.05A. Kto to sprawdza przy kupnie? Po przejechaniu 50000km i tygodniowym postoju padł akumulator. Okazało się, że po wyjęciu wszystkich bezp. pobiera 0,16A a z bezp. 0,25 do 0,35A. Uważam instalację za źle wykonaną (słaba izolacja i nieodpowiednio zabezpieczona, urządzenia niestabilne z czasem pobierające więcej prądu).
3 komentarze
Świeca żarowa.
  • Volkswagen Caravelle T5 T5 Caravelle Minivan 2.5 TDI 130KM 96kW 2003-2010
  • instalacja elektryczna
Witam. Czy ktoś orientuje się co może być przyczyną zapalania się świecy żarowej, zaraz po uruchomieniu samochodu. Po ponownym odpaleniu sytuacja się nie powtarza, nie występuje to codziennie, tylko powiedzmy raz na 2 tygodnie. Z góry dziękuje za pomoc.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan