Szukaj

Volkswagen Golf Sportsvan – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Volkswagen Golf Sportsvan

Lata produkcji: 2013 – 2020
Segment: VANy
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Marcin
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Ogólnie myślałem, że będzie to auto na chwilę... a jesteśmy już razem ponad 3 lata. Auto dynamiczne, w miarę oszczędne, świetne dynamiczne światła ksenonowe. Patent z kamera pod znaczkiem bardzo dobry - kamera czysta. Przestrzeń jak na gabaryty dobra, prowadzenie ok, chociaż lekko za sztywnie zestrojone zawieszenie. Całokształt oceniam na 4,5, gdyż irytują trzeszczące plastiki i dużo piano-black które rysuje się od kichnięcia w jego stronę. Polecam fotel AGR - naprawdę fajna sprawa z masażami.
Dodane 3 lata temu
4,9
~bogdan
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan Facelifting 1.5 TSI ACT 130KM 96kW
Samochód o bardzo dobrych wymiarach. Jest na tyle szeroki że kierowca nie musi walczyć na łokcie z pasażerem siedzącym obok. Jest też w miarę krótki więc łatwo można manewrować na ciasnych parkingach Silnik o pojemności 1,5 i mocy 130 KM jest bardzo elastyczny i chętny do pracy. Szczególnie odczuć można to przy wyższych prędkościach na autostradzie. Ponadto wolę silnik o powyższych parametrach niż silniki male o pojemności 1,0 lub 1,2 proponowane przez konkurencję. Bagażnik i schowki niestety nie zachwycają. Komputer pokazuje średnie zużycie paliwa za około 6 miesięcy na poziomie 6,7 l/100 (większość jazdy po mieście). Samochód bardzo ładny mimo , że VANy wychodzą z mody. Szczerze polecam
Dodane 6 lat temu
4,9
~Jacek
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Na początku byłem sceptycznie nastawiony do zakupu Sportsvana. Jednak nie zawiodłem się i cieszę się z decyzji zakupu. To porządne, solidne auto z doskonałym silnikiem , przestronne, pomysłowe i tanie w eksploatacji. Łączy w sobie wiele pozytywnych cech. To auto spełnia zawsze zadanie jakie mu daje i czyni to w sposób bardzo bardzo przyjemny. Jak się jedzie sportdvanem ma się wrażenie że to dobrze dopracowany samochód. Nie mam żadnych negatywnych odczuć związanych z tym modelem. Jeśli szukasz auta wyższego, spełniającego swoją klasowa rolę to tym modelem się nie zawiedziesz.
Dodane 6 lat temu
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf Sportsvan
5,7 – 6,7
l/100 km
4,8 – 5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Posiadam auto 7 miesięcy, zrobiłem w tym czasie 10 tys km ze średnim spalaniem z stacji na poziomie 5.25 l/100km. Jeżdżę dość spokojnie dojazd do pracy w mieście z wioski ok 15 km to spalanie 5.3 (w zimne dni i w upały maksymalnie 6.3 minimalnie 4.8). Jazda ze stałą prędkością drogi krajowe i wojewódzkie rekord 3,9 jazda zgodnie z przepisami i eko. Zwykle jeżdżenie nie patrząc na spalanie to okolice 4.6-5.3. autko po przejechaniu 20 km w cieplejsze dni lub 40 w zimniejsze pokazuje jak mało można spalić. Jazda na drogach ekspresowych i autostradach to odpowiednio 120-5.0 130-5.4 140-5.8 Jazda w małym mieście to okolice 6.5 litra jeśli większe miasto np. Wrocław to na krótkiej trasie 7.2 litra. Samochód oceniam na dynamiczny, po przesiadce z 1.9 TDI oceniam ten silnik na dynamiczniejszy cichszy, komfort rekompensuje nieznacznie większe średnie spalanie
Dodane 1 miesiąc temu
5,6
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Samochód o wymiarach kompaktu dzięki czemu zmieści się na ciasnych parkingach. Wzorowa pozycja za kierownicą, wygodne fotele, świetna widoczność mimo to wsparta przy parkowaniu praktycznie w standardzie czujnikami parkowania z przodu i tyłu (wersje bez czujników ze świecą szukać ) a dla bardziej wymagających była automatycznie chowana pod znaczkiem logo VW kamera cofania, rozwiązanie bardziej spotykane w klasie premium ( w momencie cofania logo się unosiło i odsłaniało kamerę dzięki czemu kamera była zawsze czysta a obraz na wyświetlaczu radia niezamazany). Jakość wykończenia i użyte materiały często przewyższały te z klasy wyższej, o ilości schowków wykończonych wewnątrz przyjemnym welurem i uchwytami do napojów nie wspomnę. Dzięki wyższemu nadwoziu siedzi się wygodniej, wygodniej zająć miejsce, wygodniej się wsiada i wysiada a wysokie osoby będą miały duży zapas przestrzeni z przodu i z tyłu(tylna kanapę można przesuwać i regulować kąt oparcia, bagażnik 400l z regulacją wysokości podłogi (pomieścił bagaże na wyjazd w góry zimą z trójką dzieci) . Czytelność i łatwość obsługi jest wzorcowa, świetne fabryczne nagłośnienie, prowadzenie tego auta to naprawdę przyjemność (polecam wersje wyposażenia Highline). Silniki 1,4TSI po 2012r są najbardziej proste, trwałe, sprawdzone i dopracowane, dają świetną dynamikę są bardzo elastyczne na niskich obrotach i bardzo oszczędne (są pozbawione filtrów cząstek stałych i wielu innych czujników które mogą się popsuć). Zawieszenie proste i trwałe. Bardzo dobra relacją ceny do jakości i funkcjonalności samochodu. Zalet jest jeszcze więcej, a z wad wymienię jedną awarię: zablokowana klapka wlewu paliwa która działa równolegle z centralnym zamkiem. Z wad tego modelu jest mniej popularny niż klasyczny Golf gdyż nie trafiał do firm jako samochód flotowy firmowy, złodzieje o nich zapomnieli, najlepiej współpracuje z instalacją gazową VI generacji Prince która kosztuje 8-10tyś i przy tak niskim zużyciu paliwa długo się zwraca ( ale za to instalacja gazowa jest bezobsługowa, nic nie trzeba regulować, zapala od razu na gazie bez czekania na rozgrzanie się silnika i pozytywnie wpływa na sam silnik ), w serwisach wysokie ceny samochodów na rynku wtórnym, ale za to samochody z reguły mniej zjeżdżone i bardziej zadbane, przy maksymalnych obrotach 5000-6000 obrotów robi się głośno, przy niskich do 2000 praktycznie nie słychać silnika, przy średnich/normalnych przyjemnie mruczy. Jest tyle pokus na rynku: może szybsze, może z większą ilością bajerów, bardziej rzucających się w oczy, a ja nie mogą się przekonać by zmienić ten samochód na inny mając z tyłu głowy funkcjonalność, stosunek ceny do jakości,wyposażenia, tanią eksploatację, jeszcze prostą konstrukcję którą obsłuży praktycznie każdy nieautoryzowany serwis.
Dodane 2 lata temu
5,6
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan Facelifting 1.5 TSI ACT 130KM 96kW
Spalanie na trasie może miło zaskoczyć jak się nie katuje silnika. Odcinek 640km nie przekraczając 130km/h przejechany ze średnią prędkością 96km/h, spalanie 5,3l, ale już przy prędkościach 140-160km/h już potrafił spalić i 6,2l. Porównując ten silnik do silnika 1.0 (115KM) w Octavii z 2017r, który spalił 5,7l na tej samej trasie przy jeździe do 130km/h, uważam, że silnik 1.5 (130KM) jest godny polecenia. Przy jeździe 35/65 tj. 35% w miesicie 65% po za miastem, średnie spalanie na poziomie 5,4-5,8l też nie jest złym wynikiem.
Dodane 6 lat temu
Volkswagen Golf Sportsvan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów