Szukaj

Informacje o Volkswagen Polo V GTi 5d 1.8 TSI 192KM 141kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Auta małe

Nie licząc wersji GTI, flagowy wariant ma w Polo 110KM wyciśniętych z 1.2-litrowego motoru benzynowego. Wbrew pozorom to sporo, bo auto z tym silnikiem jest zrywne, chętnie reaguje na polecenia kierowcy i oferuje niezłą elastyczność. Optymalny wybór to jednak słabsza, 90-konna wersja. Mniejszy silnik 1.0 jest już bardziej ospały i wymaga wchodzenia na obroty – sprawdzi się wyłącznie w mieście lub przy nieobciążonym aucie. Co z dieslami? Najsłabszy 1.4 TDI 75KM pozostawia niedosyt, dlatego lepiej sięgnąć półkę wyżej – po wariant 90 KM. Jest też opcja 105-konna, ale to raczej propozycja dla osób, które nie chcą oszczędzić na zakupie auta i często podróżują poza miastem.

czytaj więcej
Powagosław

Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1798 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 192 KM (141 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1400-4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Usterki Volkswagen Polo V

Liczba wpisów: 19
Rosnąca temp. wody
  • Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.4 TDI BlueMotion Technology 90KM 66kW 2014-2017
  • układ chłodzenia
  • 116 tys. km
Podczas szybszej jazdy (po ok. 40 km trasy) zaczyna rosnąć temperatura wody. Zawsze powyżej 3 tyś. obrotów. W momencie ściągnięcia nogi z gazu, temperatura w ułamku sekundy spada. W serwisie, po wymianie pompy wody i zrobieniu rozrządu, ze względu na brak poprawy zaproponowano wymianę chłodnic i zasugerowano, że chłodnice nie spełniają swojej roli ze względu na to, że jeżdżę po kamienisto-polnych drogach (???). Żaden mechanik w okolicy również nie potrafi znaleźć przyczyny, na komputerze żadnych błędów.
Oczekuje na rozwiązanie
Łańcuch Rozrządu
  • Volkswagen Polo V Hatchback 3d 1.2 70KM 51kW 2009-2014
  • silnik
  • 45 tys. km
Auto szarpało i brakowało mocy po podłączeniu komputera diagnostycznego pokazało błąd czujnika położenia wałka rozrządu . Wymiana czujnika nic nie dała auto nadal bez mocy . Po dalszej diagnostyce okazało się że jest rozciągnięty łańcuch rozrządu .
Problem rozwiązany
2 komentarze
POMPA PLYNU CHLODZACEGO ,SKRZYNIA BIEGÓW ,ELEKTRONIKA SILNIKA
  • Volkswagen Polo V Hatchback 5d 1.6 TDI-CR DPF 90KM 66kW 2009-2014
  • układ chłodzenia
  • 1000 tys. km
Przy przejechaniu 48 tyś poszła skrzynia biegów jego koszyczek dodatkowo wymieniony , dodatkowo klocki przód i tył przy przebiegu po 45 tyś 89 tyś poszła pompa wody wycieki plynu chlodzacego wymieniony rozrzad swiece zaplonowe Auto bardzo dość żwinne niestety spalanie duże jak na taki segment auto małe lusterka bardzo usterkowe Aby obniżyć koszty założony został LPG do tej wersji Co dalej wielką zagadką Przebieg auta 91000 tyś km
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Volkswagen Polo V GTi 5d