Szukaj

Volkswagen T-Roc I SUV – wybierz silnik

Informacje o Volkswagen T-Roc I SUV

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 Volkswagen T-Roc to, mały miejski crossover SUV segmentu B (biorąc pod uwagę typ nadwozia – segment I). Jest najmniejszym crossoverem w ofercie Volkswagena, w gamie marki zajmując miejsce poniżej kompaktowego Tiguana. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2014, prototyp noszący nazwę T-Roc Concept (będący połączeniem SUV-a z kabrioletem). Volkswagen T-Roc został zaprojektowany przez Klausa Bischoffa. Model został zbudowany na skróconej modułowej platformie podłogowej VW Group MQB Platform, podobnie jak między innymi Volkswagen Golf siódmej generacji, Audi A3 trzeciej generacji, a także Skoda Karoq. Pod względem stylistycznym auto odwołuje się także do Audi Q2 (tył) oraz Volkswagena Polo (wnętrze).

 

czytaj więcej
Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4234 mm
Szerokość 1819 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1992 mm
Wysokość 1501 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1573 mm
Rozstaw osi 2603 mm
Prześwit 161 mm
Prześwit 4x4 180 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1005 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1290 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Jaco
Volkswagen T-Roc I
SUV 1.0 TSI 115KM 85kW
Ogólnie na cztery plus. Ulubione auto mojej żony która tak bardzo go lubi że nie chce wymiany nawet po 6 latach użytkowania. Auto pełni rolę 2go w rodzinie i jest katowane codziennie w miejskich korkach w dużym mieście. W trasy wyjeżdża może 2 razy do roku, zabieram go z litości by samochód się przewietrzył. W mieście doskonale się sprawdza, na autostradzie trochę gorzej ale to subiektywne odczucie bo na co dzień jeżdżę dużym komfortowym autem klasy E. Po mieście wole jeździć T-rocem niż Volvo V90xc. Spalanie: miasto mega korki i pełzanie na pierwszym biegu 9-10 litrów, miasto ciągłe światła ale bez korków 7-7.5 litra. trasa podmiejska 90-100km/h 4.5-5.5 litra. autostrada 140km/h 7.5-8 litrów, przy 120km/h spali 6.5 litra Dodam że auto jest dobrze spasowane, nawet po 6 latach katowania w mieście nic w nim nie stuka czy dźwięczy. Zużycie tapicerki niewielkie, auto wewnątrz wciąż dobrze wygląda co oceniam bardzo pozytywnie.
Dodane 1 miesiąc temu
4,9
~grzegorz_g
Volkswagen T-Roc I
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc r-line w pięknym błękitnym nadwoziu z czarnym dachem to była przez 5 lat duma mojej małzonki. Auto wykorzystywane na co dzień do dojazdów do pracy a także okazjonalnie na dłuższe wypady w Dolomity, do Albanii i w góry. Ten mały suv/crossover o długości 4,25m oferuje zaskakująco dużo przestrzeni dla czwórki rosłych pasażerów i naprawdę dużej ilości bagażu - T-Roc połyka dwie wielkie walizy, kabinówkę i dwa plecaki. To bardzo zgrabne auto, które zapewnia frajde z jazdy i całkiem niezły komfort, pomimo, że jego wykończenie jest rodem z tanszego polo. 150 km świetnie radzi sobie z jego masą a układ jezdny pozwala dynamicznie i pewnie pokonywać zakręty. Przez 5 lat użytkowania i 70k km nie miał żadnej awarii. Szczerze polecam tego zwrotnego miejskiego crossovera.
Dodane 10 miesięcy temu
4,9
~Krzysztof
Volkswagen T-Roc I
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Przed zakupem zapoznałem się z opiniami tu wystawionymi i zastanawiam się czym kierowali się ci, którzy dali bardzo negatywne oceny. Moje auto kosztowało 144 tys. Jest na pełnym wyposażeniu i muszę powiedzieć, ze bardzo jestem zadowolony. Właśnie powróciłem z trasy Gdynia - Świnoujście razem 359 km. Pod dojechaniu na miejsce wysiadłem i nie czułem zmęczenia. Na trasie nie szarżowałem jechałem ze średnią za cała trasę 80 km/h. Spalanie 7,6 l/100 km. Podróżowały zemną 2 dorosłe osoby i nikt nie narzekał na brak miejsca. Przy wyprzedzaniu naprawdę poprawnie. Ten silnik zbiera się tak jak powinien. W środku do 120 km/h cichutka, automat reaguje natychmiast. Po prostu nie mam się do czego przyczepić. Rozumiem, że jak ktoś kupił za małe pieniądze z silnikiem 1.0 to i pewnie narzeka, ale jak taką osobę nazwał bym malkontentem - chce dużo, ale zapłacić to już nie. Polecam to auto z tym silnikiem i automatem - radość z jazdy.
Dodane 3 lata temu

Usterki Volkswagen T-Roc I

Liczba wpisów: 25
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc I SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 12
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
Dodane 4 lata temu
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc I SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 10
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
Dodane 6 lat temu
20 komentarzy
pękające reflektory
  • Volkswagen T-Roc I SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • nadwozie
  • 20 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 4
Niestety na myjni zauważyłem wodę w lewym reflektorze. Podjechałem na serwis (auto na gwarancji) aby zgłosić usterkę. Oczywiście odrzucono w ramach gwarancji. Stwierdzili, że uszkodzenie, popękany lewy reflektor z winny użytkownika. Pytam się jak mogły powstać pęknięcia wzdłużne reflektora? Niestety musiałem zlecić wymianę z polisy AC. Dziś zauważyłem podobne pęknięcia na drugim, prawy reflektorze. Niestety to wada fabryczna, do której VW się nie przyzna. Porażka.
Dodane ponad rok temu
1 komentarz
Volkswagen T-Roc I SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów