Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 Volkswagen T-Roc to, mały miejski crossover SUV segmentu B (biorąc pod uwagę typ nadwozia – segment I). Jest najmniejszym crossoverem w ofercie Volkswagena, w gamie marki zajmując miejsce poniżej kompaktowego Tiguana. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2014, prototyp noszący nazwę T-Roc Concept (będący połączeniem SUV-a z kabrioletem). Volkswagen T-Roc został zaprojektowany przez Klausa Bischoffa. Model został zbudowany na skróconej modułowej platformie podłogowej VW Group MQB Platform, podobnie jak między innymi Volkswagen Golf siódmej generacji, Audi A3 trzeciej generacji, a także Skoda Karoq. Pod względem stylistycznym auto odwołuje się także do Audi Q2 (tył) oraz Volkswagena Polo (wnętrze).

 

czytaj więcej
Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz

Volkswagen T-Roc – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Volkswagen T-Roc

Liczba ocen: 34
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~WitLeg
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Mówią, że mały! Może nie jest długi i to jego zaleta ale przestrzeń dobrze wykorzystana. Dwie osoby z przodu mają super, z tyłu też wystarczy. Podłokietnik z tyłu od wersji Advance dopełnia szczęścia. Auto jest szerokie, ma duży bagażnik, możliwość domówienia składanego do przodu oparcia fotela przedniego pasażera baje potężne możliwości transportowe, od silnika 1.5 wzwyż jest dynamiczny, doskonałe prowadzenie, masa wspomagaczy elektronicznych, zawieszony sprężyście, wyżej co daje wygodę wsiadania, przyzwoicie wyciszony od silnika i kół - cóż więcej potrzeba!
3,8
~mocomus
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Całkiem przyzwoite auto. Świetny do miasta. Zwrotny, wszędzie się zmieści. Dobra widoczność. Dobry na krótkie trasy w tym autostradowe. DSG + 1,5 TSI świetnie współpracuje. W środku trochę ciasny. Kompletny brak schowków. Wszędobylskie plastiki. Słabe fotele bez praktycznie żadnego trzymania bocznego. Typowe fotele do miasta. Ma się łatwo wsiadać i wysiadać. Szkoda, ponieważ auto prowadzi się świetnie. Znacznie lepiej niż Golf 8. Bezpośredni układ kierowniczy daje świetne wyczucie w zakrętach. Tyle tyko, że fotele nie trzymają.
4,7
~kar
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Auto świetnie się prowadzi, ma też sporo mocy i potrafi sprawnie wyprzedzać zwłaszcza jeśli nie wyładujemy go maksymalnie. Jeśli ktoś lubi bardzo dynamiczną jazdę to może rozważyć mocniejszą wersję. W środku samochód jest mocno plastikowy, ale coś za coś. Z tym samym wyposażeniem jeśli chodzi o asystenty kierowcy i silnik BMW X2 będzie o około 50k droższe i wtedy dostaniemy ładniejsze wnętrze. Samochód przy umiejętnej jeździe pali mało! Super jest tylna kamera, która chowa się w pod znaczkiem VW! Dzięki temu zawsze jest czysta i nigdy nie musiałem jej wycierać, to powinien być standard w samochodach wszystkich marek. Asystent zmiany pasa ruchu wolę w Mercedesie, ale to kwestia preferencji, aktywny tempomat czasem hamuje jak nie powinien, ale zdarza się rzadko. Funkcja automatycznego hamowania przydała się ze 2 razy i działa bardzo dobrze. Zawieszenie dość sztywne, przy dużych felgach 18" można poczuć każdą nierówność, ale auto super się prezentuje. Auto jest ładowne, jak dodamy do niego box na dach to spokojnie wyprawa 4 osób dorosłych pod namiot na drugi koniec Europy się uda, chociaż jeśli ktoś planuje częstsze tego typu wypady to może pomyśleć o Tiguanie. Dużym minusem jest słabe wyciszenie wnętrza, które przy dużych prędkościach daje o sobie znać. Jednak uważam, że za taką cenę jest to świetna maszyna.
Średnie spalanie dla Volkswagen T-Roc
6,1 – 10,9
l/100 km
5,0 – 5,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Auto nowe, zrobiłem nim ponad 400km, po miescie w niedziele bez korków spalanie w trybie eco 9litrów na 100, w trybie sport 12litrów, trasa przy "szaleństwie" ponad 13, takze z całego weekendowego wypadu srednie wyszło ponad 11litrów PB na 100km !!! takze przy mojej jezdzie wyszło prawie 2x tyle co w moim aktualnym dieslu przy podobnej dostepnej mocy. Dobrze ze mogłem sobie pojezdzić, NIE KUPIE ! nie przy takim eco spalaniu.. Wykonanie ładne, duzo potrzebnych/nie potrzebnych bajerów, ile razy bede zmieniac moc swiatełek na drzwiach, albo ile razy zmienie wyglad zegarów.. Fajny bo nowy..
7,4
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Samochód przy umiejętnej jeździe potrafi palić mało - płynna jazda w mieście nawet poniżej 6 litrów, przy średnim i dużym natężeniu ruchu w mieście około 7 litrów, w trasie przy średniej prędkości około 80-90km/h średnie spalanie około 7 L (załadowane auto), na autostradzie przy prędkościach około 150km/h z boxem na dachu, 4 osobami w aucie 9-10L.
6,9
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc
Na razie jest to wynik z pierwszych 3 tys. km przy jeszcze słabo dotartym silniku. Włączony jest tryb jazdy ECO, ale na ekspresówce jadę z maks. dozwoloną prędkością...tak więc nie silę się na dobry wynik. Tak naprawdę gdy zacząłem się silić aby jechać spokojnie, głównie w trybie 2 cylindrowym, wynik był rewelacyjny - poniżej 5 litrów...no ale było raczej nudno.

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 11
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 4
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 4
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
15 komentarzy
Skrzynia biegów - manual
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • układ napędowy
  • 8 tys. km
Po 182 km wymieniona skrzynia biegów (wyła, metaliczne stuki) , obecny przebieg 8100 km, skrzynia szumi, wyje na drugim i trzecim biegu przy zdjęciu nogi z gazu, szarpie przy zmianie z pierwszego na drugi bieg, jazda w korku masakra, szarpanie przy niskich prędkościach, samochód czasami sam przyspiesza. VW T-roc Premium 1.5 manual 2021r.
Oczekuje na rozwiązanie
Volkswagen T-Roc