AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicÄ…
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj siÄ™
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
GorÄ…ce tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje CiÄ™
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Volkswagen
Tayron
SUV Plug-In
SUV Plug-In
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
plugin
Hybrydowe plug-in
1.5 TSI eHybrid 204KM 150kW (od 2024)
1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW (od 2024)
Sprawdź najnowsze oferty Volkswagen Tayron
Zobacz 5 aut
od ręki
Informacje
o Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Lata produkcji:
2024 – teraz
(2024, 2025)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Sprawdź najnowsze oferty Volkswagen Tayron
Zobacz 5 aut
od ręki
Dane techniczne
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Åšrednica zawracania
12,1
m
Promień skrętu
6,05
m
Długość
4792
mm
Szerokość
1853
mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2151
mm
Wysokość
1668
mm
Rozstaw osi
2788
mm
Rozstaw kół - przód
1584
mm
Rozstaw kół - tył
1575
mm
Prześwit
187
mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1915
l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
705
l
KÄ…t natarcia
16,7
stopnie
KÄ…t rampowy
16
stopnie
Kąt zejścia
17,6
stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu
100
kg
Zobacz dane techniczne
Oceny
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Liczba ocen:
2
Ogólna ocena
4,0
/5
Åšrednia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
NIE
Głosów za: 0% / przeciw: 100%
Zalety
+ Skrzynia biegów
+ Układ jezdny
+ Wentylacja i ogrzewanie
Wady
- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
- Całokształt
- Stosunek jakość/cena
Wybrane
oceny
4,2
~Konrad
Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 204KM 150kW
Moja pierwsza hybryda plugin, pierwszy VW i pierwszy raz automat. 2 miesiące użytkowania Na początek pozytywy: * ładny, wygodny dla 4 osób, żwawy jak na swoją masę Negatywy: * kontakt z VW to porażka, mistrzowie pingponga: to nie my, idź napisz do kogoś innego. * software jest to bani. Dodanie 2 użytkowników i przełączanie to masakra. Dodatkowo zawiesiło to auto i trzeba było czekać 30 min zanim się odwiesił. Żadne restarty nie pomogły. Akurat było to w trasie więc nawigacja musiała lecieć z telefonu * asystent głosowy, tzw AI to porażka. Ledwo się wysławia, sama z siebie nic nie potrafi, na "dziękuje" odpowiada "według ChatGPT: Nie ma za co". * Android auto czasem się zawiesza a asystent przestaje słuchać po sekundzie. Ten sam telefon w innym aucie bez problemu. * asystenty parkowania zatrzymują się w losowych momentach generując duży stres bo uczucie jest jak walnięcie w słup. Nawet czasesem podczas wyjazdu z posesji, droga jest centrymetr niżej niż podjazd. * tylny zagłówek zasłania centralnie widok. Nie wiadomo co się za autem dzieje. * trójka dzieci ledwo się mieści na tylnim siedzeniu. Komfort zdecydowanie gorszy niż w Kia Carens.
Dodane
14 dni temu
3,7
~Wawer
Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW
Generalnie mam miesiąc. Komfort jazdy na plus. Natomiast standardowo parametry spalania i ładowania można między bajki włożyć(zima). Plastiki jak simne masakrycznie trzeszczą. Plastiki również są luźne bez problemu można je wygiąć. Również wygląd czegoś co nazywa się "listwą" to jakaś tandeta. Jak na tę klasę samochodu to znacząco poniżej.
Dodane
8 dni temu
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Liczba raportów:
3
Åšrednie spalanie dla
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
pb
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
6,5
Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW
Witam. Jestem posiadaczem Taurona w phew wersja R. Jego spalanie przy pełnym bagażniku i czterech osobach . Jazda przy 400 km w jedną stronę z tego 150 km autostrady i reszta drogi powiatowe 10i 25. Przy prędkości 120-130 spalanie było na poziomie 6.5 a na powrocie było 130-150 km/h spalanie było na poziomie 7.5 l z średnia z trasy 400 km. Na samej energii w koło komina przy naładowanym akumulatorze do 80% i delikatnej jeździe jakieś 80 km . Spalanie energii to jakieś 18 kw na 100km.
Dodane
4 miesiÄ…ce temu
Pb
8,0
Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW
Pb
7,3
Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 204KM 150kW
Zobacz wszystkie raporty spalania
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
4,0 (2 oceny)
Sprawdź oferty Volkswagen Tayron
Wybierz silnik
1.5 TSI eHybrid 204 KM
1.5 TSI eHybrid 272 KM
Skonfiguruj
idealnÄ…
ofertÄ™ z
super
finansowaniem
Volkswagen Tayron w pigułce
Volkswagen Tayron
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volkswagen Tayron
Dane techniczne
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Raporty zużycia paliwa
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Opinie
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Usterki
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Publikacje
Volkswagen Tayron
Newsy
Volkswagen Tayron
Galerie
Volkswagen Tayron
Nasze pomiary
Volkswagen Tayron
Filmy
Volkswagen Tayron
Ogłoszenia
Volkswagen Tayron
Ceny aut używanych
Volkswagen Tayron
Dziennik kosztów
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Opinie o instalacjach LPG
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Testy zderzeniowe
Volkswagen
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historiÄ™ auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglÄ…dasz
Volkswagen Tayron SUV Plug-In
Dane techniczne
3 raporty
zużycia paliwa
2 opinie
użytkowników
12 ogłoszeń
używanych
1 zgłoszona
usterka
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volkswagen Tayron
Skonfiguruj
idealnÄ…
ofertÄ™ z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicÄ…
Prawo jazdy