Szukaj

Volkswagen Tayron SUV Plug-In – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Volkswagen Tayron SUV Plug-In

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 12,1 m
Promień skrętu 6,05 m
Długość 4792 mm
Szerokość 1853 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2151 mm
Wysokość 1668 mm
Rozstaw osi 2788 mm
Rozstaw kół - przód 1584 mm
Rozstaw kół - tył 1575 mm
Prześwit 187 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1915 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 705 l
KÄ…t natarcia 16,7 stopnie
KÄ…t rampowy 16 stopnie
Kąt zejścia 17,6 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Całokształt - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,2
~Konrad
Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 204KM 150kW
Moja pierwsza hybryda plugin, pierwszy VW i pierwszy raz automat. 2 miesiące użytkowania Na początek pozytywy: * ładny, wygodny dla 4 osób, żwawy jak na swoją masę Negatywy: * kontakt z VW to porażka, mistrzowie pingponga: to nie my, idź napisz do kogoś innego. * software jest to bani. Dodanie 2 użytkowników i przełączanie to masakra. Dodatkowo zawiesiło to auto i trzeba było czekać 30 min zanim się odwiesił. Żadne restarty nie pomogły. Akurat było to w trasie więc nawigacja musiała lecieć z telefonu * asystent głosowy, tzw AI to porażka. Ledwo się wysławia, sama z siebie nic nie potrafi, na "dziękuje" odpowiada "według ChatGPT: Nie ma za co". * Android auto czasem się zawiesza a asystent przestaje słuchać po sekundzie. Ten sam telefon w innym aucie bez problemu. * asystenty parkowania zatrzymują się w losowych momentach generując duży stres bo uczucie jest jak walnięcie w słup. Nawet czasesem podczas wyjazdu z posesji, droga jest centrymetr niżej niż podjazd. * tylny zagłówek zasłania centralnie widok. Nie wiadomo co się za autem dzieje. * trójka dzieci ledwo się mieści na tylnim siedzeniu. Komfort zdecydowanie gorszy niż w Kia Carens.
Dodane 14 dni temu
3,7
~Wawer
Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW
Generalnie mam miesiąc. Komfort jazdy na plus. Natomiast standardowo parametry spalania i ładowania można między bajki włożyć(zima). Plastiki jak simne masakrycznie trzeszczą. Plastiki również są luźne bez problemu można je wygiąć. Również wygląd czegoś co nazywa się "listwą" to jakaś tandeta. Jak na tę klasę samochodu to znacząco poniżej.
Dodane 8 dni temu
Volkswagen Tayron SUV Plug-In

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów