Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volvo S40 I 1.9 TD 90KM 66kW 1995-1999

Volvo S40 I 1.9 TD 90KM 66kW 1995-1999
Lata produkcji: 1995 - 1999
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Volvo wypuściło na rynek S40 jako następcę modeli 440 i 460. Samochód był produkowany w holenderskiej fabryce NedCar zbudowanej w wyniku spółki joint venture Volvo i Mitsubishi. S40 był spokrewniony z Mitsubishi Carismą, zbudowano go na tej samej płycie podłogowej. Model oferowano w wersjach sedan (S40) oraz kombi (V40). W 2001 roku obie zostały poddane drobnemu face-liftingowi. Trzy lata później S40 został wycofany z rynku i zastąpiony modelem drugiej generacji.
Powagosław
Auto godne polecenia. Równie ładne oraz eleganckie tak z zewnątrz, jak i w środku. Do tego wszystkiego to bezpieczeństwo… W S40 nic ci nie grozi. ~Powagosław
Luzacjusz
To takie Volvo jak z IKEA - bardzo dobry i przyjemny dla oka wóz za rozsądne pieniądze. Na szczęście, w przeciwieństwie do szwedzkich mebli, S40 nie trzeba samemu składać. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volvo S40 I 1.9 TD 90KM 66kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 150
Koszt ogólny 24,16 PLN
ON28.08 PLN
Wydatki serwisowe 12,96 PLN Pozostałe wydatki 14,61 PLN

Autodiagnoza Volvo S40 I

Liczba wpisów: 18
Przenoszenie wibracji na karoserię i kierownicę
dodał: ~Marek, 2 lata temu
Przy pracy na wolnych obrotach drży cała karoseria łącznie z kierownicą. W trakcie jazdy przy obrotach powyżej 1500 nie czuć tego. W trakcie jazdy przy ok. 40km/h - 3 bieg po równej drodze czuć i nawet widać kołysanie całą maską przednią - przed sobą na przemian, jakbym jechał na owalu, a nie okrągłych kołach. Przy 130km/h można też odczuć drżenie w kierownicy i stopniowo ustaje powyżej 140km/h i więcej. Koła wyważone, poduchy sprawdzone - ocenione przez fachowca jako OK. Dwumasa wymieniona łącznie ze sprzęgłem i nadal nic nie zmieniło się. Proszę o kierunek, bo mój mechanik nie bardzo...
silnik czasami odpala na bardzo niskich obrotach
dodał: ~felo, 7 lat temu
podczas uruchomiania silnik czasami odpala na niskich obrotach jak by na trzech wtryskach po zgaszeniu za drugim-trzecim razem silnik pracuje prawidłowo
Samochód traci moc i wszytkie kontrolki świecą się
dodał: gogusia359, 3 lata temu
Wiam, podczas jazdy wyskoczyly kontrolki "lampka kontrolna ładowania akumulatora" , "lampka ostrzegawcza uszkodzenia obwodu hamulcowego", "Lampka kontrolna hamulca ręcznego" "lampka ostrzegawcza uszkodzenia ukladu ABS","lampka kontrolna poziomu płynu do spryskiwacza" (spryskiwacze nie dzialały od roku pierwszy raz wyskoczyła kontrolka) oprócz tego zawsze świeciłą się ikonka lampka kontrolna immobilizera oraz ikona SRS. Zaparkowałam zgasiłam silnik i akumulator od razu padł... naładowałam akumulator odpaliłam kontrolki po odpaleniu nadal...

Dane techniczne Volvo S40 I 1.9 TD 90KM 66kW 1995-1999

Podstawowe parametry Volvo S40 I 1.9 TD 90KM 66kW
Produkowany od 1995 do 1999 roku
Pojemność skokowa 1870 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 176 Nm przy 2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Volvo S40 I 1.9 TD 90KM 66kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Volvo S40

Newsy o Volvo S40