Szukaj

Informacje o Volvo S70

Lata produkcji: 1997 – 2000
Segment: Wyższa klasa średnia

Oceny Volvo S70

Liczba ocen: 71
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Skrzynia biegów

Wady

- Drobne usterki - Karoseria - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,0
~askominio
Sedan 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
Volvo S70
Te volvo jak na swój wiek jest naprawde bardzo dobrze doposażone . Mianowicie full elektryka , szyberdach , grzane przednie fotele , czy tez grzana tylna kanapa .. Bardzo dużo zalet i moim zdaniem jedno z ostatnich " prawdziwych " volvo ;) Mimo iż silnik 2.5T lubi sobie wypić benzyny ( oleju także ) to spalanie wcale tak nie przeszkadza . Średnio spala mi 26L/100 km( LPG ) Bardzo dynamiczna jazda. Na benzynie nie sprawdzałem gdyż za drogi gips ;D Mimo tych 26l/100 które pokazują sie przy bardzo cięzkiej nodzie , to przy dziadkowej jezdzie udało mi się zejść do 9L/100km ( LPG ! ) Bardzo fajny wynik ale taka jazda jest naprawde męcząca :) Jedyną wadą tego auta jest to ,że ludzie nie dbają o te ostatnie prawdziwe Volvo i nie potrafią uszanować tego ,że tych aut nieprzybywa... Cięzko znaleźć zadbany egzemplarz
4,3
~Jakub
Sedan 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
Volvo S70
Jedno z ostatnich prawdziwych Volvo - to trzeba zaznaczyć na samym początku. Auto cechujące się niesamowitą wygodą oraz kształtem charakterystycznym dla tej szwedzkiej marki. Warto szukać egzemplarzy z potwierdzonym przebiegiem, nawet jeżeli jest on dość wysoki. W ogłoszeniach przewija się trochę aut krajowego pochodzenia, dla niektórych wada, dla innych zaleta. Na pochwałę zasługuje genialne zabezpieczenie antykorozyjne - jeżeli auto jest faktycznie bezwypadkowe to nie powinno mieć na sobie śladów rdzy.
4,3
~Paweł
Sedan 2.0 126KM 93kW
Volvo S70
Całokształt wypada bardzo dobrze. Ten samochód budzi skrajnie różne odczucia. Jedni go nienawidzą za charakterystyczną i kanciastą karoserię, a drudzy uwielbiają za konserwatywne i przypominające amerykański klasyk nadwozie. Trzeba pamiętać, że te niezawodne samochody były najczęściej poszukiwane i kupowane do ciężkiej drogowej orki, której nie wytrzymywały inne marki. Przy zakupie trzeba uważać na detale i przebieg, który często jest cofany i nawet w benzynach faktycznie wynosi nawet 350-450 tys. kilometrów. Jeśli traficie na serwisowany i zadbany pojazd nawet tak dużym przebiegiem to zapewniam, że przejeździ jeszcze nową \"Kijanę\" czy Fiata. Na zachodzie nikt nie cofa przebiegów Volvo, bo wiadomo, że przebiegi rzędu 500-600 tys. są normalnymi dla tych pancernych aut. O blachy S/V70 też nie musicie się martwić. Jeśli auto nie miało porządnego dzwona naprawianego w stodole przy pomocy wiadra szpachlówki to podwójny ocynk zagwarantuje brak jakichkolwiek oznak korozji do końca \"życia\" waszego samochodu.

Raporty spalania Volvo S70

Liczba raportów: 78
Średnie spalanie dla Volvo S70
6,4 – 17,2
l/100 km
5,3 – 8,5
l/100 km
9,7 – 13,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
Sedan 2.0 T 20 V 180KM 132kW
Volvo S70
Zacznę może o od cen części: wbrew obiegowym opiniom nie są drogie! W większości przypadków mają poziom cenowy części do Opla. Kpl. rozrząd razem z markową pompą Hepu to koszt 570zł. Ceny części do zawieszenia czy choćby poduszki silnika też nie przerażają. Z bardziej droższych elementów to: świece iskrowe (za 5 szt. oryg. Volvo trzeba dać 200zł) i przewody zapłonowe (NGK 270zł). Co do spalania... Tylko 2 litry pojemności, ale za to 5 cylindrów i turbo i 180KM, które trzeba czymś nakarmić. Napiszę tak: jeśli ktoś liczy na spalanie w trasie rzędu 6-7 litrów zawiedzie się. Ale spalanie na poziomie 8-9 litrów (trasa) już jest realne. Mi wychodzi, że w trasie łyka 9L PB98 i 10L gazu, natomiast w mieście - mieście 11-12 litrów PB98 i około 12-13L gazu.
10,8
Sedan 2.0 126KM 93kW
Volvo S70
Koszty utrzymania nie są kosmiczne, ale i auto specjalnie nie "choruje". Jest cała masa zamienników i części używanych, które można zakupić bo bardzo przyzwoitych cenach. Nieco inaczej i dużo gorzej wygląda sprawa zużycia paliwa. Pisałem już, że ten super trwały silnik jest trochę zbyt słaby do swojej masy(ok. 1450 kg), co rzutuje z kolei na spalanie. Miasto to w automacie 13-14 litrów, a trasa jakieś 8-11 litrów w zależności od techniki jady, obciążenia i prędkości. Noszę się zamiarem "zaczipowania" silnika, co bez uszczerbku dla trwałości jednostki napędowej pokręci go do ok. 140 koni. Moc znacząco wzroście, a spalanie trochę spadnie (koszt z dobrej firmie tuningowej to ok 1000zł). Volvo podobno dobrze znosi instalację gazową, ale osobiście nie jestem zwolennikiem tego paliwa.
8,0
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Volvo S70
Witam!! Tym autem jeżdżę już od 6 lat. Zakupiony przy przebiegu 180 tys. Obecnie 260 tys. Jeździłem już wieloma autami, octavia, golf, mercedes, peugeot 406, passat, volvo 740. Volvo S70 oceniam bardzo dobrze. To solidny samochód, wykonany z dobrych jakościowo materiałów. Mój silnik chipowany do 170 KM. Auto prowadzi się doskonale. Bardzo wygodny i dynamiczny, doskonałe fotele. Zużycie paliwa średnio to 8,5l (w tym głównie miasto) w zimie 9,5l. Na trasie w okolicach 7,0l. Oczywiście przy wykorzystaniu pełni możliwosci silnika potrafił wziąść i 13l. W tym okresie naprawy oczywiście były, u kogo ich nie ma, jednakże w większości to części eksploatacyjne: wahacze, łożyska, klocki. Niestety na minus powiem, że części zamienne do tanich nie należą, nawet zamienniki. Ogólnie polecam ten samochód.
Volvo S70