Szukaj

Volvo V90 II Kombi 2.0 D5 235KM 173kW 2016-2020

Informacje o Volvo V90 II Kombi 2.0 D5 235KM 173kW 2016-2020

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: Wyższa klasa średnia

Chyba każdy znajdzie coś dla siebie. Jesteś spokojnym kierowcą? Postaw na diesla 2.0 D3 150KM. Może i nie jest mistrzem prostej, ale zachowuje dynamikę i jest oszczędny. Zdecydowanie więcej emocji w połączeniu z niezbyt częstym odwiedzaniem stacji paliw zapewnią mocniejsze wersje o mocach 190- i 235KM. Z kolei motory benzynowe można polecić koneserom – to małe rakiety. Najsłabszy wariant ma 254KM, ale słowo „najsłabszy” i tak brzmi tu zabawnie, bo motor chętnie wkręca się aż do odcięcia, posiada odczuwalna nadwyżkę mocy i sprawia mnóstwo frajdy „za kółkiem”. A to jeszcze nie koniec, bo do wyboru jest jeszcze opcja 320-konna oraz bagatela 407-konna hybryda. Szkoda, że wszystkie jednostki są 4-cylindrowe i próżno liczyć na rasowy dźwięk układu widlastego, ale cóż – witamy w XXI wieku.

czytaj więcej
Powagosław

Po premierze S90 wiadomo było, czego spodziewać się po jego kombi-bliźniaku. Efekt tych oczekiwań jest oczywiście kapitalny, tym niemniej dziś pytanie brzmi: czy V90 jest w stanie płynąć na wysokiej fali popularności SUV-ów? Szczególnie w USA? Oby.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Chińczykom zawdzięczamy papier, proch, ramen i najlepiej zarabiających piłkarzy w historii futbolu (Carlos Tevez. Tak, Tevez!). Teraz moje uszanowanie za kolejne piękne Volvo. Człowiek nigdy tak nie marzył o kombi.

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 235 KM (173 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 480 Nm przy 1750-2250 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Stanisław
Volvo V90 II
Kombi 2.0 D5 235KM 173kW
Samochód nigdy nie sprawiał żadnych problemów, wygląd jest ponadczasowy, ponoć najpiękniejsze kombi na świecie, wg wielu rankingów, magazynów itp. , prowadzenie i dynamika jest wzorowe, napęd 4x4 sprawdza się świetnie, nawet na oponach całorocznych przy ostrym śniegu i zimie, nie było żadnych najmniejszych problemów, w skrajnych sytuacjach widziałem ślizgające się wielkie QUATRRO, czy inne super napędy na zimówkach, gdy ja przejeżdżałem obok, wyciszenie samochodu na najwyższym poziomie, przy prędkościach 180 praktycznie nic nie słychać i nie czuć, bagażnik wystarczający, miejsce dla pasażerów ponadwystarczające, miejsca dla pasażerów z tyłu jest bardzo dużo, rzecz, która trzeba głośno pochwalić to jakość materiałów wykończeniowych wnętrza pojazdu, oraz siedzeń, coś o tym wiem, ponieważ po 250 tys km siedzenia wyglądają jak te salonowe, nie widać, żeby ktokolwiek na nich kiedykolwiek siedział, a ja woziłem dzieci, psy, ładunki typu rowery, bagaże, to na prawdę +++, drugi karoseria, żadnych śladów zużycia, zero korozji, a przede wszystkim najważniejsza rzecz - BEZAWARYJNOŚĆ - totalna, 5 lat użytkowania, 250 tys km przejechane, i totalnie nic ponad normę, rozrząd po 150 tys km, olej co 30 tys km, skrzynia co 60 tyc km, NIC NIGDY SIĘ NIE ZEPSUŁO, nic nawet akumulator jest fabryczny jeszcze, nigdy żadna kontrolka, nigdy żadnych problemów...
Dodane 2 lata temu
3,3
~Pbiss
Volvo V90 II
Kombi 2.0 D5 235KM 173kW
Posiadam najbogatszą wersje Inscription 2.0 d5.Auto piękne ,wnętrze premium na maxa oraz bardzo dynamiczny silnik to tyle z zalet.Samochód więcej stał w serwisach niż był użytkowany.Co chwile wycieki ze wszystkiego a auto ma przejechane 65k km.Od mechanika dowoedzieliśmy że wszystkie volvo z tym silnikiem są tragiczne i tu cytat „jak sie nie wsadzi w nie 7-8k zł rocznie w naprawy to auto nie pojeździ”.Dramat jak na auto klasy premium i za takie pieniądze.Dodatkowo prawdopobnie przy przebiegu +- 80k km skrzynia do remontu i nie chodzi tu o ten konkretny egzemplarz tylko ten typ tak ma...
Dodane 4 lata temu
5,0
~Błażej
Volvo V90 II
Kombi 2.0 D5 235KM 173kW
jestem użytkownikiem od ponad 6 lat, mam znajomych którzy użytkują po kilka lat ten sam model, z tym samym silnikiem, dlatego nie jestem w stanie zrozumieć jakiejkolwiek złej opinii, ktoś na prawdę musiał mieć mega pecha i dostać wadliwy model, albo sam na to zapracował, gdy się o samochody nie dba, a teksty typu "ten typ tak ma" to już jakiś śmiech, widział ktoś serwis Volvo, widział ktoś pod serwisami, stojące masowo w kolejce samochody tej marki ? to chyba wystarczająca odpowiedź...
Dodane 2 lata temu

Usterki Volvo V90 II

Liczba wpisów: 4
Brak dźwięku
  • Volvo V90 II Kombi 2.0 D4 190KM 140kW 2016-2020
  • inne
  • 68 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Auto kupiłam od dealera: Volvo V90 T5 2020. Po wyjeździe zauważyłam brak dźwięku: audio, kierunki, wszystkie dźwięki alarmowe, kamery, czujniki. Auto jest nieme. System Sensu, więc reset przyciskiem home nie działa. Reset do ustawień fabrycznych - bez efektu. Wyłączenie na 30 minut - nic. Auto umówiłam do Volvo ASO, dealer zgodził się pokryć koszty naprawy. Ale zastanawiam się co to może być, bo usterka ponoć częsta i występuje w młodszych modelach, czyli Volvo nie ogarnęło jej do tej pory. Czy ktoś wie, co należy wymienić/naprawić by się jej w 100% pozbyć? Nie chcę być za miesiąc niemiłe zaskoczona powtórką...
Dodane 7 miesięcy temu
Strzelający ogranicznik drzwi kierowcy
  • Volvo V90 II
  • nadwozie
  • 130 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Po przejechaniu około 130 tys. drzwi od strony kierowcy zaczęły skrzypiec i strzelać .Okazało się ze to zużył się ogranicznik drzwi.Naprawa jest bardzo kłopotliwa bo nawet w warsztacie Volvo nie bardzo chcą to naprawiać bo wiąże się to z całkowitą rozbiórka drzwi mimo ze sama część jest niedroga ale dużo roboty.
Dodane ponad rok temu
uszczelka pod pokrywą zaworów
  • Volvo V90 II Kombi 2.0 D4 190KM 140kW 2016-2020
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W moim aucie przy przebiegu około 130 tys. km zauważyłem wyciek spod pokrywy zaworów. objawy - biały dym spod maski - najwidoczniej olej ściekał na rozgrzany silnik. w ASO usłyszałem, że to 'typowe do 150 tys. km". na gwarancji wymieniono uszczelkę, problem zniknął.
Dodane ponad rok temu
Volvo V90 II Kombi

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów