Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Alfa Romeo 156 I GTA Kombi 3.2 i V6 24V 250KM 184kW 2001-2003

Alfa Romeo 156 I GTA Kombi 3.2 i V6 24V 250KM 184kW 2001-2003
Lata produkcji: 2001 - 2003
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1997 roku zastępując Alfę Romeo 155, z którą dzieliła kilka rozwiązań technicznych. Pod względem stylistycznym samochód okazał się przełomowy dla włoskiej marki. Jego sylwetkę – elegancką, a przy tym z charakterystycznym dla Alfy Romeo sportowym zacięciem zaprojektował Walter de’Silva. Model 156 szybko zdobył silną pozycję na rynku, a jej potwierdzeniem były liczne nagrody, m. in. tytuł Europejskiego Samochodu Roku 1998. W 2002 auto przeszło drobną modernizację, a rok później zostało wycofane z produkcji.

Oceny Alfa Romeo 156 I GTA Kombi 3.2 i V6 24V 250 KM 184 kW

Ogólna ocena
4,85
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Poważne usterki - Koszty utrzymania - Karoseria

Autodiagnoza Alfa Romeo 156 I

Liczba wpisów: 33
Ręczny nie blokuje się jak go zaciągnę
dodał: Smagier, 6 lat temu
Witam. Miał ktoś taki problem? Nie wiem co się stało ale jak chcę zaciągnąć ręczny to nie działa zapadka która go powinna zablokować i się ręczny wraca do pozycji jałowej. Obrazowo wygląda to tak jak w samochodach WRC zaciągasz, puszczasz i jedziesz dalej.
Silnik - dławi się, żeby ruszyć np. spod świateł muszę przygazować
dodał: ~JAlfa, ponad rok temu
Podczas ruszania z miejsca silnik się dławi. Dzieje się tak również przy redukcji biegów z 3/2 i 2/1. Na wysokich obrotach działa prawidłowo, na autostradzie jazda jest płynna, bez problemów. Auto jest zagazowane, pierwsze objawy występowały właśnie na gazie, ale później pojawiły się na benzynie, chociaż mniej dokuczliwie. Mechanik sprawdził przewody wysokiego napięcia, są ok, wskazał, że auto gubi zapłon na drugim cylindrze. Zamieniłem cewkę i nic. Kompresja prawidłowa. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
traci moc
dodał: ~Marcin, 7 lat temu
witam

odebralem alfe od mechanika, wymieniali mi wahacze itd, rozrzad, swiece, filtry wszystkie, olej.

przed tym zabiegiem alfa sprawowala sie dobrze a teraz z niewiadomych przyczyn traci moc. podczas jazdy zdarza sie czasami ale coraz czesciej ze obroty spadają, telepie silnikiem, strzela z wydechu i przewaznie gasnie. po ponownym odpaleniu jest wszystko ok ale za jakis czas znowu to samo. co to moze byc?

Dane techniczne Alfa Romeo 156 I GTA Kombi 3.2 i V6 24V 250KM 184kW 2001-2003

Podstawowe parametry Alfa Romeo 156 I GTA Kombi 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Produkowany od 2001 do 2003 roku
Pojemność skokowa 3179 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 250 KM (184 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 93 x 78 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Alfa Romeo 156 I GTA Kombi 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Alfa Romeo 156

Alfa Romeo 156 I GTA Kombi
Aktualnie przeglądasz Alfa Romeo 156 I GTA Kombi