Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Alfa Romeo GT II 2.0 JTS 16v 165KM 121kW 2003-2010

Lata produkcji: 2003 - 2010
Segment: Auta sportowe
Wszystkie motory gwarantują dość dobre osiągi, ale nie wszystkie na miarę sportowego auta. Co ciekawe jest też diesel – ma 1.9l i 150KM. Jednak to jeszcze nic – dzięki 305Nm momentu obrotowego sprawia takie wrażenie, jakby było ich znacznie więcej. Z kolei najmniejszy motor benzynowy nosi oznaczenie 1.8 Twin Spark, wyciąga 140KM, lubi wysokie obroty i jeździ po prostu dobrze. Tylko dobrze. Po sportowe emocje na miarę tego wozu trzeba sięgnąć półkę wyżej – albo po 2.0JTS 165KM, albo 3.2 V6 240KM. W sumie najbardziej optymalnym wyborem jest wersja 2-litrowa, ale umówcie się chociaż na jazdę próbną wersją 3.2l. Dźwięk tego silnika to jak grom z jasnego nieba!
Powagosław
GT bardziej nazywa się rasowo niż wygląda, ale to nie znaczy, że wygląda źle. Trochę drapieżna to Alfa, trochę awangardowa, ale na pewno nie nudna. ~Powagosław
Luzacjusz
Ten samochód jest jak wczasy w Tunezji. Przyjemny, jak każda Alfa, której projektant dostał trochę więcej blachy niż w średnim kompakcie. Ale nie wybitny. Tak jak w Tunezji, gdzie główną atrakcją na wczasach jest zwykle hotelowy aquapark i miejscowy zabawiacz znający pięć zdań po polsku. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Alfa Romeo GT II 2.0 JTS 16v 165KM 121kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 5
Koszt ogólny 123,55 PLN
PB91 PLN
Wydatki serwisowe 376,62 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Alfa Romeo GT II 2.0 JTS 16v 165KM 121kW 2003-2010

Podstawowe parametry Alfa Romeo GT II 2.0 JTS 16v 165KM 121kW
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1970 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM (121 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 206 Nm przy 3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 91 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Alfa Romeo GT II 2.0 JTS 16v 165KM 121kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Alfa Romeo GT

Newsy o Alfa Romeo GT

Alfa Romeo GT II Coupe