Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW 2003-2010

Lata produkcji: 2003 - 2010
Segment: Auta sportowe
Wszystkie motory gwarantują dość dobre osiągi, ale nie wszystkie na miarę sportowego auta. Co ciekawe jest też diesel – ma 1.9l i 150KM. Jednak to jeszcze nic – dzięki 305Nm momentu obrotowego sprawia takie wrażenie, jakby było ich znacznie więcej. Z kolei najmniejszy motor benzynowy nosi oznaczenie 1.8 Twin Spark, wyciąga 140KM, lubi wysokie obroty i jeździ po prostu dobrze. Tylko dobrze. Po sportowe emocje na miarę tego wozu trzeba sięgnąć półkę wyżej – albo po 2.0JTS 165KM, albo 3.2 V6 240KM. W sumie najbardziej optymalnym wyborem jest wersja 2-litrowa, ale umówcie się chociaż na jazdę próbną wersją 3.2l. Dźwięk tego silnika to jak grom z jasnego nieba!
Powagosław
GT bardziej nazywa się rasowo niż wygląda, ale to nie znaczy, że wygląda źle. Trochę drapieżna to Alfa, trochę awangardowa, ale na pewno nie nudna. ~Powagosław
Luzacjusz
Ten samochód jest jak wczasy w Tunezji. Przyjemny, jak każda Alfa, której projektant dostał trochę więcej blachy niż w średnim kompakcie. Ale nie wybitny. Tak jak w Tunezji, gdzie główną atrakcją na wczasach jest zwykle hotelowy aquapark i miejscowy zabawiacz znający pięć zdań po polsku. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 780
Koszt ogólny 37,35 PLN
ON36.84 PLN
Wydatki serwisowe 29,39 PLN Pozostałe wydatki 49,04 PLN

Dane techniczne Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW 2003-2010

Podstawowe parametry Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1910 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 90,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Alfa Romeo GT

Newsy o Alfa Romeo GT

Alfa Romeo GT II Coupe